Pierce Brosnan on ällötys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Peyote

Vieras
Harvoin mikään näyttelijä nyt ihan näin paljon ällöttää. Lisäks oikeen suututtaa. Hyi oksetus mikä ukko. Tommonen inha tärisevä rahjus, ei vois olla huonompi valinta bondiksi. Yyyh!!! Ilettää. Siis sanokaa nyt edes, ettei toi oo muidenkaan makuun...
Mul on varmaan joku allerkia tullu tost ukosta.

Toista se on sen uuden bondin kanssa, joka on oikeesti jopa komea. :P

[QUOTE="vieras";27468894]Brosnan oli ilmeetön ja aina viileän tyylikäs niin kuin bondin kuuluu, täysin Connery ja Mooreen tasolla. Craig on ylidramaattinen itkupilli valla tyyliä.[/QUOTE]

Häh, tyylikäs? Siis tää borsnuhan on ihan kyynel silmässä tärräämässä ja kömpelön näköinen... Ei tarpeeksi lihaksia edes ollakseen uskottava roolissaan. Connery menettelee koska ne bondit on jo niin vanhoja että niissä on nostalgiaa. Eikä se ole myöskään mummeli, niinkuin tämä Bornan.

Mun mielestä Brosnan on ällöttävä. En ole koskaan edes pystynyt hänen roolittamiaan Bond- leffoja katsomaan.. Toisaanta nämä kyseiset ysikytluvun leffat on muutenkin olleet tosi huonoja, siis niiltä osin mitä olen jaksanut katsoa.

Mutta jostain syystä ällöttävin Bond on mun mielestä Moore. Tiedän, että monet tykkäävät kovasti, mutta mun mielestä se on ihan hirveä limanuljaska! Ne leffat on kuitenkin ihan jees.

Toisaalta en ymmärrä tuntemuksiani, mutta ajattelen kanssasi täysin samoin!
En voi sietää ko näyttelijää missään elokuvassa....no Mrs.Doubtfiressa menetteli:|

Mun mielestä Brosnan on ällöttävä. En ole koskaan edes pystynyt hänen roolittamiaan Bond- leffoja katsomaan.. Toisaanta nämä kyseiset ysikytluvun leffat on muutenkin olleet tosi huonoja, siis niiltä osin mitä olen jaksanut katsoa.

Mutta jostain syystä ällöttävin Bond on mun mielestä Moore. Tiedän, että monet tykkäävät kovasti, mutta mun mielestä se on ihan hirveä limanuljaska! Ne leffat on kuitenkin ihan jees.

Joo itseasiassa Mooressa ja Brosnanissa on jotain samaa. Sitä jotain mitä en osaa määritellä muuksi kuin tätimäisyydeksi.

Harvoin mikään näyttelijä nyt ihan näin paljon ällöttää. Lisäks oikeen suututtaa. Hyi oksetus mikä ukko. Tommonen inha tärisevä rahjus, ei vois olla huonompi valinta bondiksi. Yyyh!!! Ilettää. Siis sanokaa nyt edes, ettei toi oo muidenkaan makuun...
Mul on varmaan joku allerkia tullu tost ukosta.

Toista se on sen uuden bondin kanssa, joka on oikeesti jopa komea. :P

Olen ihan samaa mieltä kanssasi!

[QUOTE="Nam";27469059]Brosnan, naaaami.
Bondiakin parempi thomas crownissa.
Elegantti hottis.[/QUOTE]

Hehee tosi elekantti... Voin kuvitella et se haisee vanhoille mööpeleille.

Häh, tyylikäs? Siis tää borsnuhan on ihan kyynel silmässä tärräämässä ja kömpelön näköinen... Ei tarpeeksi lihaksia edes ollakseen uskottava roolissaan.

Craigilla ei ole tarvittavaa viileyttä vaan irvistelee, itkee ja ylinäyttelee kipua kun saa pienenkin nirhauman. Ian Flemingin Bond ei koskaan käyttäytynyt niin, eikä ollut mikään vapaapainityyppi tai brittrambo vaan käytti Judo-otteita ja lyöntejä.

Yhteistyössä