Lunta!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saraldo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä olen hiukan innoissani :D mä haluun pulkkailemaan! Mies joutuu aamulla menemään taksilla töihin, eikä autot liiku parkista, mut eipä tuo haittaa... mä oon ku pikkulapsi jouluaamuna :) Ja nyt tuli olo, et tarvis saada glögiä ja joulutorttujakin.

Aivan stanan persiistä. Ei tarvisi tulla yhtää lunta viä. Hyvähän se on jos saa autolla kulkia, mutta ei paljo riemastuta ku käytös on pyörä ja apostolin kyyti. Vituttaa vain. Ehkä tänä talvena vois hommata nastarenkaat pyörään ja EHKÄ uskaltaas ajaa liukkaalla.

Aivan stanan persiistä. Ei tarvisi tulla yhtää lunta viä. Hyvähän se on jos saa autolla kulkia, mutta ei paljo riemastuta ku käytös on pyörä ja apostolin kyyti. Vituttaa vain. Ehkä tänä talvena vois hommata nastarenkaat pyörään ja EHKÄ uskaltaas ajaa liukkaalla.

Mä ajelin viime talvena. En tosin kovin pitkiä matkoja ja alamäissä aika hissutellen. Mutta paremmin niillä nastoilla pystyssä pysyi kun liukkailla kengillä.

Mä ajelin viime talvena. En tosin kovin pitkiä matkoja ja alamäissä aika hissutellen. Mutta paremmin niillä nastoilla pystyssä pysyi kun liukkailla kengillä.

No ei mullakaa pitkiä matkoja olisi ja mitää mäkiä ei olisi, mutta helpottaas kummasti kaupas käyntiä. Ja sitä, että ei tarvisi aamulla varata 20 minuuttia kävelymatkaan ku pitää matkahuoltoon tai työharjootteluun/töihin.