Voi helv! Tuli sitten toilailtua todella huolellisesti kännissä, hitto kun muisti ei kuitenkaan mennyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja krapulainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

krapulainen

Vieras
niin en muistaisi mitä kaikkea paskaa touhusin. :(
Morkkis, morkkis morkkis! :headwall:

Luulis, että aikuinen ihminen osaisi hallita juomistaan vaan eipä osaa. :(

Tästä lähtien teen virallisen raittiuslupauksen, en muutenkaan juo kun 1-3krt/vuosi, niin ihan sama vaikken joisi enää ollenkaan.

Tuntuu niin pahalta nyt, niin pahalta, että tuntuu etten jaksa elää tämän asian kanssa. :(

No Kerrohan mitä toilailit, niin saat hetkessä vertaistukea ja huomaat, että ei se nyt niin paha ollutkaan :) vähän unta päälle vielä, niin olet valmis uuteen päivään.

Mulle tulee morkkis AINA vaikka joisin ihan kohtuudella,en hölmöilisi tai nolaisi itseäni. Mulle morkkiksen aiheeksi riittää ihan vaan että oon menny juttelemaan jollekin tutulle ketä en oo vuosiin nähny tai tanssinu letkeesti tanssilattialla ja laulanu mukana :D Älä huoli,toi olotila johtuu nyt serotoniinivajeesta sun aivoissa,parin päivän päästä oot jo ihan fine :) Sitä paitsi,kaikki muutkin mokailee kun dokailee joten kukaan muu ei muistele sun juttujas kuin sä itse. Ellet nyt sit oo pettäny miestäs tai haukkunu pomoas.. :whistle:

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja Neydan
[QUOTE="vieras";27377578]Mulle tulee morkkis AINA vaikka joisin ihan kohtuudella,en hölmöilisi tai nolaisi itseäni. Mulle morkkiksen aiheeksi riittää ihan vaan että oon menny juttelemaan jollekin tutulle ketä en oo vuosiin nähny tai tanssinu letkeesti tanssilattialla ja laulanu mukana :D Älä huoli,toi olotila johtuu nyt serotoniinivajeesta sun aivoissa,parin päivän päästä oot jo ihan fine :) Sitä paitsi,kaikki muutkin mokailee kun dokailee joten kukaan muu ei muistele sun juttujas kuin sä itse. Ellet nyt sit oo pettäny miestäs tai haukkunu pomoas.. :whistle:[/QUOTE]

oota mietin EEEN! joten haukutte väärää puuta...teiltä en pyydä anteeks! Enkä näytä että kadun sanomisia! voin sanoa mutta en teille... Tunnen teidät!!!!!

[QUOTE="vieras";27377892]oota mietin EEEN! joten haukutte väärää puuta...teiltä en pyydä anteeks! Enkä näytä että kadun sanomisia! voin sanoa mutta en teille... Tunnen teidät!!!!![/QUOTE]

Mua jotenkin pelottaa, että mitä tämän kirjoittelijan taustalta löytyy.

yök..satuin tälläsen löytään etsiessäni vertaistukea lauantaista vieläkin potemaani morkkikseen. Välähdyksiä vaan sieltä täältä, aikajana täysin kadonnut että voisi edes jotenkin illan kulkua hahmottaa. Aivan järkyttävä ahdistus kun mietin mitä olen voinut puhua, ja sen mitä muistan niin huhhuh..

No minä kerran kännissä soitin Venäjään valkoiseen taloon ajattelin vähän keskustella Putinin kanssa. Ei ollut mun idea vaan mun ystävien :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:. Paljon muutakin tehnyt mutta ei morkkista ei....

Yhteistyössä