* S i s u s t u s k u v i a *

vaikka
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27367690:
Ihana mylly!!! :heart: Tää on se mun kirppislöytöni toisesta ketjusta:

Meiltä löytyy myös mylly. Nämä on aivan ihania. Oli pakko aikanaan tuoda käsin veivattava vanha vispilä kotiin kun ei lapset ole ikinä sellaista nähneet. Se on aika hassu vehje. Ei siis käsivispilä vaan sellainen missä on veivi päällä josta pyöritetään ja se pyörittää vispilöitä :D
 
vaikka
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27367747:
Pysyykö tuo pöydän pinta hyvin? Lueskelin eilen blogiasi ja mn tekisi mieleni työhuoneen toiseen työpöytään tuunata kontaktimuovia käyttäen jotain.
Kontaktimuovi on tosi hyvä. Toki jos kovin terävää osuu niin tuleehan siihen jälkiä ja reikiä. Mutta kyllä tuolleen toimii hyvin. Jotkut ovat päällystäneet ihan keittiön työpöytiäkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-hiiri
Keittiönoita
Kontaktimuovi on tosi hyvä. Toki jos kovin terävää osuu niin tuleehan siihen jälkiä ja reikiä. Mutta kyllä tuolleen toimii hyvin. Jotkut ovat päällystäneet ihan keittiön työpöytiäkin.
Kiitos tiedosta :) Mulla olis hirvee hinku sisustaa yksi huone Shabby Chic -tyyliin ja ainoat vaihtoehdot on mun työhuone tai kuopuksen huone. Työhuoneen sisustusta en haluaisi kuitenkaan täysin muuttaa ja kuopus tuskin riemastuisi Shabby Chic -tyylistä omassa huoneessaan :LOL:
 
vaikka
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27367785:
Kiitos tiedosta :) Mulla olis hirvee hinku sisustaa yksi huone Shabby Chic -tyyliin ja ainoat vaihtoehdot on mun työhuone tai kuopuksen huone. Työhuoneen sisustusta en haluaisi kuitenkaan täysin muuttaa ja kuopus tuskin riemastuisi Shabby Chic -tyylistä omassa huoneessaan :LOL:
Uuu, se olis aika hieno..Mulla olis vielä tuota lavaprojektia tässä. Isomman pojan huoneeseen tulossa yksi lavasta tehty juttu ja olohuoneeseen myös. Ihana väsäillä kaikkea kivaa :D
 
Keittiönoita
Uuu, se olis aika hieno..Mulla olis vielä tuota lavaprojektia tässä. Isomman pojan huoneeseen tulossa yksi lavasta tehty juttu ja olohuoneeseen myös. Ihana väsäillä kaikkea kivaa :D
Väsäily on kivaa, jos vaan on aikaa :) Ja tilaa. Eilen sohvanrunkoa maalatessani sain koko ajan tuuppia kissoja pois kimpusta ja aamulla huomasin, että johan tohon käsinojaan on maaliin jäänyt kissankarva :headwall: Noh, ei voi mitään. Mä odotan, että piakkoin jäisi taas aikaa ja ehtisin alkaa ompelemaan. Olen luvannut tehdä yhden jutun ja tarvikkeet ovat olleet alkukesästä asti odottamassa, mutten ole ehtinyt. Nyt kun ei voi mitään kangaspakkoja tai muuta jättää pöydälle odottamaan seuraavaa iltaa, koska noi kissathan menee heti nukkumaan keskenerästen tekeleiden päälle ja sitten on kangas karvoissa : /

Mun siskonpojalla avovaimoineen on ihan hirvee hinku ostaa tää mun kämppä, koska tämä on remontin tarpeessa eli kylppärit, keittiö ja lattiat pitää uusia. Myyntihinta olisi siis edullinen ja saisivat itse laittaa mieleisekseen. Tämä on kuitenkin ainoa asunto sitten lapsuudenkotini, joka on tuntunut kodilta. Välillä olen valmis muuttamaan pienempään, kun kuopus muutaman vuoden sisällä muuttaa omilleen, ja välillä taas ajattelen, että tämä nyt kuitenkin on vain 96 neliöö, joten ei tämä yhdelle ihmiselle nyt niin poskettoman liian suuri ole. Kylppärirempasta on pakko päättää parin vuoden sisällä ja silloin pitää myös päättää, remontoinko ne itselleni vai myyntiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-hiiri
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27367841:
Väsäily on kivaa, jos vaan on aikaa :) Ja tilaa. Eilen sohvanrunkoa maalatessani sain koko ajan tuuppia kissoja pois kimpusta ja aamulla huomasin, että johan tohon käsinojaan on maaliin jäänyt kissankarva :headwall: Noh, ei voi mitään. Mä odotan, että piakkoin jäisi taas aikaa ja ehtisin alkaa ompelemaan. Olen luvannut tehdä yhden jutun ja tarvikkeet ovat olleet alkukesästä asti odottamassa, mutten ole ehtinyt. Nyt kun ei voi mitään kangaspakkoja tai muuta jättää pöydälle odottamaan seuraavaa iltaa, koska noi kissathan menee heti nukkumaan keskenerästen tekeleiden päälle ja sitten on kangas karvoissa : /

Mun siskonpojalla avovaimoineen on ihan hirvee hinku ostaa tää mun kämppä, koska tämä on remontin tarpeessa eli kylppärit, keittiö ja lattiat pitää uusia. Myyntihinta olisi siis edullinen ja saisivat itse laittaa mieleisekseen. Tämä on kuitenkin ainoa asunto sitten lapsuudenkotini, joka on tuntunut kodilta. Välillä olen valmis muuttamaan pienempään, kun kuopus muutaman vuoden sisällä muuttaa omilleen, ja välillä taas ajattelen, että tämä nyt kuitenkin on vain 96 neliöö, joten ei tämä yhdelle ihmiselle nyt niin poskettoman liian suuri ole. Kylppärirempasta on pakko päättää parin vuoden sisällä ja silloin pitää myös päättää, remontoinko ne itselleni vai myyntiin.
Tästä syystä maalasin nämä pienessä kylppärissäni :)
 
  • Tykkää
Reactions: männinkäinen
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27368004:
Hienot! Mä kuvittelin aikoinaan, että koiran kanssa olisi hankalaa maalata. Mutta se ei sentään hyppinyt pöydille eikä osannut avata ovia ... kissat osaa :LOL:
Mulla on kyllä niin utelias kissa, että ei mitään rajaa. Lisäksi joudun joskus rajoittamaan pienen 2-vuotiaan lapsenlapseni kyläilyä, jos just sillon sattuu olemaan maalaushommat kesken :(

Pikkutyttö ja tuore maalipinta - nounou!
 
"muumi"
aika kamala toi ekan koti. Täynnä roinaa, mattoja ja verhoja.
Vaikka meillä lapsi onkin niin meillä ei ole mattoja eikä verhoja.
Kyllä ne verhot pitää olla kauniit eikä kuin vanha lakana kuten ensimmäisen
makkarissa.
 
Ensin luulit et tää ketju on vitsi ... lopussa oli sit ihan oikeita sisustuskuvia.
Noh, makuja on tietenkin monenlaisia mut alkupään kuvat ei ollu sitä mitä itse pidän sisustamisena. Mulla on pintaremontti menossa, samalla vaihdan huonekaluja eli en nyt laita kuvia, seuraavaan sisustusketjuun sitten.
 
että näin
[QUOTE="muumi";27368205]aika kamala toi ekan koti. Täynnä roinaa, mattoja ja verhoja.
Vaikka meillä lapsi onkin niin meillä ei ole mattoja eikä verhoja.
Kyllä ne verhot pitää olla kauniit eikä kuin vanha lakana kuten ensimmäisen
makkarissa.[/QUOTE]

Makuasioita.
Minusta taas pitää aina olla Matot ja Verhot asunnossa,muuten tulee konttorifiilis.
 
Olipas onta kivaa kuvaa
Mistä "tylsän" ja valkoisen makuuhuoneen kattovalaisin on ostettu? aivan ihana!
Toivon myös että osaisin tehdä yhtä nätin "romuhyllyn" kuin minni-hiiri.
Mummeliisan kuvat taas.....taidanpa pitää ne piilossa meidän tytöltä muuten voisi tulla jotain vaatimuksia uuden huoneen sisutusta varten =D

Eikai niitä sisustus-/yms. kuvia saa ottaa ainoastaan silloin kun remontti on valmis ja kaikki paikat siivottu?
Meillä oli jotenkin samannäköistä remontin aikan kuin ap:llä, tavarat kasattu muutamaan huoneeseen ja kaikki aika töiden jälkeen meni remonttiin joten vaikka siivottiin (pyykit, astiat...) niin kyllä sitä rompetta kasautui
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Minni-hiiri

Yhteistyössä