Majuri: pirkka-olut Keittiönoita: jonkin sortin tietokoneihme (?)
Ultramariini 13.10.2012 #277 Rops mietin miten tiivistää yhteen sanaan elämän kokemuksen ja huumorintajun, Elohauska
Minni:) 13.10.2012 #278 Mua ei ikin kukaan kuvaile tai tuu mitään mieleen. Mut ei se mitään ku oon vaan tämmönen tapetti. En kyl oo mikään hiiri. Minni: tapetti
Mua ei ikin kukaan kuvaile tai tuu mitään mieleen. Mut ei se mitään ku oon vaan tämmönen tapetti. En kyl oo mikään hiiri. Minni: tapetti
rops 13.10.2012 #279 Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini: Näytä alkuperäinen viesti Rops mietin miten tiivistää yhteen sanaan elämän kokemuksen ja huumorintajun, Elohauska Click to expand... Aika hyvän keksitkin. Kiittää ja kumartaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini: Näytä alkuperäinen viesti Rops mietin miten tiivistää yhteen sanaan elämän kokemuksen ja huumorintajun, Elohauska Click to expand... Aika hyvän keksitkin. Kiittää ja kumartaa.
Äksymaija 14.10.2012 #281 Alkuperäinen kirjoittaja Ihailia: Näytä alkuperäinen viesti Rollolainen= hyvän näökinen Click to expand... Ihailia-seurailija
Alkuperäinen kirjoittaja Ihailia: Näytä alkuperäinen viesti Rollolainen= hyvän näökinen Click to expand... Ihailia-seurailija