Mistä saan tietää paljonko S-tilillä rahaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja palstamamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

palstamamma

Vieras
Jostain ihmeen syystä en ole hankkinut S-pankkiin käyttäjätunnuksia ja haluaisin nyt tietää paljonko tilillä on rahaa. Onnistuuko se mitenkään ilman noita tunnuksia?

pankkiautomaatilla jos muistat pinin. Tai sitten niissä tilinavaus papereissa on se sun tunnusluku ja sitten olet saanut sen tunnusluku lapun ja niillä voit tilata uuden salasanan, joka tulee kotiin postissa, ja pääset verkkopankkiin. Jos ei sulla ole mitään näitä papereita niin menet sinne pankkiin paikan päälle.

[QUOTE="Vieras";27419399]Ihan normaalisti pankkiautomaatilla[/QUOTE]

Mutta kun mulla ei ole niitä hiton tunnuksia. Voi jee, iski akuutti rahapula enkä yhtään muista koska olen viimeksi s-tililtä maksanut että osaisin edes arvioida paljonko siellä rahaa on.

Ei onnistu pankkiautomaatilla, jos ei ole sirullista korttia ja tunnuslukua. Ainoa mistä saat tietää asian, on mennä käymään S-pankin toimipisteessä (niitä on suuremmissa S-kaupoissa). S-pankilla on sellainen hassu systeemi, että rahaa pystyy nostamaan kaupan kassalta, jos itse tietää, että tilillä on kyseinen summa rahaa. Epäilen kyllä, että rahaa pystyy nostamaan vaikka sitä summaa ei olisikaan tilillä, sitten tulee vaan tilinylitys. Kaupan kassat sanovat, etteivät pysty katsomaan paljonko tilillä on rahaa, mutta pystyvät silti antamaan rahaa asiakkaan tililtä. Aika älytöntä minusta...

[QUOTE="kukkanen";27419428]Ei onnistu pankkiautomaatilla, jos ei ole sirullista korttia ja tunnuslukua. Ainoa mistä saat tietää asian, on mennä käymään S-pankin toimipisteessä (niitä on suuremmissa S-kaupoissa). S-pankilla on sellainen hassu systeemi, että rahaa pystyy nostamaan kaupan kassalta, jos itse tietää, että tilillä on kyseinen summa rahaa. Epäilen kyllä, että rahaa pystyy nostamaan vaikka sitä summaa ei olisikaan tilillä, sitten tulee vaan tilinylitys. Kaupan kassat sanovat, etteivät pysty katsomaan paljonko tilillä on rahaa, mutta pystyvät silti antamaan rahaa asiakkaan tililtä. Aika älytöntä minusta...[/QUOTE]

Kassa ei näy paljonko tilillä on katetta, kortti vain ilmoittaa jos katetta ei ole.

Jostain ihmeen syystä en ole hankkinut S-pankkiin käyttäjätunnuksia ja haluaisin nyt tietää paljonko tilillä on rahaa. Onnistuuko se mitenkään ilman noita tunnuksia?
Saiskohan tuolta ilman tunnuksia.Itellä ei ole niin en tiedä.
Tilaa S-Tilisi saldotieto sähköpostiisi ilmaiseksi | Tilit | Henkilöasiakkaat | S-Pankki.fi
Tilaa S-Tilin tai S-Tuottotilin saldotieto sähköpostiisi ilmaiseksi
Tiesitkö, että voit tilata verkkopankista S-Tilin ja S-Tuottotilin saldotiedon sähköpostiisi? Saat tiedon valitsemanasi ajankohtana, esimerkiksi kerran viikossa.

Et taida pystyä katsomaan sillä saldopäätteelläkään jos sinulla ei kerta ole sitä pin-koodia olemassa.
S-kanavan sivuiltakin pitäisi näkyä. Kun kirjautuu siis sinne omalle sivulle

Yhteistyössä