HIV ei tartu suutelemalla, MUTTA tajusin vasta myöhemmin että mieshän oli käynyt suuhygienistillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
edellisenä päivänä kun tavattiin. Yleensähän ikenet vuotaa ainakin hetken siellä käynnin jälkeen. Voi helvetti!

Tästä miehen treffaamisesta pari kuukautta ja nyt mulle ilmesty outoa ihottumaa + tullut flunssan oireita niin palasi mieleen toi asia että en kai oo voinut saada hältä hiv:iä?

Käytettiin kortsua ni sitä kautta ei olis voinu tulla.

Apua oon ihan paniikissa täällä. Edellisestä kerrasta oli jo yli puoli vuotta. Ei olis pitänyt hairahtua tohonkaan mieheen kun hyvin pärjään ilmankin :(

Oliko itselläsi avohaavoja? Jos ei, tuskin on syytä huoleen. Syksy on flunssakausi ja ilmojen viiletessä myös iho kuivaa. Ainahan voit käydä testeissä, jotta saat pelkosi pois.

JOs tää ei ole provo niin voin sanoa että hiv tarttuu noinkin heikosti. Sitä verta ensinnäkin pitäisi tulla enempi kuin tippa ja sulla pitäisi olla myös avonainen haava mihin se miehen veri osuu. Mahdollisuudet hiv:n saamiseen terveen limakalvon kautta on todella pienet.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;24538441:
JOs tää ei ole provo niin voin sanoa että hiv tarttuu noinkin heikosti. Sitä verta ensinnäkin pitäisi tulla enempi kuin tippa ja sulla pitäisi olla myös avonainen haava mihin se miehen veri osuu. Mahdollisuudet hiv:n saamiseen terveen limakalvon kautta on todella pienet.

Niin ja siitä haavastahan sen miehen veren on päästävä tän naisen verenkiertoon. Pelkkä verien yhdistyminen ei riitä...

Mutta oksettava ajatuskin olla tuollaisen miehen kanssa... Ei väliä miten hiv tullut, mutta itse en pystyisi. :Q

[QUOTE="vieras";24538472]onko tiedossasi, että juuri ko miehellä onn
HIV? Vai miksi murehdit?[/QUOTE]

En tiedä onko mutta se oli just sellanen rikas limanuljaska kellä on varmaan naisia joka sormelle. Siksi vaadinkin kumia vaikka se olis halunnut paljaaltaan.

Mä kuvittelen aina kaikesta pahinta. Kai se on varmuuden vuoksi testissä käytävä, mutta kiva kuulla että aika epätodennäköstä et siitä ois tarttunu :)

Maailmassa on todettu YKSI tapaus jossa hiv tarttunut suutelemalla, eikä sekään ole varmaa. kyseessä oli kuitenkin jokseenkin erilaisia sairauksia potevat ihmiset joiden suiden limakalvot olivat todella verestävät.

huom. sekään ei ole varmaa tarttuiko suutelusta.

mutta "onnitteluni" jos olet maailman listan toinen henkilö joka on saanut suutelusta hiv:n

[QUOTE="ttt";24538462]Niin ja siitä haavastahan sen miehen veren on päästävä tän naisen verenkiertoon. Pelkkä verien yhdistyminen ei riitä...

Mutta oksettava ajatuskin olla tuollaisen miehen kanssa... Ei väliä miten hiv tullut, mutta itse en pystyisi. :Q[/QUOTE]

En minäkään pystyisi olemaan ihmisen kanssa, jolle joku (vieläpä hoidettava) sairaus olisi suhteen este.

[QUOTE="hui";24538481]Mä en ikinä uskaltaisi olla miehen kanssa jolla on hiv.[/QUOTE]

Mieti jos itse saisit hivin, ja kaikilla miehillä olisi tuollainen asenne kuin sulla? Olisko kivaa olla yksin koko elämä? :)

kaipa se mies lääkkeensä syö jolloin virusten määrä veressä on pieni. Vai millaisia pusuja teillä on tapana harrastaa, itse en pussaa niin että veri lentää! Voi sun kaveria, jos tollee siitä ajattelet!

Yhteistyössä