Mulla on niin onneton tuuri miesten kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono tuuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huono tuuri

Vieras
Pitkä parisuhde päättyi siihen et mies lähti toisen matkaan. Sitten tapasin miehen jonka kanssa reilu pari kuukautta tapailtiin,olin korvia myöden ihastunut ja luulin et se on molemminpuolista,no ei sitten ollutkaan. Väliin mahtuu sitten muutama mies jotka ovat ilmaisseet olevansa kiinnostuneita mut kun minä en ole.Nyt sitten tapasin miehen johon ihastuin ensisilmäyksellä,se vaan asuu liian kaukana,ehdotin et nähtäis...Hiljaisuutta...eli ei tahdo tavata,näin epäilen. Sitten on vielä yksi mies,ollaan kerran käyty ulkona,haluaa tavata mut uudelleen mutta minä en oikeen tiiä...ei oo mitään fiilistä tullut kyseisestä miehestä ja häirittee et sillä on pari lasta eri naisten kanssa...Aika paska tuuri!

Älä välitä :) Sitäpaitsi mulle kävi ihan samalla tavalla kuin sulle, ihastuin mieheen asuu kaukana, ehdotin tapaamista ja nyt ollu hiljaista, vedin saman johtopäätöksen ettei halua tavata. Ensin kuitenkin sanoi ettei matka ole este.......Outo tapaus :) Mutta maailma on miehiä täynnä :)

[QUOTE="...";27337937]Älä välitä :) Sitäpaitsi mulle kävi ihan samalla tavalla kuin sulle, ihastuin mieheen asuu kaukana, ehdotin tapaamista ja nyt ollu hiljaista, vedin saman johtopäätöksen ettei halua tavata. Ensin kuitenkin sanoi ettei matka ole este.......Outo tapaus :) Mutta maailma on miehiä täynnä :)[/QUOTE]

Ja kaikista eniten mua kiinnostaa tuo mies matkojen takaa ja luulin et vaikka se sanokin et matkaa on niin et sitä kiinnostais silti pikkasen edes,mutta ei oo kuulunut mitään ja en viittis ahdistella ja kysyy et mikäs nyt.
Täytyy varmaan sit tyytyä sellaseen joka on mukava ja silleen ja kiinnostunutn minusta vaikka ite en oikeen ole niin kiinnostunut.

[QUOTE="...";27338331]sulla ei ole huono tuuri, sulla on vaan huono maku. Rupea hengailemaan jossain paremmissa paikoissa, riko rajojasi, mene kirjastoon, aloita joku harrastut jne.[/QUOTE]

mitäs sinä mun mausta tiiät?

Kuin nopsaan toi kaikki on tapahtunut? Eli oot tavannu noi kaikki? Omalla kohalla oon tullut ainakin siihen johtopäätökseen et ehkä kerran tai kaks kymmenessä vuodessa tapaa sellasen joka oikeasti kolahtaa puolin ja toisin. Vanhemmiten ehkä vielä harvemmin ellei kovin aktiivisesti heilu joka paikassa.

Kuin nopsaan toi kaikki on tapahtunut? Eli oot tavannu noi kaikki? Omalla kohalla oon tullut ainakin siihen johtopäätökseen et ehkä kerran tai kaks kymmenessä vuodessa tapaa sellasen joka oikeasti kolahtaa puolin ja toisin. Vanhemmiten ehkä vielä harvemmin ellei kovin aktiivisesti heilu joka paikassa.

Itellä ollut sama että harvoin kolahtaut oikein kunolla ja huomannut että vastapuolella sama, silti ei ole tajunnut sillähetkellä tarttua siihen "tilaisuusteen" jälkeenpäin käynyt mielessä että prkl...

Juu. Kyllä. Mutta jos aloittaisit tuosta, että hoidat lapsia kotona? Sekin olisi rehellistä ja realistista?

Vaan enhän minä tiedä, oletko sinä naista etsimässä... Kenties olet "itsellinen mies"?

Itsenäinen mies olen kyllä, mutta en etsimällä ole etsimässä itselleni naista. En kiellä ettenkö katselisi erillai maailmaa mitä esimerkiksi vuosi eron jälkeen. Ei minulla ole mikään tarve taikka hinku itselleni saada kumppania, osaan elää lasteni kanssa ja vapaaviikonloppuisin osaan myös elää itselleni..

Mitä taas pitäisi ajatella kun on itse viittä vaille rakastunut ja mies toteaa lopulta että on ihastunut mutta ei niin paljon että raivaisi minulle enemmän aikaa, vaikka olenkin kuulemma sellainen pakkaus jota hän on etsinyt..
Ihan pikkuisen raastaa...
Ja exän kanssa ei rakkaus loppunut kymmeneen vuoteen vaan jaksaminen päihdeongelmien kanssa *HUOH*

[QUOTE="iiro";27338987]Miehet aistivat sen jos naisella on monta rautaa tulessa. Esim. ap:llä on miehiä jatkuvasti kierroksessa. Sellainen nainen ei panosta tarpeeksi yhteen mieheen.[/QUOTE]

Sen kyllä kieltämättä huomaa ja se toisaalta antaa itellekkin sellaisen asenteen että pidetään nyt hauskaa..

Täytyy varmaan sit tyytyä sellaseen joka on mukava ja silleen ja kiinnostunutn minusta vaikka ite en oikeen ole niin kiinnostunut.

Tuollane ei ainakaan kannata.

Haluatko sä hyvän kumppanin josta oikeasti tykkäät, vaiko vain parisuhteen? Kumppani yksinäisyyden poistoon? Kenties kaipaat niin kipeästi rakkautta, että ihastut liianki helposti, et niinkään ihmiseen vaan ajatukseen parisuhteesta?

[QUOTE="iiro";27338987]Miehet aistivat sen jos naisella on monta rautaa tulessa. Esim. ap:llä on miehiä jatkuvasti kierroksessa. Sellainen nainen ei panosta tarpeeksi yhteen mieheen.[/QUOTE]

No ei ole jatkuvasti miehiä kierroksessa eikä montaa rautaa tulessa.Kaikki nää tapaukset ovat eri aikaan olleet "kierroksessa". Tuohon yhteen mieheen olisin panostanut kunnolla mut hän ei minuun. Ja nyt oikeesti tapasin sellasen joka oikeesti sytytti mutta asuu sen verran kaukana ettei ihan tosta vaan tapailla.

Mulla kans vaan tää tylsä kysymys/vanha neuvo että kuinka tiheään ihastut ja kannattaisiko olla tarkoituksella yksin jonkun aikaa.

Vaikka mikäpä minä vanhapiika olen seurusteluneuvoja jakeleen...

Aika sama juttu mullakin kuin Minnillä että monen vuoden välein vain tulee semmoisia isompia ihastuksia. Ja niistäkin viimeisimmät olleet yksipuolisia tai muuten katastrofaalisen pieleenmenneitä :snotty:

Toi on varmaan aika vaihtelevaista, kuinka usein törmää varteenotettaviin tapauksiin. Voisin kuvitella, että liittyis ainakin sosiaalisuuteen, siihen, miten monessa paikassa liikkuu ja kuinka usein tapaa uusia ihmisiä ja kuinka kiinnostunut ihmisistä on noin yleensäkään. Ja kuinka helposti tutustuu/ päästää lähelleen. Itselleni tulee kiinnostavia miehiä vastaan kyllä useampi (about 2-3?) vuodessa, vaikka mulla aika kranttu miesmaku onkin.

Mutta ap:n tapaus sai mut miettimään, että ootko oikeesti suhteeseen valmis? Kun tuntuu, että kiinnostut mahdottomista tapauksista, mutta sitten sinusta kiinnostuneet miehet eivät kiinnosta.

Yhteistyössä