Lucifer!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oppilas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Oppilas

Vieras
Minä vuonna olet ollu opiskelijana yhdellä nimeltä mainitsemattomalla opettajalla, jonka ohjauksessa mm. eräs tunnettu kakkuihminen- ja blogisti on opiskellu taitonsa?

Olen myös T.P.:n entisiä oppilaita =D
Mitä sille kuuluu nykyään, opettaako vielä?

vuosia sitten. oli ainakin viimeksi kun olen lukenut juttua hänestä opettajana, nykytilannetta en tiedä. leipomopuolihan on lopetusuhan alla kajaanissa ( kainarissa olis juttua jokunen viikko sitten)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
vuosia sitten. oli ainakin viimeksi lukenut juttua hänestä opettajana, nykytilannetta en tiedä. leipomopuolihan on lopetusuhan alla kajaanissa ( kainarissa olis juttua jokunen viikko sitten)

Ohoh! En ole kuullukaan. Onko se osa tätä suunnitelmaa, missä opetuspaikkoja lopetetaan satoja ympäri suomen?

Jep, vuosia sitten minäkin olin koulussa siellä X-opistossa, missä ei ole ollu mitään toimintaa vuosiin. Mulla on melko vahva käsitys siitä, kuka olet. Kirjoitusten perusteella...

Ohoh! En ole kuullukaan. Onko se osa tätä suunnitelmaa, missä opetuspaikkoja lopetetaan satoja ympäri suomen?

Jep, vuosia sitten minäkin olin koulussa siellä X-opistossa, missä ei ole ollu mitään toimintaa vuosiin. Mulla on melko vahva käsitys siitä, kuka olet. Kirjoitusten perusteella...
sehän mukava, tule moikkaamaan niin tarjoan kahvit. tilat missä leipomopuoli toimii olis remontoitava, sekai se suurin syy on

No, olet AINAKIn 3 lapsen äiti, ja ajanu joskus vuonna pottusota punaisella hatchback-mallisella autolla, minkä merkki vois olla vaikka opel ascona, tai ikivanha passatti, en muista... Rööki sulle maistu kiitettävästi?
ei mulla ainakaan aamulla ollu kolmea lasta, tai sitten en osaa laskea:ashamed: ja ikinä en ole omistanut opelia tai mitään muutakaan henkilömallin autoa...

:popcorn:

ei mulla ainakaan aamulla ollu kolmea lasta, tai sitten en osaa laskea:ashamed: ja ikinä en ole omistanut opelia tai mitään muutakaan henkilömallin autoa...

:popcorn:

Ok. Tässä on kaksi vaihtoehtoa; Joko se olet sinä, keneksi mä sua luulen, ja nyt vaan kusetat mua väärillä faktoilla, tai sitten sä olet sen KAVERI (koska eihän teitä kolmea ollu erottaa toisistaan... ), keneksi mä sut ajattelin.
Mutta sama koulu, ja opettaja on ollu, ja jos vielä kerrot sun opiskeluvuodet X-opistossa, voin varmuudella sanoa, et samaan aikaan ollaan oltu siellä.

Ok. Tässä on kaksi vaihtoehtoa; Joko se olet sinä, keneksi mä sua luulen, ja nyt vaan kusetat mua väärillä faktoilla, tai sitten sä olet sen KAVERI (koska eihän teitä kolmea ollu erottaa toisistaan... ), keneksi mä sut ajattelin.
Mutta sama koulu, ja opettaja on ollu, ja jos vielä kerrot sun opiskeluvuodet X-opistossa, voin varmuudella sanoa, et samaan aikaan ollaan oltu siellä.
valmistuin ennen vuotta 2000:popcorn:

Mä olen kyllä mielestäni monesti lukenut täältä ap kirjoittavan, että hänellä on kaksi lasta.

Yhteistyössä