Ärsyttävät pikkujoulut!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkujoulut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis mikä sun ongelmasi oikeesti on? Se että menee yksi pekkanen? Se että mies on vuorokauden reissussa? Se että mies on laivalla? Et osaa olla yksin?
Yksi päivä vuodessa ei muuta mitään asiaan suuntaan tai toiseen. Ne muut tekemiset ehtii muulloinkin tai sitten ajankäytössä on jotain pahasti vialla.
Sinänsä mun mielestäni on hyvä asia että esimiehetkin lähtee mukaan jos jotain järjestetään.
Ja yksi asia on vielä se että ne jotka järjestävät, varmaankin päättävät mitä järjestetään.

Osastonlääkärin ominaisuudessa ainakin henk.koht. inhoan kaikenlaisia risteilyjä. Ei todella ole huvia sen työpaikan kanalauman kanssa lähteä minnekään liiaksi aikaa; omassa elämässä on ihan kivoja asioita riittävästi, ja laivalla on kyllä aika klaustrofobinen olo muutenkin. Kiva siinä yöllä sitten kun ollaan niin meidän porukkaa ja joka elli inisee jotain omaa juttuaan - nou tänks.

[QUOTE="vieras";27394872]Kaverporukalla juhkiminen on selkeästi viihdyttävämpää, kuin kuunnella jonkun Peran avautumista kun on tullut juotua muutama liikaa...[/QUOTE]

Tämäpä juuri.
Ja meillä saa lähteä KAVEREIDEN kanssa ihanmilloin huvittaa. Yleensä vien ja haen jos ei muuten pääsis. Ei niin usein käy.
Sori jos ette ymmärrä et jotkut mieluummin viettää illan kotona perheen kanssa kuin jumis laivalla ääliöiden seuras.

Siis mikä sun ongelmasi oikeesti on? Se että menee yksi pekkanen? Se että mies on vuorokauden reissussa? Se että mies on laivalla? Et osaa olla yksin?
Yksi päivä vuodessa ei muuta mitään asiaan suuntaan tai toiseen. Ne muut tekemiset ehtii muulloinkin tai sitten ajankäytössä on jotain pahasti vialla.
Sinänsä mun mielestäni on hyvä asia että esimiehetkin lähtee mukaan jos jotain järjestetään.
Ja yksi asia on vielä se että ne jotka järjestävät, varmaankin päättävät mitä järjestetään.

Kyl mä osaan yksin olla, tai siiskaksin lapsen kanssa. Eniten vituttaa et mulle siitä tulee eniten ajanhukkaa. Joudun matkustamaan töiden jälkeen lapsen kanssa bussil aivan eri suuntaan kymmeniä klometrejä, näillä yhteyksillä siinä menee pari tunti, jotta saan mieheltä auton jotta me päästään kotiin ja voidaan sit seuraavana päivänä ajaa 100km yhteen suuntaan hakeen se kotiin.

Eli sanoisinko et mulla ols muutakin tekemistä kuin sumplia aikatauluja ja päiväuna ja ruokailuja.

Yhteistyössä