En usko, kunhan huvikses huuteletAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27460001:Olen känissä :attn:
ja jos sanooo että se oon niin hyvä sinulle! Hyvä kun sanoit ärjy että oot känässä! vaikka tykkäsitkin facebookissa sinne en koskaan erhedy mutta jotkut erehtyy! Se että haluaako tietää vai jääkä mieleen ja ärjy jäät mieleen!Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27460001:Olen känissä :attn:
voin sanoa että löysit itsestäs oireet meen lääkäriin! koska sinulla on paska! aivoissais! Se mitä näin!Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;27460182:
sinä oot haukuttu ja silti viellä jaksat! vastata! hei haloo ootkko noin paskan kestäjä!Minä en. Vielä.
Mutta teen lujasti töitä saman tilan saavuttaakseni.
Otat viiniä.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27460525:Vieraat lähtivät, joten nyt mietin, ottaisinko lasin viiniä vai alkaisinko tiskaamaan.
Oliko tuo käsky?Otat viiniä.
Juuh. Prinsessan arvovallallaAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27460535:Oliko tuo käsky?
Minkäslaisilla yrität tilasi saavuttaa ?Minä en. Vielä.
Mutta teen lujasti töitä saman tilan saavuttaakseni.
Asia harvinaisen selvä *menee hakemaan viinilasin*Juuh. Prinsessan arvovallalla
Tiskaamaan siitä, se on naisten työtä. Ja ukolles viet kylmn oluen, tai naapurin ukolle jos sulla ei omaa löydy.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27460525:Vieraat lähtivät, joten nyt mietin, ottaisinko lasin viiniä vai alkaisinko tiskaamaan.
käykö! en ymmärrä?Otat viiniä.
minäkin suunnittelin lasillista punaviiniä kun vieraat lähteneet, mutta eipäs enää tehnytkään mieli. Jätän huomiseen.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27460525:Vieraat lähtivät, joten nyt mietin, ottaisinko lasin viiniä vai alkaisinko tiskaamaan.
luki!kun tiiiän kumpi oot..mutta haluis!(karibian aarteet)Juuh. Prinsessan arvovallalla