Te, jotka olette käyneet sekä Kööpenhaminassa että Riiassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Akaatti

Aktiivinen jäsen
18.03.2011
13 427
6
38
Kummasta piditte enemmän? Mietin tätä, koska olen lähdössä Riikaan ja jotenkin koko kaupunki kuulostaa hieman tylsältä ja mielenkiinnottomalta. Kööpenhaminassa olen käynyt ja se kaupunki oli kyllä pettymys minulle, tai siis ensimmäisellä kerralla kyllä pidin, mutta kun toisen kerran kävi, niin en kyllä huomannut sen kaupungin mielekkyyttä.

Onkohan tuo Riika vielä tylsempi paikka?

Tykkäsin Riikasta enemmän. Vanha kaupunki on kaunis ja siellä on mielenkiintoisia nähtävyyksiä. Melko pienihän se kuitenkin on, eli ei siellä päiväkausiksi riitä tekemistä.

• Tykkää
Reactions: Akaatti
No, minä en ole käynyt Kööpenhaminaa lentokenttää pidemmällä, mutta Riiasta on kokemusta. Olin pari yötä ja enemmänkin olis vierähtänyt. Kauppoja tuli kierrettyä paljon ja tori käytyä. Siellä on joitain outlettejä, me pongattiin yksi ja sieltä lähtikin sitten mukaan yhtä sun toista vaatetta. Ruokailu on edullista ja taksit myös.

• Tykkää
Reactions: Akaatti
Olen käynyt molemmissa. Köpis on kiva, etenkin Kristiania ja kanavat, keskusta toki tosi pieni. Riika taas ihan tallinnan toistoa, rähjää ja neuvostomuistoja. Köpis voitti 5-1.

Yhteistyössä