Onko se sitten niin outoa jos ei ole kuullut että alhaallakin voi olla kulmahammas ja kysyy siitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27372155]Juu, kivasti koitit tilanteen korjata aloittamalla viestisi rakentavasti näin:

"Mitä vittua?? Käytkö ihan täysillä vai ootko kännissä?"

:)[/QUOTE]

Tätä viestiä tarkoitin: no en tiedä onko, kuvassa näyttää että saattaisi olla, mutta en ole sellaisesta ennen kuullut niin siksi kysyin..

Mullakin on teävät kulmahampaat alhaalla. Niin terävät että hammaslääkäri kerran siloitti niitä vähän.

Aikamoisen haloon nostat yhdestä hampaasta. Ei tuo nyt ihan vilpittömältä vaikuta kerta pitää oma ketju aiheesta tehdä. Olisit vaan selvittänyt siinä samaisessa ketjussa asian ketjun ap:n kanssa.

Ja ymmärrän kyllä sen ketjun ap:takin, kyllä itsellenikin nousisi sarvi otsaan ja kynnet esille jos joku alkaisi minun jälkikasvustani rääpimään päätään. Ja silloin, kyllä, saisi osansa ne "hyvälläkin" ihmehtelevät.

Jos mulla sanotaan ihan syyttä näin :Varmaankin kauneinta mitä olet tänä vuonna missään yhteydessä aikaansaanut.

niin ihan ymmärrettävää mun mielestä, että sanoin mummeliisalle ei niin nätisti.

Mutta huomaahan sen tästäkin, "sisäpiiriläiset" puolustaa toisiaan "harmaita" vastaan. Jos puolet olisi olleet toisin päin niin olisitte kilvan puolustamassa mummeliisaa ja haukkuneet mua kun sanoin niin ilkeästi. Pieni piiri pyörii..

Niin, mutta yritä ymmärtää, missä kontekstissa Mummeliisa sinulle noin kirjoitti. Jos sen olisit ymmärtänyt, olisit asian selittänyt Mummeliisalle ihan fiksusti.

Ja mikä sisäpiiriläinen minä olen? Tavallinen harmaa vieras. Ja vaikka ei asiaan mitenkään kuulu, olen hyvinkin usein Mummeliisan kanssa aivan eri mieltä ja tuon sen myös esille. Nyt vaan sinä olet käyttäytynyt idioottimaisesti tekemällä tällaisen aloituksen.

Hmmm.. myönsin etten ole asiasta kuullut ja siksi kysyin. eli jotain nuoleskelua oilisi pitänyt vielä olla? pari hymiötä tai sydäntä?

Minä olisin pyytänyt anteeksi tai ainakin sanonut, ettei ollut tarkoitus loukata. Ei mitään hymiöitä eikä sydämiä, nekin voi tuossa tilanteessa tulkita väärin.

Mieti nyt ihan oikeasti tilannetta. Joku haukkuu sinulle rakkaan lapsen ja toinen esittää hölmöjä kysmyksiä, jotka tulkitset ilkeilyksi. Kyllä taitaisit olla anteekspyyntöä vailla...

Minä olisin pyytänyt anteeksi tai ainakin sanonut, ettei ollut tarkoitus loukata. Ei mitään hymiöitä eikä sydämiä, nekin voi tuossa tilanteessa tulkita väärin.

Mieti nyt ihan oikeasti tilannetta. Joku haukkuu sinulle rakkaan lapsen ja toinen esittää hölmöjä kysmyksiä, jotka tulkitset ilkeilyksi. Kyllä taitaisit olla anteekspyyntöä vailla...

Luin ne haukkumiset vasta jälkeenpäin.. Ja miksi ihmeessä pitäisi pyytää anteeksi, kun en edes haukkunut? Mummeliisahan se minua haukkui. Luulin että tuolla saa kysyä kun ketjun nimi on Suurperheellinen vastaa.

Luin ne haukkumiset vasta jälkeenpäin.. Ja miksi ihmeessä pitäisi pyytää anteeksi, kun en edes haukkunut? Mummeliisahan se minua haukkui. Luulin että tuolla saa kysyä kun ketjun nimi on Suurperheellinen vastaa.

Siis etkö ikinä pyydä anteeksi, jos tahtomattasi aiheutat toiselle mielipahaa? :O

Ja jos kerran jo luit ne haukkumiset, miksi ihmeessä et nyt ymmärrä tätä juttua?

[QUOTE="vieras";27374751]Ap joutui Mummeliisan käänteisöpöstelyn uhriksi, ei siinä sen kummempaa...[/QUOTE]

Mutta hyvää tässä on se, että aikuinen(?) ihminen valistui sen verran, että tietää ihmisillä olevan kulmahampaat myös alaleuassa.

Yhteistyössä