millainen hääpuku?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oonak.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oonak.

Vieras
sopii jos ollut yhdessä pitkään ja naimisiin haluaa mennä. Ei kirkkohäitä. Haluisin kuitenkin vaalean puvun mutta ei jakkupukua. Voiko olla ihan hääpuku ilman kermakakkua? Siis sellainen tyköistuva mutta pitkä? Jos vihkiminen lähimpien läsnäollessa ja vaikka ravintolassa tai ravintolaan sen jälkeen privaattitilaisuuteen. Millaisen laittaisitte? En halua värikästä, en ole sen tyylinen. Musta tai vaalea.

Mentiin maistraatissa naimisiin, vieraita 15 ja käytiin ravintolassa syömässä. Mulla oli tummansininen, tyköistuva, täyspitkä puku. alunperin tarkoitettu kai iltapuvuksi.

Mulla on huomenna tää, tosin vihreänä:

medieval-natural-linen-tunic-dress-anne-of-kiev.jpg

• Tykkää
Reactions: himpatti ja Data
Mulla oli Special Day:n mallistosta ilmeisesti kaasolle tarkoitettu puku. Oli todella nätti vaalean kullan värinen täyspitkä puku.

Kysymys kuuluukin: Millaisen puvun haluat? :D

http://www.google.fi/search?hl=fi&q=wedding+dress&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bpcl=35466521&biw=1366&bih=626&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=RTqKUMOACNGwhAezu4HACg

sopii jos ollut yhdessä pitkään ja naimisiin haluaa mennä. Ei kirkkohäitä. Haluisin kuitenkin vaalean puvun mutta ei jakkupukua. Voiko olla ihan hääpuku ilman kermakakkua? Siis sellainen tyköistuva mutta pitkä? Jos vihkiminen lähimpien läsnäollessa ja vaikka ravintolassa tai ravintolaan sen jälkeen privaattitilaisuuteen. Millaisen laittaisitte? En halua värikästä, en ole sen tyylinen. Musta tai vaalea.
Monilla ei ole kermakakkupukua, vaikka olisi kirkkohäätkin. Kyllä tuollaisia simppeleitä valkoisia (vaaleita) pukuja löytyy morsiusliikkeistä tai iltapukuja myyvistä liikkeistä. Vaatimuksesi ei kuulosta kummallisilta, joten etsimällä varmasti sopiva löytyy.

[QUOTE="mama";27406403]Ettekö te oo jo naimisissa??[/QUOTE]

Ollaan, mutta huomenna vasta juhlitaan. :D

Ois kyllä kiva viettää aina hääpäivä eri teemoilla. Nyt Aragorn (ainakin toivottavasti, ettei mikään krominaamainen gangsteri!) ja Arwen, sitten John Sheridan :heart: Delenn, kuningas Arthur & Guinevere (vai oisko Robin Hood & Marian parempi Guineveren kohtalon vuoksi?), Ged & Tenar jne.

Ollaan, mutta huomenna vasta juhlitaan. :D

Ois kyllä kiva viettää aina hääpäivä eri teemoilla. Nyt Aragorn (ainakin toivottavasti, ettei mikään krominaamainen gangsteri!) ja Arwen, sitten John Sheridan :heart: Delenn, kuningas Arthur & Guinevere (vai oisko Robin Hood & Marian parempi Guineveren kohtalon vuoksi?), Ged & Tenar jne.

Mitä nuo on? Robin Hoodin lisäksi.

Miksi olla outo?

Oma pukuni oli hyvin lähellä tätä, paitsi kirjailuja oli vähemmän (vain yläosassa vähän, helmassa ei lainkaan)
37318459-04ac-4773-b3b1-a082a153acff.enlargednormal.jpg

Hääpukuliikkeissäkin löytyy vaikka mitä. On rennompia ja yksinkertaisempia, jos ei halua kunnon kermakakku-unelmaa. Ja toki joku iltapuku kävisi hyvin.

Oma pukuni oli hyvin lähellä tätä, paitsi kirjailuja oli vähemmän (vain yläosassa vähän, helmassa ei lainkaan)
37318459-04ac-4773-b3b1-a082a153acff.enlargednormal.jpg

Hääpukuliikkeissäkin löytyy vaikka mitä. On rennompia ja yksinkertaisempia, jos ei halua kunnon kermakakku-unelmaa. Ja toki joku iltapuku kävisi hyvin.

Niin ja huntua minulla ei ollut. Ja vain yksi iso kukka.
Itse puku oli luonnonvalkoinen ja harteilla oli vilun varalta oranssi juhlava shaali (samaa sävyä kuin kukkani).
Mentiin naimisiin maistraatissa ja juhlaillallisella oli molempien perheet ja aivan lähimmät ystävät (n 25 henkeä). Ravintolasta lähdettiin suoraan kentälle ja häämatkalle :)

Minulle oma luotto-ompelijani on tehnyt puvun tämän kuvan mallista "muokaten".
Värinä hopea jota pidän uuden vuoden häihin sopivana.
DSC02516.JPG

Tärkeintä hääpuvussa lienee, että SINÄ viihdyt siinä.
Se voi olla täyspitkä iltapuku tai lyhyempi pikkumusta.
Kunhan sinulla on siinä hyvä olo ja tunnet mekon olevan juhlasi "arvoinen"

Yhteistyössä