Mitä oireita seksintarve aiheuttaa?

• Viestiketjun aloittaja Auttakee
  • Ensimmäinen viesti
Noi mentaaliset ongelmat olikin tossa jo hyvin lueteltuna.
Fyysiset ongelmat ovat lähinnä ylikiihottumista "mitättömistä" asioista jne:D

Aika kuluu suurelta osin itseään hoidellen, vaikka aikaa ei olisi.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"vieras"
No mä pärjään ilman vaikka kuin pitkään mutta miehestäni huomaan heti että milloin alkaa olla tarvetta :D
On välillä pitkiä aikoja poissa kotoa tai pitkää päivää tekee. Minun ei kyllä kärsi pyllistellä,eikä kumarrella :D
Saatikka että vaihtaisin paitaa. Onko haukka heti kiinni.

[QUOTE="vieras";27401009]Laita Tiuku kuva ni me kehutaan sinua :)
Tee vaikka nettitreffi hakuilmoitus[/QUOTE]

Mä oon yrittänyt muutamaan laittaa, mutta en oo kovin hyvä noissa jutuissa. : / Samoin en osaa ottaa sellasta hyvää ja edustavaa kuvaa itsestäni jota kehtais näyttää.
Kaveri lupas auttaa, että ehkä joku päivä sitten. :D

[QUOTE="vieras";27401075]Kuin pitkään te voitta olla ilman?[/QUOTE]

Se riippuu tilanteesta.
Miehen kuoleman jälkeen olin PITKÄÄN ilman.
Nyt parisuhteessa kestän vajaan viikon jos on helkutin hyvä syy... muuten puhutana parista päivästä.

:)

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27400929:
Olihan tää vitsi :confused:
Siis ei todellakaan kukaan mies katso mua ja mieti että wau.. :O
Ihan nyt ystävällisesti kysyn että miksi sinulla on noin huono itsetunto? Koetko itsesi rumaksi arpien, ylipainon tai jonkun muun ulkoisen seikan vuoksi? Vai muita huonommaksi ihmiseksi (kuten aikaisemmin kirjoitit)?
Tiedän että on vaikeaa oppia hyväksymään ja jopa rakastamaan itseään, mutta pienin askelin se onnistuu :)

[QUOTE="vieras";27401590]Ihan nyt ystävällisesti kysyn että miksi sinulla on noin huono itsetunto? Koetko itsesi rumaksi arpien, ylipainon tai jonkun muun ulkoisen seikan vuoksi? Vai muita huonommaksi ihmiseksi (kuten aikaisemmin kirjoitit)?
Tiedän että on vaikeaa oppia hyväksymään ja jopa rakastamaan itseään, mutta pienin askelin se onnistuu :)[/QUOTE]

Tohon on vähän vaikea vastata. En tiedä. Itse en ajattele olevani "ruma", vaikka ylipainoa on, roikkurinnat jne.. En vaan oon kaunis. Kelpaan tällä hetkellä itselleni tälläisenä. Sitten kun lapset on isompia ja on enempi aikaa rupean panostamaan itseeni. Mutta kun ei kukaan mies vaan voi ajatella musta sillai, en osaa sanoa miksi. Ei oo kukaan halunnut. Mun on vaan mahdoton kuvitella että joku mies vois tällästä pulleaa roikkutissistä äiti-ihimistä himoita, kun joka paikka pursuaa kauniita, hoikkia, muodokkaita ja seksikkäitä naisia. Pitäs vissiin niiltä miehiltä kysyä miksi en kelpaa. : /

Kepsis
Vähän samaa kuin Sanna80:llä, nuo mielleyhtymät toisista ihmisistä ja ärtyneisyys.

Yleensäkin seksi pyörii mielessä liikaa, jopa itseä häiritsevän pysyvästi mielessä kun ei ole mitään helpotusta ollut pitkiin aikoihin. Jos asian hoitaa niin tulee taas normaali ihminen esiin. Toki riippuu hieman myös siitä mitä tekee, kun on aivoilla tarpeeksi tekemistä niin ei silloin välttämättä kerkeä aina ajattelemaan, edes pitempi aikaisen puutoksen aikana. Mutta harvemmin on 24/7 mielen päällä niin paljon asioita.

[QUOTE="Sara";27401875]Oothan sä Tiuku lapsesta päätellen joskus saanut miehen pokattua. Mikset siis nytkin?[/QUOTE]

No silloin olin nuori, hoikka ja kiinteämmässä kunnossa. :D
Ja joo niin kun oon täällä miljoona kertaa kirjoittanut, en kiihottanut viimeisiin vuosiin edes sitä lasten isää, joten miten muka voisin jotain toista miestä sitten. : / (niin sillä ei ikinä seissyt mun kanssa, kun olin kuulemma niin ruma ja läski, nykyisen naisen kanssa toimii kuulemma hyvin ja hyvä niin)
Onhan se nyt älyttömän noloa olla "nainen" joka ei edes saa miestä kovaksi. :ashamed:
(tai no ainakaan yli 9 vuoteen)

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27401923:
No silloin olin nuori, hoikka ja kiinteämmässä kunnossa. :D
Ja joo niin kun oon täällä miljoona kertaa kirjoittanut, en kiihottanut viimeisiin vuosiin edes sitä lasten isää, joten miten muka voisin jotain toista miestä sitten. : / (niin sillä ei ikinä seissyt mun kanssa, kun olin kuulemma niin ruma ja läski, nykyisen naisen kanssa toimii kuulemma hyvin ja hyvä niin)
Äläs nyt hei, nainen! Nyt loppu toi.

"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27401809:
Tohon on vähän vaikea vastata. En tiedä. Itse en ajattele olevani "ruma", vaikka ylipainoa on, roikkurinnat jne.. En vaan oon kaunis. Kelpaan tällä hetkellä itselleni tälläisenä. Sitten kun lapset on isompia ja on enempi aikaa rupean panostamaan itseeni. Mutta kun ei kukaan mies vaan voi ajatella musta sillai, en osaa sanoa miksi. Ei oo kukaan halunnut. Mun on vaan mahdoton kuvitella että joku mies vois tällästä pulleaa roikkutissistä äiti-ihimistä himoita, kun joka paikka pursuaa kauniita, hoikkia, muodokkaita ja seksikkäitä naisia. Pitäs vissiin niiltä miehiltä kysyä miksi en kelpaa. : /
Sulle on varmaan monesti täällä kirjoitettu, että nainen itsessään ja varmuudessaan on seksikästä. Ei useimmat miehet halua ulkoisia asioita vaan sitä, että nainen on iloinen ja halukas, sillee rennosti. Se sun pitää opetella eikä vain miettiä ulkoisia asioita.

Kepsis
[QUOTE="Vieras";27401938]Sulle on varmaan monesti täällä kirjoitettu, että nainen itsessään ja varmuudessaan on seksikästä. Ei useimmat miehet halua ulkoisia asioita vaan sitä, että nainen on iloinen ja halukas, sillee rennosti. Se sun pitää opetella eikä vain miettiä ulkoisia asioita.[/QUOTE]

Jos olo ei ole itsevarma ja itseasiassa ihan päinvastainen ja se on seurausta ehken jopa traumoittavasta suhteesta, niin ei se lähde sillä että toiset sanoo "no sun pitää olla varmempi ja arvostaa itseäsi".

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
[QUOTE="Vieras";27401938]Sulle on varmaan monesti täällä kirjoitettu, että nainen itsessään ja varmuudessaan on seksikästä. Ei useimmat miehet halua ulkoisia asioita vaan sitä, että nainen on iloinen ja halukas, sillee rennosti. Se sun pitää opetella eikä vain miettiä ulkoisia asioita.[/QUOTE]

Joo en tarkoittanut ulkoisia asioita, jotenkin mä en vaan ole "nainen" : / (en osaa sitä sillai selittää) Uskon kyllä että kaikki muut naiset on miesten mielestä kauniita ja haluttavia, mä nyt vaan oon lähinnä "kaveri". Siis että miehet ajattelee mua vaan kaverina, ei naisena. (anteeksi sekava kirjoitus, en vaan osaa tätä tunnetta selittää oikein)

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27402052:
Joo en tarkoittanut ulkoisia asioita, jotenkin mä en vaan ole "nainen" : / (en osaa sitä sillai selittää) Uskon kyllä että kaikki muut naiset on miesten mielestä kauniita ja haluttavia, mä nyt vaan oon lähinnä "kaveri". Siis että miehet ajattelee mua vaan kaverina, ei naisena. (anteeksi sekava kirjoitus, en vaan osaa tätä tunnetta selittää oikein)
Tiedän mitä tarkoitat. Itse tunsin samoin nuorempana. Vaikka miehen sainkin niin tunne pysyi. Kun ylitin maagisen 30 vuotiaan rajan, aloin arvostaa itseä naisena, ja johan olis nyt vientiä. Ruusu en ole mutta kukkiihan se perunakin :)

Yhteistyössä