En katso uutisia, radiota en edes omista.
Kannattaisi. Molemmat.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En katso uutisia, radiota en edes omista.
niin on, mut silti pärjätään enkä jaksa valittaa liian suurista asumismenoista ku itse olen asuntoni valinnut
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27370042:Kannattaisi. Molemmat.
Eli olet todellakin sitä mieltä, että se, että minä katsoin pari ohjelmaa silloin tällöin aiheutti TV-luvan nousun? Jos TV:n katsominen olisi mennyt täysin luvanvaraiseksi eli niin, ettei ilman TV-lupaa olisi tullut asuntoon TV-lähetystä, niin en olisi sitten katsonut TV:tä. ELi TV-luvasta saatava raha olisi tässäkin tapauksessa ollut 0 euroa minun kohdallani.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27370080:Vitsi Akaatti, kuinka sä jaksat puuttua yksittäisten palstalaisten yksittäisiin asioihin. Paljonko joku tienaa, saa elareita tai milloin jonkun mies käy töissä.
Ihan asiastakin voi keskustella.
Luuletko että me muutkaan mielellään maksellaan laskuja? Mikä erityisoikeus sulla on olla jättää maksamatta.
Nimenomaan asiasta tässä keskustellaan. On ihan eri asia vastustaa jotain veroa jos jo muutenkin menee liian paljon rahaa esimerkiksi asumiskuluihin ja jos ei edes koko TV:tä katso oikeastaan koskaan, koska ei ole aikaa olla kotona. Siitä olen kirjoittanut.
Mitä vittuu etkös sä oo ite koko ajan kotona pelkäämässä. Mut ilmeisesti luet sitten vaan netistä kauhutarinoita ja kyttäät murhainfoa. Hui mikä ihminen.
Samat uutiset voi lukea myös netistä.
Tietysti on parempi, että pienituloisimmalta maksu on tulevaisuudessa pienempi, mutta YLE:n tason nousuun en kyllä minäkään jaksa uskoa. Huonommaksi on koko ajan mennyt.
Mitä tuohon veroon tulee, niin mm. asuntovelalliset saavat verohelpotuksia, miksei sitten myös ihmiset, jotka eivät katso televisiota?
Nimenomaan asiasta tässä keskustellaan. On ihan eri asia vastustaa jotain veroa jos jo muutenkin menee liian paljon rahaa esimerkiksi asumiskuluihin ja jos ei edes koko TV:tä katso oikeastaan koskaan, koska ei ole aikaa olla kotona. Siitä olen kirjoittanut.
Kuurosokea ei välttämättä ole täysin kuuro ja/tai sokea. Monella kuurosokealla on työpaikkakin (Suomessa on kuurosokea asianajajakin), joten varmasti paljon löytyy niitä jotka veron joutuvat maksamaan.
En ole sanonut, että on mikään erityisoikeus. Omalla kohdallani vaan tuo maksu tuntuu kohtuuttomalta, kun en juurikaan ehdi esimerkiksi kotona olla ja kulut on muutenkin kohtuuttomat. Jos minä olisin päivät pitkät kotona, niin olisin eri mieltä asiasta, silloin minulla olisi aikaa katsoa televisiotakin enemmän.
Yle on ainoa taho, jonka vaaditaan tarjoamaan mediapalveluita kuuroille (viitotut ohjelmat, äänituetut ohjelmat) ja sokeille (radio, äänitekstitys tv:ssä jne).Kuurosokea ei välttämättä ole täysin kuuro ja/tai sokea. Monella kuurosokealla on työpaikkakin (Suomessa on kuurosokea asianajajakin), joten varmasti paljon löytyy niitä jotka veron joutuvat maksamaan.
Eli olet katsellut tv:tä.
Minä en ymmärrä, miksi jankutat omasta asumisesta tässäkin ketjussa. Hyvä ihminen sentään, se ei liity tähän mitenkään.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27370032:Kannatan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27370175:Yle on ainoa taho, jonka vaaditaan tarjoamaan mediapalveluita kuuroille (viitotut ohjelmat, äänituetut ohjelmat) ja sokeille (radio, äänitekstitys tv:ssä jne).