ap.
Samaa mieltä. Eli meidän pojasta taitaa sittenkin tulla Elias, vaikka isosisko onkin Ella... mutta Elias Onni Tapani on kuitenkin järkevä ja hyvä vaihtoehto.tää on paras
Samaa mieltä. Eli meidän pojasta taitaa sittenkin tulla Elias, vaikka isosisko onkin Ella... mutta Elias Onni Tapani on kuitenkin järkevä ja hyvä vaihtoehto.tää on paras
Heh, kaikki näistäkään ei ole täysin totta. Kaikki nuo nimet on tuttuja mutta ei välttämättä juuri heitä keneksi määrittelin eli Hannu ei välttämättä ole isäni vaan se voi olla vaikkapa appeni tai veljeni. Jne.Kaikkea sitä ihminen itsestään kertoo vaikka anonyyminä muka esiintyy.
Ap:n tyttäret ovat Ella ja Venla. Isänsä on Hannu ja appensa Tapani. Perheen koira on Sulo.
Perheen vanhempien etunimet ja sukunimi alkavat kirjaimilla L,M,K.
Sukunimi harvinaisempi -nen-päätteinen.
Sukulaismies on nimeltään Sami, ja Aatu ja Niko ovat ystävien lapsia.
Poikavauva kastetaan sunnuntaina.
Joko tunnistit?
Oi, säikähditkö?Heh, kaikki näistäkään ei ole täysin totta. Kaikki nuo nimet on tuttuja mutta ei välttämättä juuri heitä keneksi määrittelin eli Hannu ei välttämättä ole isäni vaan se voi olla vaikkapa appeni tai veljeni. Jne.
Siis mikä täällä palstalla vaivaa aikuisia ihmisia?!Oi, säikähditkö?
En vaan yleensä hieman valehtelen, ettei täysin voi tunnistaa. Ja sen verran olen elämäni aikana oppinut, että itsestään ei kannata kertoa kaikkea, joten pientä valhetta voi aina pistää peliin.Oi, säikähditkö?
Edelleen...MITÄ SITTEN??Appesi ei sitäpaitsi ole Hannu. Koska miehesi halusi antaa toiseksi nimeksi Tapanin, isänsä nimen.
No, entäpäs jos appeni onkin Hannu Tapani... tai mistä sen tietää kuka elämässäni on Hannu. Onko se veljeni, mieheni veli, setäni, enoni, ukkini, miehen vastaavat...Appesi ei sitäpaitsi ole Hannu. Koska miehesi halusi antaa toiseksi nimeksi Tapanin, isänsä nimen.
Ai miksi on karmee nimi mielestäsi? Minun mielestäni se on ihana nimi ja niin on miehenkin mieelstä.Niila tai Elia
Mutta sen Tapanin vois unohtaa, koska näyttää rajoittavan jonkin verran etunimen valintaa ja on karmee nimi.
No laita se etunimeksi. Simple.Ai miksi on karmee nimi mielestäsi? Minun mielestäni se on ihana nimi ja niin on miehenkin mieelstä.
Ja toiseksi nimeksi mikä? Tapani on pidempi nimi kuin moni muu ja mielestäni toisen nimen täytyy olla pidempi kuin etunimen. Eli jos etunimessä on 6 kirjainta niin toisessa tulee olla 8-12 esim.No laita se etunimeksi. Simple.
Noh, ei haluta että alkaa samalla kirjaimella kuin toisten lasten nimet (kaikkien tulee siis alkaa eri kirjaimella) ja sit ei haluta että alkaa samalla kuin sukunimi ja meidän vanhempien nimet...
Alkuperäinen kirjoittaja hätä;27397838:Meinaa tulla hätä nimestä, kun me ei miehen kanssa meinata millään keksiä pojalle nimeä ja ristiäiset on tosiaan jo sunnuntaina. On aika tarkat kriteerit mitkä pitää täyttyä... mutta olisin kiitollinen jos antaisitte ehdotuksia. Nimen ei tarvii olla yleinen eikä erikoinen, ei tarvii olla nimipäivää mutta seuraavat kohdat tulee täyttyä:
- sopii toiseen nimeen, joka on Tapani
- ei saa päättyä S-kirjaimeen
- ei saa alkaa L-, E-, V-, M-, K-, P- eikä J-kirjaimella (jos muuten tosi kiva, niin P tai J voi olla)
- mielellään 4-5 kirjainta nimessä
- sukunimi on harvinaisempi nen-päätteinen nimi
Menikö liian vaikeaksi? Ainakin meillä meni, mutta noista ehdoista ei kumpikaan halua joustaa.
Ei luulis olevan sun ongelma.Ei morjens!!! Jessus et on nimen keksimisestä tehty taidetta!!
Ei mä en vaan tajua et miks pitää poissulkea kärjistettynä puolet aakkosista et saadaan pojalle nimi? Eiks nykyään enää riitä et pojalla on kiva nimi ilman et 15 kriteeriä täytyy ensin täyttyä.
no ei luojan kiitos olekkaan. Tosin en mä keksinykkään aikoinaan ku lapselle nimeä mietittiin et " ei saa alkaa sillä ja sillä kirjaimella, ja pitää olla 5 kirjainta ja neljä tavua.Ei luulis olevan sun ongelma.
Laita sitten se etunimeksi. Jos on niin ihana ja kriteerit on noin älyttömät torppamaan liudan paljon kauniimpia nimiä.Ai miksi on karmee nimi mielestäsi? Minun mielestäni se on ihana nimi ja niin on miehenkin mieelstä.