"vieras"
En tiedä mitä olisin voinut tehdä estääkseni raskausdiabeteksen? Ennen raskautta painoin 50 kg, raskauskiloja tuli 9 kg, koko ajan harrastin liikuntaa ja söin terveellisesti. Silti tuli lievä rd.
Samoin ja painoa tuli 20kg. Kaikilla ei ole niin hyvä tuuri ja tuurista on turha leuhkia. Joillekin käy näin,ei sille aina voi mitään.Mä söin kohtuullisesti ja aika terveellisesti ennen raskautta. Ei tuottanut vaikeuksia jatkaa samaa raskauden aikana.
No tottakai. Koko raskauden lähes loppuun asti (kaksi viikkoa jouduin levossa olemaan supistusten takia). No tottakai se on myös tuurista kiinni, etkö ihan oikeasti ole sitä tiennyt?!Ai tuuristako se on kiinni? Sä myös harrastit liikuntaa?
En väitä mitään.No tottakai. Koko raskauden lähes loppuun asti (kaksi viikkoa jouduin levossa olemaan supistusten takia). No tottakai se on myös tuurista kiinni, etkö ihan oikeasti ole sitä tiennyt?!
Vai väitätkö että mulle kertyi läskiä 20kg??
Jep, minulla oli paino noussut 8kg ja viimeisillä viikoilla hujahti 12kg lisää. Alle kuukaudessa ja kaikki lähtivätkin synnytyksen jälkeen tosi nopeasti. Voiko joku väittää, että ympärilläni oli läskiä jonka laihdutin parissa viikossa? Kaksi kiloa jäi jotka kuuluukin jäädä imetykseen. 6kk jälkeen nekin oli lähteneet.Tuurista en tiedä mutta ihmisen elimistö toimii niin kuin toimii.
No omasta puolestani voin sanoa, että söin terveellisesti, ja harrastin liikuntaa niin paljon kuin vaivoiltani voin. Painoa tuli 20 kiloa, sokerit pysyivät kohdillaan, sain terveen vauvan ja paino palautui itsestään lähtölukemiin.Ai tuuristako se on kiinni?
En tiedä mistä innostuit läskin ottamaan keskusteluun mukaan. Minä lihoin ekasta 10kg ja kaikki jäi laitokselle. Kakkosesta en liikkunut yhtään kun olin tipassa lähes koko raskauden ja painoa kertyi 2kg, laitokselta kun lähdin painoin melkein 10 kg vähemmän kuin ennen raskautta. Kolmannesta taas tilanne oli aivan sekaisin alusta loppuun. Olin vuodepotilaana kun jalat eivät enää toimineet, en voinut syödä kun oksensin ja silti painoa tuli 15kg ja suurinosa jäi kun heti samaan vetoon sain lääkityksen joka taasen toi lisäkiloja (vaikka en edelleenkään syönyt).Jep, minulla oli paino noussut 8kg ja viimeisillä viikoilla hujahti 12kg lisää. Alle kuukaudessa ja kaikki lähtivätkin synnytyksen jälkeen tosi nopeasti. Voiko joku väittää, että ympärilläni oli läskiä jonka laihdutin parissa viikossa? Kaksi kiloa jäi jotka kuuluukin jäädä imetykseen. 6kk jälkeen nekin oli lähteneet.
Elimistö toimii niin eri tavalla. Turha siitä on nokkaansa pystyyn nostaa jos itsellä nesteet ei kerry niin hurjasti ja paino pysyy pienenä.
Et niin. Mutta sitä tässä juuri yritänkin sinulle vihjata.Mä en tarkoittanut tuota tilannetta. Vaan jotakin muuta.
Mulla sama juttu, alkuraskaudesta tuli 1,5kg ja sitten yhtäkkiä rv 23 huomattiin että painoa olikin tullut jo se 10kg. Viimeinen kuukausi tullut 900g/vko -vauhtia. Sun mielestä olen yllättäen alkanut syömään kilon viikossa -tahdissa?Mä söin kohtuullisesti ja aika terveellisesti ennen raskautta. Ei tuottanut vaikeuksia jatkaa samaa raskauden aikana.