Voi että on hankala löytää pojalle parempaa juhlavampaa takkia

Alkais olla kiire ja ei ole aikaa oikeen etsiä.
Pitäis löytää sellainen villakangastakki. Nahkanenki käy,mutta mieluummin villakangastakki.
Muutaman olen löytäny mutta kauppaan ole vielä jättäny. Ei ole oikeen talviversioita saatavilla. Mutta jos te tiedätte mistä sais ni kertokaa?! Tästä Oulun kupeesta mielellään etten mä ihan etelästä lähde hakeen :D

Ja mielellään sitten kohtuu hintainenki vielä.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="poikien mutsi";27473511]Meil on kyllä oltu hautajaisissa ihan normi toppatakilla. Ja ns. pyhätakille ei käyttöä.
Mutta siis Teillä toki voi olla tilanne toinen.[/QUOTE]

Mutta mä ihmettelen edelleen miten suppea on valikoima verrattuna tyttöjen takkeihin. Ja mä mielellään laittaisin muun takin kuin tavallisen toppatakin. Ja tulee kyllä käytettyä.

"vieras"
Mun mielestä villakangastakki onkin juuri kevyt talvitakki. Mä pidän villakangastakkia näillä keleillä, kun on -10 - +5 astetta. Vaikka taitaa mulla yks vanha pyhätakki olla vähän paksumpi. Mutta ideana on, että juhlatilaisuuksissa ohuempikin riittää. Kunhan sen saa napitettua ylös asti. Ei hautajaisissakaan loppujen lopuksi mahottoman kauan ulkona seistä. Muissa juhlissa se on lähinnä siirtymistä autosta juhlatilaan. Pakkasella ja pyryssä tarpeeksi paksu villatakki alle. Tietysti jos tulipalopakkasilla hautajaisiin on meno, menee järkevä pukeutuminen ohi koodista.

• Tykkää
Reactions: KuutioTasku
..
Mitenkäs tuo Po.P:n maiharitakki: http://www.polarnopyret.fi/tuote/toppatakki-(kerros-3)/60160003/

Toki se on sporttinen, mutta malliltaan kuitenkin asiallisemman takin oloinen. Ja varmasti tulisi käyttöä. On kyllä tumman sininen.

Yhteistyössä