Kerrankin mä oon ajoissa =)

• Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja PenteleenÄrhäkkä;27448034:
postiennakolla? osamaksulla?
Nykyään on se Klarna-laskukin! Eikös ne laskupalvelut ole perintäfirmojen bisnestä, ns. "velattomat" ja asiansa hoitavat vähävaraiset ovat siis perintäfirmojen asiakkaita tahtomattaan!

Mä olen tainnu ostaa jo jokaiselle jotain pientä ja lisäksi kutonu melkoisen läjhän noita tuubi-huiveja...kaikki kaverit siis taitaa saada sellaisen :D!
Joulukorttiaineetkin on jo ostettu! Näin ajoissa en oo ennen ollukkaan liikkeellä.

kfkfkfkf
Mulla on KAIKKI lahjat jo pakattu :D

lapset saavat nintendo wiin, xbox 360, angry birds pussilakanat, lakulaatikot, karkkipussit

ehkä jotain pieniä heräteostoksia tulee vielä tehtyä, mut isommat on tossa listassa

Heiii - mullakin jopa :O - ja mä oon niiin ylittänyt itseni, sillä mä olen se epätoivoinen elli joka juoksee kaupungissa aattoviikkona ja - pahimmillaan - jopa aattoaamuna :snotty:...

Mutta nyt onkin vallan aivan omituinen ja jopa hämmentävä tilanne käsissä :). Tästä taitaa tulla erilainen valmistautuminen.

Scarlett harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja PenteleenÄrhäkkä;27448268:
onko jotain? kyllä minä tiedän mitä se tarkoittaa, tiedätkö sinä? lue uusiksi, ja koita tajuta se mun eka viesti uusiksi.
p.s. jos pystyt sen tekemään.
Sulla vissiin kiristää joulu jo pinnaa. :whistle:

Yhteistyössä