Haluaisin sano yhelle miehelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihastunut

Vieras
et "mä voisin olla parasta mitä sulle on ikinä tapahtunut" mutta en voi,kuulostais tyhmältä koska parastahan mitä sille on koskaan tapahtunut on sen lapset. Joten miten mä muotoilisin tuon lauseen toisin? Enkai oikeen voi sano sillenkään kuin "et tiedä mitä menetät" koska eihän se voi tietäää..

et "mä voisin olla parasta mitä sulle on ikinä tapahtunut" mutta en voi,kuulostais tyhmältä koska parastahan mitä sille on koskaan tapahtunut on sen lapset. Joten miten mä muotoilisin tuon lauseen toisin? Enkai oikeen voi sano sillenkään kuin "et tiedä mitä menetät" koska eihän se voi tietäää..

No voit sanoo, että "mä voin olla parasta mitä sulle on tapahtunut sun lasten jälkeen"

[QUOTE="mami87";27364262]No voit sanoo, että "mä voin olla parasta mitä sulle on tapahtunut sun lasten jälkeen"[/QUOTE]

Tää on hyvä:) mut mitä miehet mahtaa yleensäkään aatella jos laukoo tollasii...

Tuokin on fiksumpaa kuin se mitä mä tein tänään.
Olen ollut pitkään ihastunut erääseen mieheen ja sittemmin hyvin kypsynyt tilanteeseen kun mitään ei tapahdu. Siispä mä kunnostauduin oikein reippaasti tänään. Ensinnäkin sanoin yhdelle seurassamme olleelle miehelle (joka osoitti mua saksilla silmien tasolle) että "meinaatko tulla mun silmille?" Ja muutama sadasosasekunti tuon jälkeen tajusin että oikea sanamuoto ois ollut "käydä mun silmille". Ei tulla. Mies hämmentyi niin paljon että poistui aika nopeaan.

Lisäksi taisin hehkuttaa mm. sitä että voisin lähteä tänään bilettämään ja että voisin siirtyä itseäni vajaa 10 v nuorempiin, siis parikymppisiin miehiin.

Voi luoja.

Ihastukseni viimeiset sanat olivat tänään "hauskaa viikonloppua nyt sitten".

Kraah.

Tuokin on fiksumpaa kuin se mitä mä tein tänään.
Olen ollut pitkään ihastunut erääseen mieheen ja sittemmin hyvin kypsynyt tilanteeseen kun mitään ei tapahdu. Siispä mä kunnostauduin oikein reippaasti tänään. Ensinnäkin sanoin yhdelle seurassamme olleelle miehelle (joka osoitti mua saksilla silmien tasolle) että "meinaatko tulla mun silmille?" Ja muutama sadasosasekunti tuon jälkeen tajusin että oikea sanamuoto ois ollut "käydä mun silmille". Ei tulla. Mies hämmentyi niin paljon että poistui aika nopeaan.

Lisäksi taisin hehkuttaa mm. sitä että voisin lähteä tänään bilettämään ja että voisin siirtyä itseäni vajaa 10 v nuorempiin, siis parikymppisiin miehiin.

Voi luoja.

Ihastukseni viimeiset sanat olivat tänään "hauskaa viikonloppua nyt sitten".

Kraah.

nettikameraa? Jos saksien kanssa uhittelee ees leikillään...Minä olen sillon karvat pystyssä. Ne sakset ois lähtenyt ja v..äkki käestä!

[QUOTE="vieras";27364305]nettikameraa? Jos saksien kanssa uhittelee ees leikillään...Minä olen sillon karvat pystyssä. Ne sakset ois lähtenyt ja v..äkki käestä![/QUOTE]

Ne sakset liittyi meidän työtehtäviin, eikä siinä ollut mitään uhkaavaa. Ainoa uhkaava taisin olla mä.

Kuule voit sanoo mulle ihan mitä tahansa enkä loukkaannu tms.

Ota rohkeasti yhteyttä!

kieliasusta ja rivien välistä voi lukea että todennäköisesti voit ehkä olla parasta mitä se mies on ikinä onnistunut välttämään, siinä määrin paistaa alle sadan ÄO läpi

Yhteistyössä