Luurangot kaapissa = anaalidildo?!?

  • Viestiketjun aloittaja "Ippu"
  • Ensimmäinen viesti
"Ippu"
Olen ollut vapaalla tämän päivän ja aloin siivoilemaan miehen lähdettyä iltavuoroon. Ja kappas löytyi tämän "yksityisestä" kaapista sellainen iso musta anustappi ja liukuvoidettakin.

Mitähään tästä nyt pitäisi ajatella, kun minun kanssani ei ole koskaan ollut tällaisesta puhetta ja vitsillä kun olen maininnut pepputouhuista niin on jopa suuttunut että ei koskaan hänen takaluukkuunsa yhtään nmitään

Mielressä kävi erittäin epätodennakoinen ajatus mutta ajatus silti kun miehen kaverina on yksi aika homomainen heppu ja usein käy meillä kylässä ja ainakin sillon kun en ole itse kotona.. hmm.
 
"alma"
Vaikka se tykkäiskin anaalitapista, niin ei se siitä miehestä homoa tee. Kyllähän se voi ihan yksikseen sitä käyttää. Miksi naisilla olisi joku yksinoikeus seksileluihin.
 
"Ippu"
[QUOTE="alma";27249298]Vaikka se tykkäiskin anaalitapista, niin ei se siitä miehestä homoa tee. Kyllähän se voi ihan yksikseen sitä käyttää. Miksi naisilla olisi joku yksinoikeus seksileluihin.[/QUOTE]

Ehkä mä paremmin ymmärtäisin jos miehen kaapista olis löytynyt joku tekop*llu, mut kun oli sellanen iso anaalitappi ja varmaan yhtä leveä kun minun nyrkki!
 
"Ippu"
[QUOTE="minnipinni";27249387]No mitä sitten? Onpa kauheeta! Iik ja valivali! :D Löysääs, nainen, nutturaas :D[/QUOTE]

Siis ei mitään ongelmaa olisi ellei tää olis jokin salaisuus!

Mutta kun ei ole koskaan puhunut mistään leluista ja kun olen ehdottanut että pistän sormen tai jotakin hänen peppureikäänsä niin on nostanut metelin että ei ikinä ja fiilikset meni.
 
hym
[QUOTE="Ippu";27249551]Siis ei mitään ongelmaa olisi ellei tää olis jokin salaisuus!

Mutta kun ei ole koskaan puhunut mistään leluista ja kun olen ehdottanut että pistän sormen tai jotakin hänen peppureikäänsä niin on nostanut metelin että ei ikinä ja fiilikset meni.[/QUOTE]

Oletko sä tarjonnut toista vaihtoehtoa, kiinnostaako miestä peppuleikit, joissa sinä olet saavana osapuolena? Vai ovatko ne yhtä lailla tabu?
 
[QUOTE="Ippu";27249551]Siis ei mitään ongelmaa olisi ellei tää olis jokin salaisuus!

Mutta kun ei ole koskaan puhunut mistään leluista ja kun olen ehdottanut että pistän sormen tai jotakin hänen peppureikäänsä niin on nostanut metelin että ei ikinä ja fiilikset meni.[/QUOTE]

kyllä mullakin menis fiilikset jos kesken seksin ruvetaan kyselemään et mitäs jos laittaisin sormen pyllyyn. ei sitä pidä kysellä vaan toimia! laita se sormes sinne ukon perseeseen ja katso mitä tapahtuu
 
"vieras"
[QUOTE="Ippu";27249551]Siis ei mitään ongelmaa olisi ellei tää olis jokin salaisuus!

Mutta kun ei ole koskaan puhunut mistään leluista ja kun olen ehdottanut että pistän sormen tai jotakin hänen peppureikäänsä niin on nostanut metelin että ei ikinä ja fiilikset meni.[/QUOTE]

Joillakin miesraukoilla kun on niin olematon itsetunto, että homous on hirveää eikä mitään siihen viittaavaakaan saa yhdistää heihin, heteromiehiin. Yksinään voi laittaa omat sormensa ja tapit kaikenlaisiin reikiin, eihän sitä kukaan tiedä, mutta ei toki toisen kanssa. Häntähän voitaisiin vaikka luulla homoksi!

Joskus sitä miettii, että kyllä jotkut järkyttyisivät kun tietäisivät että homo voi olla harrastamatta ikinä anaaliseksiä...
 
Collectors wife
Meilläkin on ukolla komerossa jos jonkinlaista kumista gaypersettä ja anaalisauvaa, jokunen musta miesparparakin on ja Goldmedal Homosexual nimisiä lehtiä mutta ei kuulemma käytä niitä kunhan vaan keräilee.
 
Tavan takaa
Tuntuu olevan miehillä nykyään joku muotivillitys oman peräsuolen runkkaaminen.

Miehenikin koko ajan ruinaa että pitäisi tyydyttää hänen persettään vaikka millä. Aluksi sormella ja nyt jo haaveilee että hakisin jonkun isomunaisen miehen karaokesta rakastelemaan avohalkiosukkahousuissa ja vappuperuukissa keimailevaa miestäni.

Muuta ei osaa enään ukko pyytääkään kun perseasioita. Kun kysyn onko hän joku homo, kieltää ja aloittaa mykkäkoulun. Lauhtuu vasta kun suostun työntelemään dildoa ainakin puoli tuntia aviomieheni peräreikään.

Kaikki muu seksielämä on nollassa. Joka ilta kun menen makkariin tervehtii sängystä miehen pyllistelevä paljas perse ja äijä uikuttaa kimeällä äänellä kalua sisäänsä. Jos en jaksa innostua, runkkaa mies itseään anaaliin hieromasauvalla.

Joskus tuntuu että ennen oli paremmin seksiasioissa, mutta kai tämä on nyt hyväksyttävä. Toivon että tälläinen persemuoti menisi joskus ohi.
 
Sinkkuäiti83
Tuntuu olevan miehillä nykyään joku muotivillitys oman peräsuolen runkkaaminen.

Miehenikin koko ajan ruinaa että pitäisi tyydyttää hänen persettään vaikka millä. Aluksi sormella ja nyt jo haaveilee että hakisin jonkun isomunaisen miehen karaokesta rakastelemaan avohalkiosukkahousuissa ja vappuperuukissa keimailevaa miestäni.

Muuta ei osaa enään ukko pyytääkään kun perseasioita. Kun kysyn onko hän joku homo, kieltää ja aloittaa mykkäkoulun. Lauhtuu vasta kun suostun työntelemään dildoa ainakin puoli tuntia aviomieheni peräreikään.

Kaikki muu seksielämä on nollassa. Joka ilta kun menen makkariin tervehtii sängystä miehen pyllistelevä paljas perse ja äijä uikuttaa kimeällä äänellä kalua sisäänsä. Jos en jaksa innostua, runkkaa mies itseään anaaliin hieromasauvalla.

Joskus tuntuu että ennen oli paremmin seksiasioissa, mutta kai tämä on nyt hyväksyttävä. Toivon että tälläinen persemuoti menisi joskus ohi.
Samaaan olen törmännyt kun aloin taas deittailee pitkästä aikaa. Exä ei tykännyt edes pakaroihinsa koskemisesta, nyt jos jonkun vie kotiinsa voi olla varma että kysytään onko dildoa ja haluaisinko käyttää sitä deittiin.
 
"Venla"
Tykkääkö miehet pepun hyväilystä? Ainakaan meillä ei ole vastustellut jos käsi tai kieli on pyllyreiän seudulla käynyt. Sisään en ole mitään työntänyt, mutta ehkäpä joku kerta vaikka sormella kokeilen sitäkin ;)
 

Yhteistyössä