Rumilla ihmisillä ei ole oikeutta rakkauteen -- koettu ja nähty

• Viestiketjun aloittaja "Gina"
  • Ensimmäinen viesti
"Gina"
kävin tuossa baarissa sitten pitkästä aikaa ja en enää mene. luulin tavanneeni mukavan miehen ja tanssittiin ja juotiin yhdessä.. vietettiin baarissa aikaa pari tuntia, kunnes mies teki siirron ja sanoi kuinka muuten voisi kuvitella enemmän kuin pelkkää seksiä mutta koska olen niin ruma niin kelpaan vaan sänkykaveriksi. :( toivottavasti en näe kyseistä herraa enää ikinä. suutuin niin!

Eiköhän moni ruma ihminen ole löytänyt rakkauden ja kumppanin.
Joskus siihen vaan menee enemmän aikaa, että kohtaa oikean ihmisen.

IhanaValo
Olipa melkoinen törkymöykky se "mies" johon törmäsit..:hug:

Mutta, jos kerta miekin, joka ei ole kedon kaunein kukkanen (mutta kukkiihan perunakin) oon löytänyt miehen joka on suostunut naimisiinkin asti ja lapsiakin on jo hankittu, niin kyllä siekin onnistut! Uskon että löydät arvoisesi miehen joka tajuaa aarteensa arvon. Tsemppiä!

Etsit baarista seuraa raitista miestä kuin valkeaa peuraa...lallaallaa. mutta oikiast ei sieltä baarista kannata miestä ehtiä. itte olen ns "ruman"miehen kanssa ulkonäkö on itselleni parisuhteessa täysin sivuseikka sillä ulkonäköön ihastutaan sisältöön rakastutaan.

"vieras"
Mä en edelleenkään oo saanut vastausta siihen, mistä se parin sitten löytää, ellei baarista. Jos ei nyt lasketa jotain "juutuimme hissiin ja siitä se sitten lähti"-tyyppisiä ihmetapauksia...

....
Ei kannata baarista etsiä sitä miestä. Siellä noita ällötyksiä on.
Mies ehkä huomas et alkaa olemaan liian kännissä eikä oikein onnistuis edes siel sängyssä, ja päätti tuollaisella tavalla päästä sinusta äkkiä eroon.

Ihmiset osaavat olla tyhmiä ja julmia kusipäitä, etenkin kännissä.

....
[QUOTE="vieras";27304799]Mä en edelleenkään oo saanut vastausta siihen, mistä se parin sitten löytää, ellei baarista. Jos ei nyt lasketa jotain "juutuimme hissiin ja siitä se sitten lähti"-tyyppisiä ihmetapauksia...[/QUOTE]

Omat seurustelusuhteet (3kpl) ovat alkaneet seuraavasti
-juhannuksena rannalta (kännissä)
-baarista (TOSI kännissä)
-eksän kaveri (selvinpäin) :D

Baarista sinäänsä voi löytää hyvänkin miehen, why not, mutta sieltä kyllä tulee kans vastaan noita ihan hirveitä olentojakin joihin ei mielellään törmäisi.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja näin;27304818:
Sen voi löytää miestä vaan. Kaupasta, kadulta, harrastuksista jne. Jopa kotoa voidaan tulla hakemaan ;) Mun tapauksessa tosin ollaan oltu 10v ekaks ystäviä
Itse tunnen yhden parin joka on löytänyt toisensa muualta kuin baarista. Toki monet on jotain nettipalveluja koittaneet, mutta siellä niitä creepy-tyyppejä vasta onkin...

Yhteistyössä