hitto taas nousi vuokra!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
27e ja muka hoitokustannusten vuoksi, vaikkei mitään ole tehty, paitsi myrkytetty pari kertaa turkiskuoriaisia meidän asunnossa, mutta nekään eivät johtuneet meistä vaan oli edellisen asukkaan peruja ja meidänkö nyt pitäs maksaa ne myrkytykset vuokrassa. Uusi vuokra tulee olemaan 803e ja vielä kaupungin kämpästä, jossa nuhjuset muovimatot...eikä niitäkään suostuttu uusimaan, mut vuokraa halutaan silti nostaa.

Niinhän ne tuppaa aina nousemaan :( Kaikki nousee paitsi palkka ja tulot. On se niin jännää. Onneks maksetaan "vain" omaa taloa pois lainalla, olis meidän tarpeisiin olevan kämpän vuokra ollut jo niin suuri ettei tehnyt mieli enää heittää rahaa kankkulan kaivoon.
Onko teillä asunto sitten ihan keskustassa vai onko siellä yleinen hintataso vuokrissa korkea?

[QUOTE="vieras";27386466]kolmio 76 neliöä, keskustan laidalla.[/QUOTE]

ja kerrostalo, ei omaa saunaa. paikat aika kulahtaneet ja remonttia tiedossa vasta useamman vuoden päästä, kun tällähetkellä rempataan 70-luvun taloja ja tää on -88.

ap

Just laittelin korotuskirjeitä menemään... hoitokustannukseen sisältyy mm. Kiinteistöveron nousu, siivous ja huoltokulut, sähkön kallistuminen, ilkivallan ehkäiseminen ja jälkien korjaaminen jne.... yksi perseilee, kaikki maksaa. Että kannattaa myös miettiä esim. ennenkuin vie jätekatokseen sinne kuulumatonta tavaraa.

[QUOTE="jeps";27386465]Niinhän ne tuppaa aina nousemaan :( Kaikki nousee paitsi palkka ja tulot. On se niin jännää. Onneks maksetaan "vain" omaa taloa pois lainalla, olis meidän tarpeisiin olevan kämpän vuokra ollut jo niin suuri ettei tehnyt mieli enää heittää rahaa kankkulan kaivoon.
Onko teillä asunto sitten ihan keskustassa vai onko siellä yleinen hintataso vuokrissa korkea?[/QUOTE]

Juu tässä keskustan laidalla/keskustassa, mut kaupungin kämpissä pitäs yleensä olla edullisempi vuokra ja tässä on nyt saman verran kuin siinä jossa aikaisemmin asuttiin, yksityisen vuokraamassa 77 neliöisessä kolmiossa, joka oli ydinkeskustassa.

Kyllä tästä keskustasta siistimmänkin saa, laittamalla parikymppiä lisää.

Just laittelin korotuskirjeitä menemään... hoitokustannukseen sisältyy mm. Kiinteistöveron nousu, siivous ja huoltokulut, sähkön kallistuminen, ilkivallan ehkäiseminen ja jälkien korjaaminen jne.... yksi perseilee, kaikki maksaa. Että kannattaa myös miettiä esim. ennenkuin vie jätekatokseen sinne kuulumatonta tavaraa.

No en ajatellut, mitä kaikkea siihen sisältyy. Olen kyllä nähnyt jonkun ruokapöydän tuoleineen lojumassa tuolla roskiskatoksessa ja muuta samantapaista, mutta itse en ole sinne sopimatonta vienyt....on mulla järki päässä.

ap

[QUOTE="vieras";27386515]Juu tässä keskustan laidalla/keskustassa, mut kaupungin kämpissä pitäs yleensä olla edullisempi vuokra ja tässä on nyt saman verran kuin siinä jossa aikaisemmin asuttiin, yksityisen vuokraamassa 77 neliöisessä kolmiossa, joka oli ydinkeskustassa.

Kyllä tästä keskustasta siistimmänkin saa, laittamalla parikymppiä lisää.[/QUOTE]

miksi vaihdoitte asuntoa?
tai miksi ette laita pariakymppiä lisää ja asu keskustassa siistimmässä kämpässä?

[QUOTE="vieras";27386529]No en ajatellut, mitä kaikkea siihen sisältyy. Olen kyllä nähnyt jonkun ruokapöydän tuoleineen lojumassa tuolla roskiskatoksessa ja muuta samantapaista, mutta itse en ole sinne sopimatonta vienyt....on mulla järki päässä.

ap[/QUOTE]

Olen kyllä eri mieltä, tuolla hinnalla maksaisi jo omaa asuntoa ja jäisi siitä ehkä jotain tulevaisuudessa käteen kun myyt pois.

Yhteistyössä