L
Lady72
Vieras
Minä myönnän, että olen sellainen ihminen, että yritän aina ajatella kaikista ihmisistä ensin hyvää. Mielestäni tämä asenne on tuonut enenmmän hyvää kuin pahaa. Kuitenkin on tapahtunut myös niitä negatiivisia asioita. Joskus multa huijattiin huutonetissä pari sataa euroa, kerran lainasin kännykkää humaltuneelle ja se meni sen siliä tien jne... Kertoilin näitä juttuja kahvitauolla ja eräs muutenkin ilkeä nainen sanoi sitten sivupöydästä, että "että sä oot tyhmä kun et tommosiakaan tajua." Menin ihan hämilleni, mutta sitten joku juttu päässä naksahti. Sanoin sitten tuolle naiselle (siivooja) että "että sä oot tyhmä, kun et ole kouluja viittiny käydä ja pitää siivojan hommia tehdä".
Joo törkeetä, mutta tää nainen jauhaa aina kovaäänisesti kahvihuoneessa, kuinka kamalaa hänen duuni on ja kuinka surkea palkka. Valittaa kaikesta, mutta koskaan ei mikään ole omaa vikaa. Ihmisiin suhtautuu negatiivisesti ja epäluuloisesti. No meni mun kommentista hiljaiseksi.
Harmittaa silti. Ei pitäisi provosoitua vaikka provosoidaan. Tiedän että tuon jengin kanssa ei voi mistään asiasta väitellä tai keskustella kummiskaan.
Joo törkeetä, mutta tää nainen jauhaa aina kovaäänisesti kahvihuoneessa, kuinka kamalaa hänen duuni on ja kuinka surkea palkka. Valittaa kaikesta, mutta koskaan ei mikään ole omaa vikaa. Ihmisiin suhtautuu negatiivisesti ja epäluuloisesti. No meni mun kommentista hiljaiseksi.
Harmittaa silti. Ei pitäisi provosoitua vaikka provosoidaan. Tiedän että tuon jengin kanssa ei voi mistään asiasta väitellä tai keskustella kummiskaan.