Millä tavalla kertoa uudesta raskaudesta miehelle isänpäivänä?

• Viestiketjun aloittaja äet
  • Ensimmäinen viesti
äet
Sain juuri tietää olevani raskaana ja ajattelin pitää salaisuuden isänpäivään asti :) Millähän tavalla kertoisin odotetun uutisen miehelle? Meillä on ennestään yksi lapsi.

Mä kerroin antamalla miehelle pahvilaatikon, jossa luki "iskä".

Laatikon sisälle olin koonnut vauvaan liittyviä juttuja, mm. bodyn, humoristisen vauvanhoito-oppaan, korvatulpat, energiajuomaa ja pienet sukat. Lisäksi esikoinen painoi tyynyliinaan kuvia ja laitoimme siihen myös tekstin"tuplaiskä". Oli siellä paljon muutakin, mutten enää muista että mitä, kun tästä on monta vuotta jo aikaa :)

Sinne laatikon pohjalle olin laittanut kortin jossa luku joku esikoisen sanoma juttu, oiskohan ollut tyyliin "olet iskä ihana" t: äiti, esikoinen ja masuasukki

Tässäkään kohtaa ei miehellä raksuttanut, kun se oli niin hoomoilasena (ei ollut siis isänpäivä, vaan ihan perus arkipäivä) mutta nähdessään laatikon pohjalla raskaustestin jossa oli plussa, se vihdoin tajusi :D

Osta jotkut supermies-sukat & samanlaiset minikokoiset sukat, ja laita korttiin teksti 'Toukalta iskälle', tms.

Hihittelin otsikon luettuani, vähänkö pelkään että saan itse kertoa saman asian miehelleni isänpäivänä :D

[QUOTE="vieraana";27467001]Oisko kuitenki vähän ihanaa jos oisitkin raskaana? :)[/QUOTE]
Pakko sen olis sit olla ihanaa. Eli kyllä siihen ajatukseen totuttaisiin ja varmaan selvittäisiin ihan hyvin.

Mutta mielummin ei. Yksi vauva kerrallaan, en mä haluaisi että meidän pieni rusinapulleroisemme joutuu liian äkkiä isoksi kasvamaan.

"vieras"
Ihanaa, Onnea! Ihana idea. Mun mies sai viime vuonna isänpäivänä lahjaksi pienen tytön, joka ensi viikolla täyttää jo vuoden. Vauvakuume nousemassa täälläkin...

"a p"
[QUOTE="mini";27467002]Mä luin otsikon "millä tavalla kertoa miehelle uudesta rakkaudesta" ja aattelin et voi miksi siitä pitää miehelle kertoa isänpäivänä! :D[/QUOTE]

Haha :D

"moi"
Itselläni on sellainen tilanne, että sunnuntaina voisin testata. On tässä jotain oireita ollut. Ajattelin, että jos plussaan laitan testin pakettiin ja annan sitten, kun lapset ei näe.

[QUOTE="a p";27467046]Onko se sinusta väärin? Minusta se on loistava idea kun ajankohta on näin sopiva :)[/QUOTE]

Ei, suloiseltahan tuo kuulostaa. Min kyvyt salaisuuksien pitämisen kaa ovat vaan lievästi sanoen heikot. Ja jos ajattelen, että miehet ois ne jotka raskautuu ja oma mies ei viikkoon kertois ni saattaisin suutahtaa. Mut mie en muutenkaan tunne itteäni tällä hetkellä, eilen itkin katsoessani Super Mario -aiheista musavideota.

Saisitko esim. M&M -karkeista tehtyä miehelle aamiaispöytään viestin tyyliin "laskettu aika XX.XX.XXXX" tai aamiaistarjottimelle, jos viet aamupalan sänkyyn isänpäivänä?

"a p"
Ei, suloiseltahan tuo kuulostaa. Min kyvyt salaisuuksien pitämisen kaa ovat vaan lievästi sanoen heikot. Ja jos ajattelen, että miehet ois ne jotka raskautuu ja oma mies ei viikkoon kertois ni saattaisin suutahtaa. Mut mie en muutenkaan tunne itteäni tällä hetkellä, eilen itkin katsoessani Super Mario -aiheista musavideota.

Saisitko esim. M&M -karkeista tehtyä miehelle aamiaispöytään viestin tyyliin "laskettu aika XX.XX.XXXX" tai aamiaistarjottimelle, jos viet aamupalan sänkyyn isänpäivänä?
Tai jos tekisin kakun tai piirakan, siihen voisi kirjoittaa jotain.

Onnea ap! Ja ihana aihe just sopivasti; minäkin plussasin tänään ja ajattelin myös säästää sunnuntaihin uutisen kertomista. Ihan siksikin, että olen niin ihmeissäni jotenkin, että haluan itse ensin ehtiä edes tajuamaan asian. Kuumeiltu pitkääään ja yritystäkin jonkun aikaa takana.

Kivoja ideoita:) Olisko lisää?

Yhteistyössä