Luurangot kaapissa = anaalidildo?!?

  • Viestiketjun aloittaja "Ippu"
  • Ensimmäinen viesti
Kiinnostunut pari
Kenelläkään vinkkejä miehen peräaukon hyväilyyn? Esim tartteeko liukkaria vai riittääkö esim touhutipat tai sylki? Pitääkö olla omat dildot molemmille vai samalla jos laittaa sauvan päälle kortsun. Muitakin vinkkejä otetaan vastaan;)
 
"perse"
Kenelläkään vinkkejä miehen peräaukon hyväilyyn? Esim tartteeko liukkaria vai riittääkö esim touhutipat tai sylki? Pitääkö olla omat dildot molemmille vai samalla jos laittaa sauvan päälle kortsun. Muitakin vinkkejä otetaan vastaan;)
No aika monella tutulla kyllä on omat dildot naiselle ja anustapit miehelle.. Hygieniajuttu ja sitten anaalitappi ja dildo on tavallaan eri juttuja.

Kyllä liukkaria tarvii olla varsinkin jos ei ole paljoa kokemusta ja pitää olla vesipohjaista liukkaria
 
Kiinnostunut pari
[QUOTE="perse";27271876]No aika monella tutulla kyllä on omat dildot naiselle ja anustapit miehelle.. Hygieniajuttu ja sitten anaalitappi ja dildo on tavallaan eri juttuja.

Kyllä liukkaria tarvii olla varsinkin jos ei ole paljoa kokemusta ja pitää olla vesipohjaista liukkaria[/QUOTE]

Kiitti. Mikä ero dildolla ja tapilla loppujenlopuks on? Voiko nainen käyttää anaalitappi vai onko tehty "miehen mitoille"? Miks vesipohjasta liukkaria ja mistä sellasta saa?
 
"perse"
Kiitti. Mikä ero dildolla ja tapilla loppujenlopuks on? Voiko nainen käyttää anaalitappi vai onko tehty "miehen mitoille"? Miks vesipohjasta liukkaria ja mistä sellasta saa?
Näkyvin ero varmaan on se, että anustappi on usein ohuempi kuin dildo ja anustapissa on yleensä imukupin kaltainen kaulus, ettei perse imase koko pötköä sisäänsä, sillä voi olla hankalaa pusertaa se sitten ulos = sairaalareissu. Tappi käy sekä miehille, että naisille.

Jos on kokemusta anustapeista tai persepanosta, niin sitten voi hankkia suoraan isompaa plugia. Öljypohjainen liukkari voi hapertaa lateksista tappia.
 
"vieras"
Noloja gaymiehiä teillä! Mun mies ei ole ikinä vinkunut laittamaan perseeseensä mitään, eikä multakaan anaalia. Eikä kotoakaan ole ikinä löytynyt tommoisia lehtiä eikä perävitkuttimia.
Hankkikaa tekin heterot miehet, eikä mitään b-rapun peppuheppuja!
 
  • Tykkää
Reactions: Littledeath
Ihmettelevä Iines
Peseeks miehet edes perseitään ennen kun ehdottaa sormitusta/nuolua? Vai tyrkkä karvaisen kikkareita roikkuvan perseen nenän eteen ja sanoo "nuole ja nussi sormella"?
 
"alma"
dildo, perse, kakkareikä, homo hih-hih-hii. Ihan oikeesti? Kirjotteleeko täällä jotkut 12- vuotiaat? Miten musta tuntuu, että niillä, joiden mielestä kaikki anaalijutut on "ihan pervoja", on joku pakonomainen tarve lukea ja kommentoida näihin ketjuihin?
 
  • Tykkää
Reactions: Sanna80
Timanttisormus
Tuntuu olevan miehillä nykyään joku muotivillitys oman peräsuolen runkkaaminen.

Miehenikin koko ajan ruinaa että pitäisi tyydyttää hänen persettään vaikka millä. Aluksi sormella ja nyt jo haaveilee että hakisin jonkun isomunaisen miehen karaokesta rakastelemaan avohalkiosukkahousuissa ja vappuperuukissa keimailevaa miestäni.

Muuta ei osaa enään ukko pyytääkään kun perseasioita. Kun kysyn onko hän joku homo, kieltää ja aloittaa mykkäkoulun. Lauhtuu vasta kun suostun työntelemään dildoa ainakin puoli tuntia aviomieheni peräreikään.

Kaikki muu seksielämä on nollassa. Joka ilta kun menen makkariin tervehtii sängystä miehen pyllistelevä paljas perse ja äijä uikuttaa kimeällä äänellä kalua sisäänsä. Jos en jaksa innostua, runkkaa mies itseään anaaliin hieromasauvalla.

Joskus tuntuu että ennen oli paremmin seksiasioissa, mutta kai tämä on nyt hyväksyttävä. Toivon että tälläinen persemuoti menisi joskus ohi.
Samanlaista persetouhua munkin mies haluaa. Piti heittää kaalimato roskiin kun haisi ihan ulosteelle koko makkari. Patjat ihan paskassa kun ukko töräyttelee ripulin sekaisia pierujaan kiimapäissään. Ihme villitys koko persejuttu!!
 
Kokemus tämäkin
Minulla lipsahti kerran vahingossa etusormi mieheni peräaukkoon. Mies karjaisi tuskissaan ja vedet kihosi silmiin. Kertoi kivun olleen elämänsä kovin. Peräaukosta vuosi myös viikon verran verta ulostaessa.
 
"Maikki"
Kyllä meillä dildolla tyydytetään sekä minun pimpsa että miehen pylly. Normihommaa mitä olen duunissa jutellut. Lähes jokainen työkaveri harrastaa miehensä kanssa dildotouhuja.
 
Kepsis
aika provoa täynnä joten turhahan tähän on mitään ottaa kantaa, siis aloitukseen ihan asiatasolla, mutta sen verran nyt on sanottava että toivottavasti suurin osa naisista ymmärtää mitä tarkoittaa yksityisyys.
 
"Mintzu"
Isännälle on kertynyt vuosien saatossa jonkun verran dildoja ja tappeja. Itse en tykkää kuin "aidosta" mutta ei minua häiritse vaikka mies käyttää dildoa tai anustappia. Tärkeintähän o että nauttii;)
 
Normimuija
[QUOTE="Mintzu";27316906]Isännälle on kertynyt vuosien saatossa jonkun verran dildoja ja tappeja. Itse en tykkää kuin "aidosta" mutta ei minua häiritse vaikka mies käyttää dildoa tai anustappia. Tärkeintähän o että nauttii;)[/QUOTE]

Kyllä mua häiritsis jos ukko alkais rasvaamaan persettään vaseliinilla ja tunkemaan jotain anustappia perseeseen ennen rakastelua. Tai dildoa laittaisi sisäänsä. Yäk jo ajatuskin.
 
  • Tykkää
Reactions: Katylina

Yhteistyössä