paineen tunne päässä plus muuta pelottavaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

---

Vieras
Oikeesti oon kauhuissani.

Heräsin viime yönä kun pikkurillit oli puutuneet eikä se loppunut. Säikähdin sitä. seuraavaksi koko kroppa tuntui pistelevältä ja tulin ihan kylmän hikiseksi. Olin hetken hereillä ja nukuin loppuyön hyvin. Nyt tänään päässä tuntuu painetta, humisee, huippaa, näkö tuntuu oudolta ja muutenkin epämääräinen "leijuva" olo.

Eilen päivällä oli päänsärkyä.

Mistä tää voi johtua? Oon googletellut jo kaikkea jännitysniskasta hyperventilaatioon ja paniikkihäiriöön ja olo ei ainakaan oo helpottanut.

Mulla on ollut aiemmin tuota että heräsin yöllä siihen että purin hampaita yhteen ihan hulluna. Nyt en oo sitä enää huomannut, mutta koska mulla on leuoissa kanssa vähän kumma olo, niin se vois kyllä kieliä tuosta ongelmasta.

Ei täällä töissä varmaankaan ole. Mut mulla pää kääntyy ihan normaalisti eikä kipuilevaa jumitusta ole. Voiko ne silti olla jumissa?

Voi. ja voi aiheuttaa vaikkaminkälaisia oireita mm. naaman puutumista.
Suht pienillä jumppaliikkeillä (fysioterapeutin neuvomia) sain oireet muutamas päiväs helpottamaan. Eikä musta tuntunut että niskat olis jumis, silti monet epämääräiset ja pelottavatkin oireet helpotti/poistui ton jumpan myötä.

no sekin vielä. Millähän sitä voi todeta?

Osaisiko joku neuvoa noita jumppaliikkeitä joita voisin ehkä täällä töissä tehdä nyt? ettei olo olis näin kamala.

En mä osaa näin neuvoa, eikä ne ihan heti auta. Mutta liikkeet pitää olla sellaisia ettei ne aiheuta yhtään pistelyä esim. käsissä. Mä pystyin aluksi tehdä vain tosi pieniä liikkeitä ton takia.

Voi tosiaan olla jotain muutakin joten soita lekuriin. Kun mulla naama puutu ekan kerran niin soitin päivystykseen ja käskettiin heti näytille, sielä vierähtikin sitte muutama tunti kaikenlaisis testeis.

Mä oon nyt tässä heilutellut käsiäni sinne tänne ja tehnyt mm. ns. uintiiikkeitä. Toivon että auttaa enkä herää samanlaiseen oloon ens yönä. Valmiiks jos kauhistaa ajatus nukkumisesta viime öisen takia.

Nousin sängystä vaan ajatuksella että minähän en tänne sänkyn kuole.

Ihan kuin minun kirjoittama juttu.. Puutumista käsissä, lähinnä sormissa, mutta tiedän johtuvan hermopinteestä. Pää on ollut kipeä parina päivänä, paineen tunne keskellä päätä, tuntuu välillä, että toisessa silmässä sumeutta, mutta katoaa välillä. Ei huimaa, mutta olo välillä jännä. Joskus enemmin oli näin j kyse niskoista, tosin tuo silmäoire puuttui. Aattelin minäkin jo, että kasvain varmasti, mutta kai kyse jostain normaalista, yksi vahíhtoehto poskiontelotulehdus, joka ainakin minulla aiheuttaa paineentuntua.

Onpa tutun kuuloista. Mulla ollu hyvin samankaltaisia oireita. Meni niin pahaksi kaikki että päättivät kuvata päänkin. Mulla ilmeisesti johtuu hyvin pitkälti kaikki selkä, hartia ja niska jumituksesta. Lisäksi mulla on 25asteen skolioosi joka varmaan kans vaikuttaa lihaksiin.

Paineen tunnetta päässä ja korvissa, korviin pistää, hengenahdistus, sydämen rytmihäiriö, maha kuralla - elimistöllinen hätätila! Tämä johtuu tuulivoimaloista, jotka sijoitettiin 30 km:n päähän. Kirkkaalla ja tuulisella säällä olo on kamalin. Nukkua voi pätkissä vain kuulosuojaimet päässä. Roottorit seis!! Tuulivoima sairastuttaa kaiken elollisen myös tuotantoeläimet jne. Miten käy lapsille?

TUULIVOIMA SAIRASTUTTI ISON PERHEEN
missä hallituksen vastuu? Ei tuulivoimaa asutuksen lähelle! Tilanne on kestämätön. Roottorit sammuksiin, että maalla voi hengittää ja elää. Vain kuulosuojaimet päässä on hetken hiukan parempi olo. Tuulivoimaloiden jatkuvat paineaallot ja impulssi infraäänet tekevät tämän elimistöllisen hätätilan jopa 30 km:n säteellä. Hallitus, missä vastuunne??!! Lain mukaan tälläista ei voi tehdä elolliselle elämälle. Vai voiko?!????!!!!!!!

Yhteistyössä