Lapsen opettaja teki oharit maanantaina.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Oli sovittu tapaaminen. Itse olin paikalla, opettaja ei. Toinen opettaja tuli kysymään ketä odotan ja sanoi sitten, että kyseinen opettaja on lähtenyt kesken päivän pois sairastuttuaan. Kovin tiukalta tuntuu lapsen koulu olevat kaikenmoisten ihme sääntöjen kanssa, joita ei omassa kouluajassani ollut. Sitten tuollainen ohari opettajalta eikä mitään selitystä tai pahoittelua.

Vahinkoja sattuu kaikille. Unohtanut varmasti tapaamisen sairastuttuaan ja heti toivuttuaan kun katsoo taas kalenteriin yms. niin muistaa ja pahoittelee. Sairastumiselle ei voi mitään ja jos sairastuu tarpeeksi pahasti niin ei välttämättä pysty peruuttamaan tapaamisia.

Lässynlässyn.

Jos opettaja on sairastunut niin välttämättä ei ole juuri sillä hetkellä tullut mieleen ilmoittaa tai ei ole pystynyt ilmoittamaan syystä taikka toisesta. Ja nyt on luultavasti sitten ollut sairaslomalla joten ei hoida työasioita.

Ja mitä tulee sääntöihin ja tiukkuuteen niin maailma muuttuu ja sen mukaan täytyy myös sääntöjä muuttaa etteivät vapaan kanan munat hypi silmille miten sattuu.

Lässynlässyn.

Jos opettaja on sairastunut niin välttämättä ei ole juuri sillä hetkellä tullut mieleen ilmoittaa tai ei ole pystynyt ilmoittamaan syystä taikka toisesta. Ja nyt on luultavasti sitten ollut sairaslomalla joten ei hoida työasioita.

Ja mitä tulee sääntöihin ja tiukkuuteen niin maailma muuttuu ja sen mukaan täytyy myös sääntöjä muuttaa etteivät vapaan kanan munat hypi silmille miten sattuu.

:flower:

Olen itse lto ja juuri viime viikolla sairastuin ryhmässä kiertäneeseen vatsatautiin.
Istuin pöntöllä ja ripuloin ja samalla kun oksensin käsienpesualtaaseen.
Kun siitä vihdoin pääsin sen verran tolpilleni, että pystyin lähtemään kotiin, niin ensimmäisenä ei tosiaankaan tullut mieleen, että pitää soittaa "Jaakon" äidille ja perua sovittu kasvatuskeskustelu.

Jaksaisitko ja muistaisitko itse siinä tilanteessa huomioida kaikki asiat vai haluaisitko vain päästä lepäämään???

Ihmetytti vain, kun tosiaan joka syksy osaavat koulustakin niin painottaa tuota kouluun ilmoittamista lapsen sairastumistapauksissa ja ihmeellisen tiukkoja sääntöjä on.

Kyllähän se harmitti, kun turhaan kouluun menin ja oikeasti piti olla ihan muualla, mutta kun oli sovittu opettajan kanssa jo pari viikkoa sitten. No ehkäpä itsekin voi vähän löysätä, kun tuntuu, että tulee ihan ärsytys välillä, kun koululla on näitä tapaamisia ja pitäisi esittää niin hyvä vanhempaa ja olla aktiivisesti mukana.

[QUOTE="joooo";27400567]Vittu se pitää nyt viedä ladon taa tai vähintää erottaa..jollakulla on kateus huipussaan![/QUOTE]

Kateus?! Miten vitussa tähänkin saa vedettyä kateuskortin? Ei jumalauta :D

Ihmetytti vain, kun tosiaan joka syksy osaavat koulustakin niin painottaa tuota kouluun ilmoittamista lapsen sairastumistapauksissa ja ihmeellisen tiukkoja sääntöjä on.

Kyllähän se harmitti, kun turhaan kouluun menin ja oikeasti piti olla ihan muualla, mutta kun oli sovittu opettajan kanssa jo pari viikkoa sitten. No ehkäpä itsekin voi vähän löysätä, kun tuntuu, että tulee ihan ärsytys välillä, kun koululla on näitä tapaamisia ja pitäisi esittää niin hyvä vanhempaa ja olla aktiivisesti mukana.

Jos sillä opettajalla oli toi mahatauti, joka minullekin tarttui (iloisesti terveyskeskuksesta) niin voin kuvitella, ettei siinä tule käymään moneen päivään edes mielessä joku tapaaminen..