mieshän nuokin kustansi.. ne violetit nyörisaapikkaat, joissa ohut fleecevuori laskevat veden läpi & pintakin on jo ihan repaleinen.. eivätkä ole kuin pari vuotta vanhat köyhän ei näköjään todellakaan kannata ostaa halpaa..Kiva kun löytää juuri sellaiset kuin on ajatellut. Itse sain synttärilahjaksi juuri kengät mieheltäni.
Meillä mies ostaa useasti mulle kenkiä. Se on mulle kuin toisi kukkakimpun (inhoan kukkia mutta rakastan kenkiä)mieshän nuokin kustansi.. ne violetit nyörisaapikkaat, joissa ohut fleecevuori laskevat veden läpi & pintakin on jo ihan repaleinen.. eivätkä ole kuin pari vuotta vanhat köyhän ei näköjään todellakaan kannata ostaa halpaa..
anteeksi maalaisuuteni mutta miten kenkiä voi ostaa sovittamatta?Meillä mies ostaa useasti mulle kenkiä. Se on mulle kuin toisi kukkakimpun (inhoan kukkia mutta rakastan kenkiä)
Talvella ei kumminkaan ehkä jaksa pitkää muutenkaan mennä kovin korkeilla koroilla.olisin halunnut korkemmat korot, mutta kun polvet ei kestä :headwall:
toisena vaihtoehtona olivat edestä nyöritetyt, kapeakärkisemmät mutta päädyin sitten lopulta
näihin
Ei ole vielä mennyt vikaan ostokset...kaipa se sitten tietääanteeksi maalaisuuteni mutta miten kenkiä voi ostaa sovittamatta?