Kuinka kauan tapailitte miehen kanssa

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Se oli toisesta tapaamisesta (edellisenä iltana nähtiin ekan kerran) kun vaan alettiin olemaan vakavammin yhdessä.. Ei siinä sovittu mitään sen syvemmin, mutta parin viikon päästä ekasta tapaamisesta olin jo anoppia moikkaamassa. Viime kuussa tuli 10 vuotta yhdessä.... Ja me siis molemmat oltiin "korkean käyttöasteen" ihmisiä.. :D vakka löysi kantensa :)
 
"vieras"
me oltiin heti ihan "kunnolla" yhdessä vaikka olikin välimatkaa pari ekaa vuotta, sitten avoliittoa ja kihlat ostettiin kun oltiin kolme vuotta oltu yhdessä ja naimisiin kun vuosia oli kertynyt 9, nyt on yksissä oltu 20vuotta.
 
[QUOTE="jep";27307079]Päätittekö että nyt seurustelu alkaa, vai menikö se vaan itsestään?[/QUOTE]

Eka viikko oli vähän semmosta epävarmaa, sitten sovittiin että ollaan yhdessä. Ei me varmaan mistään seurustelun aloittamisesta virallisesti puhuttu.
 
Saraldo
N. 10kk tapailtiin, ts. vietettiin viikonloppuja samassa kaveriporukassa. Mä olin silloin vielä varattu, mutta se suhde oli jo ihan tuhoon tuomittu. Muuta fyysistä ei tuon 10kk aikana ollut kuin yksi uudenvuodensuukko. Sitten mä vapauduin ja viikon päästä "alettiin olemaan". Siitä on nyt 19 vuotta :).
 
Me oltiin ensin pari kuukautta vaan kavereita (tai niin ainakin toisillemme uskoteltiin), sit annettiin tunteille periksi ja vietettiin yksi viikonloppu kahdestaan neljän seinän sisällä... Sit me varmaan "alettiin oleen" :LOL: Ei tainnut mennä kuin puolisen vuotta tosta kun muutettiin yhteen (käytännössä kyllä asuttiin yhdessä siitä viikonlopusta asti). Kihloihin mentiin sitten... ööö... kahden vuoden päästä vissiin. Ja naimisiin vasta kun oli jo kolme lasta!

Kai me sit päätettiin lopettaa se tapailu kun oltiin sitä harrastettu kahdeksan vuotta ja se oli poikinut kolme lasta.... :xmas:
 
Pari viikkoa tapailtiin, pari viikkoa paneskeltiin ja sit mies kysyi et mitä oon mieltä tästä meidän jutusta et olisko aineksia enempäänkin ja vastasin myöntävästi et kaiketi siitä lasketaan et koska alettiin "styylaan vakkarii"
 
"Kotitonttu"
Livenä eka kerran tavattiin raflassa ja meni vajaa vuorokaus kunnes seuraavana iltana tais alkaa ns. seurustelu koeajon jälkeen. (mä en vaan voi käsittää tapailua tai seurustelua, jos ei tiedä kemioita sängyn puolella)
Virallisesti sanotaan ekojen treffien jälkeen, jotka kesti muutaman vuorokauden. Mutta ei sitä nyt heti parin tunnin jälkeen siveänä viel sänkyyn hypätty.. sit vasta seukatessa :D
 

Yhteistyössä