"vattu"
mä olen käräyttänyt ystäväni puolison. se pelehti kauan toisen naisen kanssa, näin kerran ja sanoin että joko hän kertoo tai minä, mutta tää ei jatku enään! ei ole reilua toiselle. ja menetin siinä sivussa sitten vielä ystäväni koska mies kertoi pettäneensä, ja snaoi että mä olen tiennyt asiasta mutta en ole kertonut.. jotta ihan sama miten tekee, silti paskaa sataa niskaan.
luottamus mitataan aika isolla kaavalla näissä pettämisasioissa. jos en olisi puuttunut olisi mies jatkanut, ja nainen kärsinyt.
ja silti pettäminen tulee aina ilmi, tavalla tai toisella. parempi että tulee heti kuin vasta kuukausien päästä, näin sanoi entinen ystäväni. eli oli kiitollinen siitä että saikin tietää vaikka elämä vaihtoi suuntaa.
luottamus mitataan aika isolla kaavalla näissä pettämisasioissa. jos en olisi puuttunut olisi mies jatkanut, ja nainen kärsinyt.
ja silti pettäminen tulee aina ilmi, tavalla tai toisella. parempi että tulee heti kuin vasta kuukausien päästä, näin sanoi entinen ystäväni. eli oli kiitollinen siitä että saikin tietää vaikka elämä vaihtoi suuntaa.