Onko sinulla laaja tuttavapiiri? Sellaisia naisia, joilla on aikaa ja rahaa tämmöiseen? Niitä saa myydä aika julmetun paljon, että sillä jotain tienaa ja menettää ne kaverit, jotka eivät innostu siitä, että pitäisi taas kutsuille lähteä. Anteeksi, tämä ei ollut kovin kannustavaa.Mähän kirjoitin että "Itselleni uuden tavan"
En mitenkään sanonut että KAIKIlle uusi tapa vaan itselleni!
No, mä kaipaan jotain tekemistä ku ei työelämä kaipaa pienten lasten äitiä töihin. Surettaa..
Riippuu varmaan vähän siitä pienten lasten äidin osaamisesta, kokemuksesta ja koulutuksesta. Mitäs sinulta löytyyy?No, mä kaipaan jotain tekemistä ku ei työelämä kaipaa pienten lasten äitiä töihin. Surettaa..
ensihoitaja, hoitovapaalla ja ä. lomalla olin kuitenkin jo töissä silloin tällöin eli pidin ammattitaitoaRiippuu varmaan vähän siitä pienten lasten äidin osaamisesta, kokemuksesta ja koulutuksesta. Mitäs sinulta löytyyy?
Mistä päättelit, että vastavalmistuneet otetaan sinun sijastasi töihin?ensihoitaja, hoitovapaalla ja ä. lomalla olin kuitenkin jo töissä silloin tällöin eli pidin ammattitaitoa
yllä ja kävin koulutuksissa jne. Nyt on vain niin paljon uusia nuoria työntekijöitä. Mulla kun ei vakipaikkaa
ollut... 10 vuoden kokemus ei kelpaa vaan ennemmin vastavalmistuneet "pelastamaan" ihmisiä..
öööööhh. koska mä tiedän?! Mistä mä en tietäisi kun (ex)pomo on kertonut että kuka siellä on töissä ja miksiMistä päättelit, että vastavalmistuneet otetaan sinun sijastasi töihin?
Niin mäkin mut väki on taas villiintynytmä luulin, että tupperware on jo so last season, mutta onnea matkaan
No ei nyt kannata asetella herneitä nenään, en vittuillut, vaan kysyin ihna mielenkiinnosta, että mistä tiedät. Pomo kertoi, ok.öööööhh. koska mä tiedän?! Mistä mä en tietäisi kun (ex)pomo on kertonut että kuka siellä on töissä ja miksi
ja kuka otetaan seuraavaksi. minua ei kuitenkaan enää. Luultavasti siksi koska nyt minulla on pieniä
lapsia. Ei sillä, mä en jaksa tätä vatvoa enää, mulla on nyt hakemuksia joka paikkaan ja
tässä "väliajalla" teen sit tätä "luksusrahantienoo"-hommaa
Arka paikka. En vetänyt herneitä nenään!No ei nyt kannata asetella herneitä nenään, en vittuillut, vaan kysyin ihna mielenkiinnosta, että mistä tiedät. Pomo kertoi, ok.