Terveyskeskuslääkäri mokasi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Marianne"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Marianne"

Vieras
taas vaihteeksi meikäläisen kohdalla: Kävin helmikuussa lääkärillä, lupasi että pääsen silmäpohjatutkimukseen diabeteksen takia ja postissa tulee kutsu..no, nyt soittelin perään ja ei mitään lähetettä ole laitettu- kuka ottaa vastuun jos minulla on silmäsairaus edennyt koko tämän ajan kun olen odotellut vaan kiltisti ja ihmetellyt että onpa pitkä odotusaika??

Ota yhteyttä esimieheen ja / tai potilasasiamieheen.

Miksi sä vasta nyt sinne soittelit? Tottakai tuossa on moka käynyt, mutta loppupeleissä se olet sinä, joka on sinusta ja terveydestäsi vastuussa.
Potilasasiamieheen yhteys..

Miksi sä vasta nyt sinne soittelit? Tottakai tuossa on moka käynyt, mutta loppupeleissä se olet sinä, joka on sinusta ja terveydestäsi vastuussa.
Potilasasiamieheen yhteys..

Eipä noista tiedä koska pitäs kysellä. Oon ite saanu ainakin johonkin erikoishammashoitoon lähetteen joskus puolen vuoden päästä... jos tietäis että MILLON sen pitäs tulla niin vähän helpottais.

Alkuperäinen kirjoittaja kysyitkö vai;27347651:
Mistä sä tiedät että lääkäri mokasi? Onhan se lähete voinut jäädä jumittaa hoitoketjussa muuallekin kuin lääkärille.

Ja julkisella puolella se menee sillai että sitä vaan jonotetaan ja jonotetaan, jos ei oo resursseja. Ei tää Suomi ole nykyään enää millään tavalla terveydenhuolon kärjessä, se juna meni jo yli kymmenen vuotta sitten.

Yhteistyössä