Läppärin kaiuttimista ei tule ääntä... Mistä tiedän, onko ne rikki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "eee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"eee"

Vieras
Kone on temppuillut viime päivinä ja nyt ei kuulu kajareista mitään, vaikka yritän soittaa biisejä niin YouTubesta kuin Winampistakin. Mistä tiedän, onko tässä nyt joku häikkä ja kajarit rikki, vai vaan joku asetus pielessä?

En osaa auttaa, mutta mulle kävi niin, että kuuntelin kuulokkeilla läppäriltä ja laitoin vahingossa sellaisen kaksien kuulokkeiden pistokkeen siihen reikään ja se oli kai jotenkin erilainen kuin piti. Sen jälkeen lakkasi kuulumasta KAIUTTIMISTA, mutta kuulokkeilla kuului normaalisti. En osannut ainakaan mistään asetuksista mitään muuttaa, että olisi ruvennut kuulumaan myös kaiuttimista.

Eli kokeile kuuluuko edes kuulokkeilla.

[QUOTE="vieras";27423598]No eka katot onko ne hiljennetty. Vaikka sieltä kellon vierestä, ja läppärissä on mute-nappi jossain: paina sitäkin.[/QUOTE]

Tämä on testattu, ei ole äänettömällä. Myöskin YouTubessa olen tarkistanut saman jutun.

En osaa auttaa, mutta mulle kävi niin, että kuuntelin kuulokkeilla läppäriltä ja laitoin vahingossa sellaisen kaksien kuulokkeiden pistokkeen siihen reikään ja se oli kai jotenkin erilainen kuin piti. Sen jälkeen lakkasi kuulumasta KAIUTTIMISTA, mutta kuulokkeilla kuului normaalisti. En osannut ainakaan mistään asetuksista mitään muuttaa, että olisi ruvennut kuulumaan myös kaiuttimista.

Eli kokeile kuuluuko edes kuulokkeilla.

Asetukset ja äänet valikosta näkyy jos on jossain rasteja päällä tai valittuna

Onko sulla Win7

Alkuperäinen kirjoittaja miten tää?;27423629:

Onko sulla Win7

Windows Vista.

Mietin, voiko tää johtua siitä, että kytkin läppärin eilen HDMI-kaapelilla telkkariin ja äänet tulivat silloin tietty telkkarista? Voiko jokin asetus tms. olla jäänyt päälle? (Ei ole enää HDMI-kaapeli kuitenkaan kiinni.)

[QUOTE="eee";27423672]Windows Vista.

Mietin, voiko tää johtua siitä, että kytkin läppärin eilen HDMI-kaapelilla telkkariin ja äänet tulivat silloin tietty telkkarista? Voiko jokin asetus tms. olla jäänyt päälle? (Ei ole enää HDMI-kaapeli kuitenkaan kiinni.)[/QUOTE]

Erittäin todennäköistä jos siihen asti toimi ja sen jälkeen ei ole toiminut.

Helpoimmalla pääset (jos et ole tehnyt muita muutoksia) kun otat sitä edeltävän palautuspisteen ja palautat tietokoneen toimivalle päivälle.

[QUOTE="eee";27423562]Kone on temppuillut viime päivinä ja nyt ei kuulu kajareista mitään, vaikka yritän soittaa biisejä niin YouTubesta kuin Winampistakin. Mistä tiedän, onko tässä nyt joku häikkä ja kajarit rikki, vai vaan joku asetus pielessä?[/QUOTE]

ääni hommeli ...yuotube veikkaan että sieltä tulee jostakin joku haitta... Itellä sama mitä selainta käytät! toinen selain ei töki!

Alkuperäinen kirjoittaja miten tää?;27423629:

Onko sulla Win7

Kaipa mulla on, ainakin joku Windows. Olen ihan käsi tietsikan kanssa. Ei mun mieskään ole saanut ääniä kaiuttimista kuulumaan vaikka ei ihan yhtä uuno ole kuin minä. Ei ole ainakaan kaiuttimen päällä rastia oikeassa alareunassa ja volyymin säätö sieltä ei auta mitään. Missä on asetukset ja äänet-valikko?

[QUOTE="vieras";27423692]Erittäin todennäköistä jos siihen asti toimi ja sen jälkeen ei ole toiminut.

Helpoimmalla pääset (jos et ole tehnyt muita muutoksia) kun otat sitä edeltävän palautuspisteen ja palautat tietokoneen toimivalle päivälle.[/QUOTE]

En ole tehnyt muita muutoksia, tuohan kuulostaa hyvältä neuvolta. Mistä/miten tuollainen palautus tehdään? :)

http://windows.microsoft.com/fi-FI/windows-vista/System-Restore-frequently-asked-questions

vastaisuuden varalle - sama juttu toimii muissakin kuin Vistassa.
Tein tänään itsekin kun tulostin alkoi kiukuttelemaan

Yhteistyössä