Kokemuksia virolaisista miehistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaabbbcccddddd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aaabbbcccddddd

Vieras
Tapasin Tallinnan reissullani baarissa komean ja miehekkään virolaisen miehen ja ihastuin täysillä häneen. Vietimme yön yhdessä ja vaihdoimme numeroita ja olen nyt menossa pian uudelleen ja olemme jo alustavasti sopineet, että tapaisimme.

Mies oli todella ihana: huomaavainen, kohtelias, mutta samalla myös ihanan machon näköinen ja oloinen. Ei mikään munaton ja tunteeton suomimies. :) Tunsin itseni pitkästä aikaa todella naiselliseksi ja kauniiksi hänen kanssaan.

Mietin vain, että kannattaisiko jättää tämä "suhde" vain yhteen yöhön ja kauniisiin muistoihin... En tiedä, voisiko tällä olla jatkoa. kun mietin tulevaisuutta oikeasti, niin miellä ei ole yhteistä kieltä (puhuimme englantia), olemme erilaisista yhteiskunnista ja kulttuurista.

Onko muilla kokemusta virolaisista?

no ei oo kokemusta mutta uskallatko ottaa riskin ja katsoa mitä se tuo tullessaan,se on nyt ihan sinusta itestäsi kiinni.Muistot vai muistot ja särjetty sydän vai muistot ja ehkä tulevaisuus...

Ei ne kulttuurit ainakaan niin kovin erilaisia ole :D
Oliko mies virolainen vai vironvenäläinen? Vironvenäläiset ovat kulttuurin kannalta katsoen venäläisiä. En tosin näe tässäkään mitään ongelmaa, mutta kulttuurieroista kun mainitsit. Tallinnaanhan pääsee laivallakin nopeammin, kuin Turkuun esim. eli kiitä onneas ettet tavannu tällä perusteella turkulaismiestä :)
Nauti ihmeessä siis. Kansana viron miehet eivät ole sen ihmeellisempiä, kuin suomalaisetkaan. Sinun pitää siis itse pohtia haluatko tavata juuri tätä henkilöä enempää, sen sijaan, että yleistäisit kysymyksen koskemaan Virolaisia yleensä :) Kuulostaa kyllä, että haluaisit tavata hänet uudelleenkin, eli paattiin vaan köröttelemään :)
Toki Virossa on huomattavasti alhaisempi palkkataso, kuin Suomessa, eli suomalaisin standardein virossa normaalituloiset olisivat suomessa luultavasti suhteellisen köyhiä, mikäli tarkoitit tätä puhuessasi "erilaisista yhteiskunnista ja kulttuurista" :)

On kokemusta!
Kavereina ja hoitoina.

Noh, mitä vois sanoa. Samanlainen kasvatus kun venäläisillä miehillä, kohteliaita ja ihania:)

Miksi et jatkaisi?
Ei isoa kulttuurieroa.

Mun kokemuksen mukaan venäläiset ja virolaiset miehet/pojat on kohteliaampia kuin suomalaiset.

Ja todellakin paremman näköisiä.

Peesi + suomalaiset miehet ihan yhtä komeita. Kai sitä joka maassa vähän sama, osa on - osa ei.

Niinhän se on.

Mä vaan nään mun mielestä erittäin komean miehen about kerran vuodessa, mutta nyt kesällä näin useamman kerran - ja joka kerta virolainen tai venäläinen. :D

Se on kun venäläisillä ja eestiläisillä niin eri käytöstavat, ovat varmoja itsestään ja se näkyy! :) Moni suomalainenkin mies näyttäis naisen silmään ihan erilaiselta jos osais olla todella varma itsestään h-y-v-ä-l-l-ä tavalla, unohtamatta erittäin hyviä käytöstapoja naista kohtaan:)

Ja ovathan he hiukan exoottisen näkösiiki:)

Se on kun venäläisillä ja eestiläisillä niin eri käytöstavat, ovat varmoja itsestään ja se näkyy! :) Moni suomalainenkin mies näyttäis naisen silmään ihan erilaiselta jos osais olla todella varma itsestään h-y-v-ä-l-l-ä tavalla, unohtamatta erittäin hyviä käytöstapoja naista kohtaan:)

Ja ovathan he hiukan exoottisen näkösiiki:)

Mä tykkään veistoksellisista piirteistä, suorista nenistä, jäänsinisistä silmistä ja paksuista tummista kulmista&hiuksista..ja rusketuksesta.

Jostain syystä virolaisia ja venäläisiä osuu tohon kategoriaan. :D
Ja todellakin, sellasia itsevarmoja ja ystävällisiä, mutta samalla jotenkin huolettomia...aah. :cool:

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Mä tykkään veistoksellisista piirteistä, suorista nenistä, jäänsinisistä silmistä ja paksuista tummista kulmista&hiuksista..ja rusketuksesta.

Jostain syystä virolaisia ja venäläisiä osuu tohon kategoriaan. :D
Ja todellakin, sellasia itsevarmoja ja ystävällisiä, mutta samalla jotenkin huolettomia...aah. :cool:

En uskalla tuulettaa kamalasti kun nykynen mies on suomalainen:D

onhan ne vähäse, ihan pikkasen paremman näkösii:D

How ever...samaa sanon naisista! Enemmän mun makuun kun suomalaiset naiset.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: fortunate
Anna palaa, ei toi kulttuuri juurikaan toisistaan eroa. Mä ite joskus matkustelin paljon Pärnussa ja ihan samantyylistä menoa kuin suomessa. Ihmiset on vähän totisia mutta, todella ystävällisiä ja ihania :)

Yhteistyössä