Kuinka moni nainen osaa vaihtaa autoon renkaat??

noooh
Periaatteessa joo. Pultit kyllä irtoaa, mutta toisessa autossa tuo tunkki on tosi veemäinen. Auton saanti siihen tunkille kestää niin kauan, että joku ritari kerennee saapua;)
 
"vieras"
Luulen osaavani. Lukiossa yksi kaveri raahasi minut mukaan naisten autonhuoltoiltaan, sieltä sai hyvät vinkit, miten vähän voimattomampikin saa pultit auki. Elopainoakin on sen verran, että luulisi aukeavan niillä ohjeilla.

Mies kyllä vie meidän auton aina huoltoon renkaiden vaihtoon. Saa pestyt renkaat sitten varastoon.
 
"juups"
No itseasiassa, oon vaihtanu nyt kaks kertaa renkaat miehen autoon. Ihan omasta halusta halusin kokeilla, se oli kivaa. :) Samoin kun haluan aina YKSIN raaputtaa auton jäätyneet ikkunat kun yhdessä lähetään johkin. :D Eikä mulla oo ees ajokorttia, et en tiä miks kiinnostus moiseen vaik pakko ei olis. :)
 
noooh
[QUOTE="...";27390349]Osaan, ja niin osaa ihan satavaramsti jokainen muukin nainen; suurin osa vain on niin laiskoja, että mielummin ulkoistaa sen miehelle.[/QUOTE]

Tai joissain perheissä on aika perinteinen työnjako. Mä pesen mieheni vaatteet ja silitän paidan, hän vaihtaa mun autoon renkaat. Laiskaa? En tiedä, mutta me ollaa tähän tyytyväisiä.
 
Ja ihan ohi aiheen: renkaan puhkeamisen varalta kannattaa olla se pikapaikkauspullo mukana. Sen saa vaikka huoltoasemalta, eikä maksa maltaita. Ei ainakaan pimeässä ja sateessa tarvitse alkaa rengasta vaihtamaan, jos sattuukin puhkeamaan.
 
"vieras"
[QUOTE="...";27390349]Osaan, ja niin osaa ihan satavaramsti jokainen muukin nainen; suurin osa vain on niin laiskoja, että mielummin ulkoistaa sen miehelle.[/QUOTE]

Tai fiksuja...miksi ihmeessä kuluttaisi omaa aikaa ja vaivaa moiseen, kun voi viedä auton vaikkapa tuttuun rengasliikkeeseen, missä kaverit vaihtaa renkaat sillä välin kun sinä juot kahvia. Niin ja ihan mielelläni maksan siitä huvista, rahalla saa ja hevosella pääsee...
 
"..."
[QUOTE="vieras";27390389]Tai fiksuja...miksi ihmeessä kuluttaisi omaa aikaa ja vaivaa moiseen, kun voi viedä auton vaikkapa tuttuun rengasliikkeeseen, missä kaverit vaihtaa renkaat sillä välin kun sinä juot kahvia. Niin ja ihan mielelläni maksan siitä huvista, rahalla saa ja hevosella pääsee...[/QUOTE]

Mitä jos olet jossain korvessa, ja rengas puhkeaa. Mielestäni on kyllä oikeasti typerää, jos ei sen vertaa edes hommaa harrasta, että selviäisi ongelmatilanteessa.
 
"vieras"
[QUOTE="...";27390406]Mitä jos olet jossain korvessa, ja rengas puhkeaa. Mielestäni on kyllä oikeasti typerää, jos ei sen vertaa edes hommaa harrasta, että selviäisi ongelmatilanteessa.[/QUOTE]

Missäs vaiheessa minä sanoin, että en osaa sitä itse tehdä :) kysehän ei nyt ole ollenkaan siitä.
 
noooh
[QUOTE="...";27390395]Tyhmä sinä olet, etkä laiska.
Renkaat vaihdetaan vain kaksi kertaa vuodessa, pyykkiä pestään joka viikko.[/QUOTE]

Ai tän perusteella? Jos teillä ainoat kotityöt on pyykkäys ja renkaiden vaihto, niin ymmärrän kommenttisi....
 
"..."
[QUOTE="vieras";27390422]Missäs vaiheessa minä sanoin, että en osaa sitä itse tehdä :) kysehän ei nyt ole ollenkaan siitä.[/QUOTE]

No ei voi tietää, mitä jollain lasikalla mammalla milloinkin päässä pyörii...
Tämän ketjun aihe nyt kuitenkin oli, että kuka OSAA, joten siitä todellakin oli kyse.
 
"vieras"
[QUOTE="...";27390442]No ei voi tietää, mitä jollain lasikalla mammalla milloinkin päässä pyörii...
Tämän ketjun aihe nyt kuitenkin oli, että kuka OSAA, joten siitä todellakin oli kyse.[/QUOTE]

No eikös sitä sanota, että hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä...
 
"vieras"
[QUOTE="...";27390442]No ei voi tietää, mitä jollain lasikalla mammalla milloinkin päässä pyörii...
Tämän ketjun aihe nyt kuitenkin oli, että kuka OSAA, joten siitä todellakin oli kyse.[/QUOTE]

Ja heti ensimmäisessä lauseessa kuitenkin poikkesit itsekin aiheesta :)
 
"..."
[QUOTE="vieras";27390513]Ja heti ensimmäisessä lauseessa kuitenkin poikkesit itsekin aiheesta :)[/QUOTE]

En poikennut aiheesta, vaan se oli aivan asiaanliittyvä vastaus viestiin, johon se oli vastauksena kirjoitettu...
 

Yhteistyössä