No niin, nyt se sitten on tullut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Booty harmailee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Booty harmailee

Vieras
Eilen postissa meinaan...se uurna...eikä meikäläinen pystynyt sitä hakemaan sieltä vaikka miten yritin. Näytin hömelölle kun kävelin postin edessä edes takaisin. Siellä se uurna vieläkin on :( Ei himputti, että on vaikeaa muka tämmönen....

:hug:....

Saisitko sä mukaasi tukijoukkoa? Tuore tapaushan tämä vielä on, joten tottakai on tunteet pinnassa... Ja ei kait se maata kaada, jos vaikka menet silmät vesissä pakettisi hakemaan...

Mä muuten tässä muutama kuukausi taaksepäin repesin aivan täysillä paikallisessa kukkakaupassa, kun kävin sieltä ostamassa Osanottoni- kortin...tuli semmoiset vesiputoukset ettei tosikaan, ja niin kuin olin vannottanu itteäni, että pysyn kovana...No en pysynyt, mutta väliäkö hällä. Tunteet on hyvä juttu :).

Ei ollut tukijoukkoja kun mies on työreissulla Turussa. Ehkä paras hakea se ensi viikolla. Ja uurna on meidän ihanan espanjalaisen joka lopetettiin runsas viikko sitten. Minusta ei tosiaan ole hakijaksi yksin ainakaan.

Booty :hug:
Miulta on menny ihan ohi.

Voisitko käydä uurnan hakemassa jonkun läheisen kanssa, saisit tukea ja voimia ?

Voimia siulle paljon. :hug:

[QUOTE="mismina";27409005]Otan osaa. Kirjoita valtakirja, joku muu voi hakea sen uurnan, jos et saa ketään mukaan.[/QUOTE]

Appiukko lupasi jo mennä jos haluan sen jo nyt. Mutta yritän nyt vielä uudelleen jos homma onnistuisi miehen kanssa.

Ei ollut tukijoukkoja kun mies on työreissulla Turussa. Ehkä paras hakea se ensi viikolla. Ja uurna on meidän ihanan espanjalaisen joka lopetettiin runsas viikko sitten. Minusta ei tosiaan ole hakijaksi yksin ainakaan.

Näin teet, haet ensi viikolla kaverin kera :hug:. Muista, että itku, ikävä ja suru ovat vain hyväksi - olet tuntenut paljon ja rakastanut vieläkin enemmän....

:hug:

Tiedän tunteen. Ihan kamalaa se on, jo ensistäänkin opetella olemaan ilman sitä rakasta koiraa. Meillä jäi cockerin lähdettyä toinen, mut silti olin ihan onneton, kun ei ollut kuin 1, kun oli tottunu kahteen...
Cockerin lopettamisesta on nyt 1v 8kk, enkä edelleenkään pysty kovin kauaksi aikaa jäädä katsomaan siitä piirrettyä lyijykynätyötä, se on niin näköinen...

"Me kannamme sinut pehmeään lehtoon,
koirille varattuun ikuiseen kehtoon.
Yhteisitä vuosista sua kiitämme,
muistot lohduksi sydämiin liitämme."

Tässä kaveri oli vielä voimissaan

Tämän kuvan jälkeen matka oli alaspäin... Tämän jälkeen ei paljoa enää kuvattu ja nuo kuvat hiukan ennen lopetusta olen jo poistanut. En halua muistella sitä aikaa ollenkaan.

:hug: :hug:
Haluatko kertoa tarkemmin, mikä koiralle tuli?
Viimeiset päivät oli meilläkin rankkoja, koira jaksoi miehen kotiin tullessa joko nousta, tai heiluttaa häntää, ei molempia :( Lopettanut ell sanoi meille, että koira olisi 3-4 päivän sisällä kuollut itsekseen kotona, niin heikkona se oli. Tuli kyllä itselle tunne, että oikea päätös tehtiin lopetuksen suhteen, mutta silti se olli ihan käsittämättömän raskasta :(

Mutta, muistot lohtuna. Aika parantaa pahimmat haavat, mutta ikävä on ja pysyy.

:hug: :hug:
Haluatko kertoa tarkemmin, mikä koiralle tuli?
Viimeiset päivät oli meilläkin rankkoja, koira jaksoi miehen kotiin tullessa joko nousta, tai heiluttaa häntää, ei molempia :( Lopettanut ell sanoi meille, että koira olisi 3-4 päivän sisällä kuollut itsekseen kotona, niin heikkona se oli. Tuli kyllä itselle tunne, että oikea päätös tehtiin lopetuksen suhteen, mutta silti se olli ihan käsittämättömän raskasta :(

Mutta, muistot lohtuna. Aika parantaa pahimmat haavat, mutta ikävä on ja pysyy.

Sairastui muutama vuosi sitten kilpirauhasen vajaatoimintaan. Kaikki oli hyvin siihen asti kun koira sai kaksoisrokotuksen ja sen jälkeen juostiin koko ajan lääkärissä. Löytyi Addissonin tautia ja keväällä ilmestyi vielä krooninen hiivatulehdus iholle jota ei saatu lääkkein hoidettua, samaan aikaan loppui lääkkeiden vaikutukset kilpirauhaseen ja addissoniin...kesä meni taistellen mutta syksyllä huomattiin, ettei ruoka enää imeydy, alkoi laskemaan alleen ja toisesta päästä tuli verta, ei jaksanut juuri liikkua. Tein päätöksen heti kun näin missä kunnossa koira oli. Iho oli aivan kamala kun koko iho tippui pois, ei pelkästään karvat vaan iho.
Ei ole selvinnyt miksi sairastui lyhyessä ajassa näin voimakkaasti ja miksi lääkkeistä ei ollut enää apua. Itse olen sitä mieltä, että tuo yhdistelmärokote heikensi jo huonoa tilaa niin paljon, että kaikki mahdollinen iski koiraan. Paitsi noh, eihän addinson kyllä ole mikään tarttuva tauti mutta kuitenkin..en tiedä. Mulla on sellainen olo, että koira otettiin meiltä liian aikaisin pois. Mutta ei tuota voinut enää pidemmälle jatkaa :(

Sairastui muutama vuosi sitten kilpirauhasen vajaatoimintaan. Kaikki oli hyvin siihen asti kun koira sai kaksoisrokotuksen ja sen jälkeen juostiin koko ajan lääkärissä. Löytyi Addissonin tautia ja keväällä ilmestyi vielä krooninen hiivatulehdus iholle jota ei saatu lääkkein hoidettua, samaan aikaan loppui lääkkeiden vaikutukset kilpirauhaseen ja addissoniin...kesä meni taistellen mutta syksyllä huomattiin, ettei ruoka enää imeydy, alkoi laskemaan alleen ja toisesta päästä tuli verta, ei jaksanut juuri liikkua. Tein päätöksen heti kun näin missä kunnossa koira oli. Iho oli aivan kamala kun koko iho tippui pois, ei pelkästään karvat vaan iho.
Ei ole selvinnyt miksi sairastui lyhyessä ajassa näin voimakkaasti ja miksi lääkkeistä ei ollut enää apua. Itse olen sitä mieltä, että tuo yhdistelmärokote heikensi jo huonoa tilaa niin paljon, että kaikki mahdollinen iski koiraan. Paitsi noh, eihän addinson kyllä ole mikään tarttuva tauti mutta kuitenkin..en tiedä. Mulla on sellainen olo, että koira otettiin meiltä liian aikaisin pois. Mutta ei tuota voinut enää pidemmälle jatkaa :(

Mikä kaksoisrokote?
Krooninen ihotulehdus?
Kerrotko näistä tarkemmin?
Voi pylly :( Meidän hirvikoira, 9v, sairastui myös kilpirauhasen vajaatoimintaan 2v sitten, ja iho on ihan tosi huonossa kunnossa sillä :( Välillä on ihan paljaita laikkuja vereslihalla, ja nyt on alkanu tulemaan vatsa-oireita, ts. saattaa yllättäen, varoittamatta, oksentaa rajusti, ja välillä maha on ihan ruikkuripulilla. Koira kuitenkin jaksaa suht hyvin lenkillä, ja on "normaali vanhus". Ehkä mä nyt kuitenkin varaan sille ell ajan, olen sitä miettiny jo tuon vatsan takia...
:hug: vielä. Oikean päätöksen olet tehny, vaikkakin vaikean.

Mikä kaksoisrokote?
Krooninen ihotulehdus?
Kerrotko näistä tarkemmin?
Voi pylly :( Meidän hirvikoira, 9v, sairastui myös kilpirauhasen vajaatoimintaan 2v sitten, ja iho on ihan tosi huonossa kunnossa sillä :( Välillä on ihan paljaita laikkuja vereslihalla, ja nyt on alkanu tulemaan vatsa-oireita, ts. saattaa yllättäen, varoittamatta, oksentaa rajusti, ja välillä maha on ihan ruikkuripulilla. Koira kuitenkin jaksaa suht hyvin lenkillä, ja on "normaali vanhus". Ehkä mä nyt kuitenkin varaan sille ell ajan, olen sitä miettiny jo tuon vatsan takia...
:hug: vielä. Oikean päätöksen olet tehny, vaikkakin vaikean.

Nuo koirien rokotukset on nykyisin kaksoisrokotuksena. En nyt muista mitkä kaikki siinä on...tuo toinen koira kesti hyvin sen rokotteen mutta tää ei. Kannattaa käydä näyttämässä koiraa. Krooniseksi tuo iho tuli siinä vaiheessa kun sille ei enää mitään voitu tehdä. Haju oli kuvottava :x ihoon tuli hiiva ja sen jälkeen sitä ei kuntoon enää saatu. Nuo hoitoshamboot on yleensä aika tehokkaita kyllä mutta nyt loppuaikana ei siitä ollut mitään apua. Meillä oltiin jo melkein 12 vuotiaita. mutta valitettavasti me ei tiedetä koiran sairashistoriasta oikein mitään. Jossain testeissä näkyi, että koiralla olisi ollut joskus keuhkomatokin...mutta ken tietää...

Yhteistyössä