Laittakaa itsestä aamukuvia tai lapsista:). Me just heräsimme

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";27316280]Olet nuoren näköinen.[/QUOTE]

No en oo vielä mikään vanha:D 27 vast... vaikka oikeasti sekin jo tuntu kamalalta, onneks kaikki luule ale
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";27316313]Rekrytointi yritys[/QUOTE]

no ei mulla selaista, mutta täällä hetkelä 2 yritys, sekä 2 lisää tulossa ja yks vielä osakkeyhtiö yritys isompi projekti
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";27316321]Mä olen ollut siinä käsityksessä, että sulla on vaan ne 2 tyttöä (mallikuvissa) ja tuo poika. Miten mä olen 1 lapsen missannut?[/QUOTE]
miehelläkin 2 lasta ja yks ei asuu meijän kaa enää kun on 18v
 
"OMG"
ensimmäistä kerta nukuin noin kauan ja olen tänään vain vauvan kaa kotona:). Pian lähdetään ulos syömään kun käyn suihkussa ja laitan itseä, nyt cocos kahvia otan ja vauva omat vellit...

Aijaa.com - 11085309
Siis mitä mitä?! Ootko sä tehnyt sen mitä joskus tässä sulle neuvoin ja leikkauttanut sen otsatukan pois?! Siis wau, tosi kivasti tulee kasvonpiirteet ja silmät esiin tossa kuvassa kun ei oo se tukka siinä hallitsevana! Nätti.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="OMG";27316490]Siis mitä mitä?! Ootko sä tehnyt sen mitä joskus tässä sulle neuvoin ja leikkauttanut sen otsatukan pois?! Siis wau, tosi kivasti tulee kasvonpiirteet ja silmät esiin tossa kuvassa kun ei oo se tukka siinä hallitsevana! Nätti.[/QUOTE]
en oo leikanut se on ylhällä kiinni:D
 
"..."
[QUOTE="OMG";27316490]Siis mitä mitä?! Ootko sä tehnyt sen mitä joskus tässä sulle neuvoin ja leikkauttanut sen otsatukan pois?! Siis wau, tosi kivasti tulee kasvonpiirteet ja silmät esiin tossa kuvassa kun ei oo se tukka siinä hallitsevana! Nätti.[/QUOTE]

Harvemmin kai sitä otsatukkaa _leikataan_ pois :D

Mut kivalta näyttää minustakin!
 

Yhteistyössä