"vieras"
Lääkitys menossa ja nyt lapsi haluaa lopetaa sen.
Juuri vaihdettu lääke ja aiheuttaa sivuvaikutuksia.
Juuri vaihdettu lääke ja aiheuttaa sivuvaikutuksia.
Ja mikä oli syy että lääkitystä lähdettiin vaihtamaan?Mikä lääke? Minkä ikäinen lapsi? Mitä sivuvaikutuksia?
no siinähän se tietämättömyys tulikin esiin, sillä esim. concerta ei ole amfetamiinijohdannainen. ja vaikka olisi ollutkin, se on LÄÄKE.Miten amfetamiinijohdannaista uskaltaa edes antaa lapselle? Mua hirvittäisi tuon lääkkeen antaminen, johtuen varmasti pitkälti mun omasta tietämättömyydestä adhd:ta ja sen lääkitystä kohtaan.
Amfetamiinityyppinen ei liene sama asia kuin amfetamiinijohdannainen.No . Amfetamiinin sukuista ainetta, vaikka tuossa Concertassa onkin metyylifenidaattia, joka on ATS-lääke.
Meidän pojan oppimisesta ja koulunkäynnistä ei tulisi mitään ilman lääkitystä!Miten amfetamiinijohdannaista uskaltaa edes antaa lapselle? Mua hirvittäisi tuon lääkkeen antaminen, johtuen varmasti pitkälti mun omasta tietämättömyydestä adhd:ta ja sen lääkitystä kohtaan.
ai oliko mitä mulle tykitetään?No . Amfetamiinin sukuista ainetta, vaikka tuossa Concertassa onkin metyylifenidaattia, joka on ATS-lääke.
kuulostaa oudolta?Meidän pojan oppimisesta ja koulunkäynnistä ei tulisi mitään ilman lääkitystä!
Ei oppinut lukemaan saati kirjoittamaan ykkösellä, kun oli koko ajan menossa, eikä pystynyt keskittymään yhtään. Lääkityksen kun sai niin kesti 2kk kun rauhoittui, ja alkoi oppimaan ja koulustakin alkoi tulemaan positiivista palautetta.
Nyt tulee 9-10 kokeista ja osaa lukea ja kirjoittaa auttavasti, taidot paranee koko ajan. Jos lääkityksen avulla saan hänestä yhteiskuntakelpoisen, käytöstavat omaavan, ja normaali elämään kykenevän, niin lääkettä sitten todellakin käytetään!