Mitä mieltä olette nimestä Kaisa?

• Viestiketjun aloittaja Kiitti vastauksesta
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Kaisa on kaunis ja mun mielestä aika ajaton nimi. Sopii pienelle ja isolle ihmiselle. Mun lapsesta ei varmaan Kaisaa tulis, mutta vain siksi, että vielä parempia vaihtoehtoja on loputtomasti. Kaisalle toiseksi nimeksi sopii melkeinpä mikä vaan. Jostain syystä tuli ekana mieleen Kaisa Eveliina. En tiedä miks...

vieras
Loistonimi, palvellut mua jo 35 vuotta :) Pikkutyttönä en tykännyt yhtään, oisin halunnut olla Kati, Katja, Piia tai Miia, mutta kun vähän kasvoin ja olin joka paikassa se ainut Kaisa, tuntui jo mukavalle. Katilla, Katjalla, Piialla ja Miialla oli aina monta kaimaa koulussa jne.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Loistonimi, palvellut mua jo 35 vuotta :) Pikkutyttönä en tykännyt yhtään, oisin halunnut olla Kati, Katja, Piia tai Miia, mutta kun vähän kasvoin ja olin joka paikassa se ainut Kaisa, tuntui jo mukavalle. Katilla, Katjalla, Piialla ja Miialla oli aina monta kaimaa koulussa jne.
kuin myös ainut et nimi palvellu 29v

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Kiitos kivoista kommenteista ;) Isosiskon nimi on Kerttu ja ajattelin et Kaisa olis kiva pikkusiskolle ;)
Siis jos meille tulisi vielä tyttö,siis Kaisa saisi siskon,jonka nimi olisi Kerttu ;) Niin ja meidän Kaisan toinen nimi on Irmeli...

"Kaisa"
En pidä nimestä yhtään. Vihaan nimeäni, joka nyt sattuu Kaisa olemaan. Sopii lihavalle vanhukselle tai tuittupäiselle uskovaiselle, joka ei hyväksy edes hymyä kasvoilla.

Kaisa on ihan kaunis nimi. :)
Kaisa Aleksandra
Kaisa Aurora
Kaisa Olivia
Kaisa Linnea
Kaisa Amalia
Kaisa Eerika
Kaisa Marianna
Kaisa Maaria
Kaisa Orvokki
Kaisa Teresa

Yhteistyössä