Olen NIIN huolissani. Kissa karkasi :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja idunnor
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

idunnor

Aktiivinen jäsen
14.06.2008
12 321
1
36
* voin yv:llä linkata katoamisilmoituksen, jos joku haluaa pitää simmut auki mm. ITÄ-TAMPEREELLA *

Sain pari päivää sitten erään kissani takaisin, asusteli tähän asti äitini luona vuosia, koska kerrostaloon sopeutuminen oli mahdotonta. Pentuolosuhteet oli sellaiset, että suunnilleen heti kun silmät aukes; isäntä lykkäs sen "hiirestämään"... Oli aika vaikea tapaus kotiuttaa.

Nyt kuitenkin tuli sellainen tilanne eteen, että uusi koti piti löytää ja päätin kokeilla, josko jo "vanhuuttaan" rauhoittunut rouva (10v) viihtyisi meillä... Viihtyihän se, kunnes livahti takaovesta pihalle!

Rouvan tuntien, on ties missä. Edellisessä kodissaan oli välillä poissa viikonkin...

Nyt kuitenkin huolestuttaa, ensinnäkin, oli ollut meillä vasta 8h.
Millä todennäköisyydellä palaa takaisin?
Ehtiikö tuossa ajassa muodostaa minkäänlaista käsitystä olinpaikastaan?
Onko palannut sinne, mistä hänet tuotiin? Matkaa jotain 10km linnuntietä...

Mä niin toivon, että joku ihana ihminen ois ottanut hänet hoiviinsa ja ilmoittaisi asiasta jonnekin tai seurailisi katoamisilmoituksia... Pantaa kun hällä ei nyt ollut kaulassa, jossa yhteystiedot olisi.

Ollaan ulkona kuljeskeltu lasten kans ja ohimennen huudeltu neitiä, josko olis jossain piileskellyt. Ja ite oon takapihalta huudellu vähän väliä... Ei kuitenkaan mitään tulosta :(

Mun muruseni jossain tuolla, piru vie!

Pedin laitoin takapihalle, jossa on hänen mukana tulleita peitteitä ym. tuttua hajua... Josko siihen jäisi pihaan takaisin eksyessään, eikä jatkaisi matkaa jos joku ei esim. keskellä yötä häntä huomaa. Toistaiseksi ei ole pedissä kukaan käynyt.

:|

Tuskin tulee takaisin. Lähti etsimään kotiaan. :( Näin kävi meillekin kun otettiin joku vähän vanhempi kisu lähistöltä. Pääs luikahtamaan ovesta ja meni takaisin kotipaikalleen (n. 2km päässä meiltä).

[QUOTE="vieras";27321617]Tuskin tulee takaisin. Lähti etsimään kotiaan. :( Näin kävi meillekin kun otettiin joku vähän vanhempi kisu lähistöltä. Pääs luikahtamaan ovesta ja meni takaisin kotipaikalleen (n. 2km päässä meiltä).[/QUOTE]

Näin mäkin vähän epäilen :|

Toivottavasti edes löytäisi sinne!

Laita siitä ilmotuksia missä kuva jollei tuu takaisin pariin päivään, tiedän kuinka pelkäät kissan vuoksi, on ollut itselläkin pari kissaa kadoksissa...

Kamalalta tuntuu kyl... Tiedän et on sisukas kisu ja osaa metsästääkin ruokansa (aiemmassa paikassa ulkoili vapaasti), mut nää viileät ilmat huolettaa.
Eniten tosin pelkään sitä, että joku ottaa sen luokseen, eikä ilmoita asiasta mihinkään :|
Epätietoisuus, se on pahinta.

Yhteistyössä