Osaisko joku auttaa Lumian kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lilli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Lilli"

Vieras
Ostin Lumia 800 ja se tuntuu tosi oudolta, en osaa yhtään käyttää..

Ensinnäkin ärsyttää suunnattomasti kun avaa näppäinlukon (siis painaa sivusta) niin ensimmäöisenä näyttöön tulee puisen robotin kuva tms. mikä onkaan. Hirveä kuva ja haluaisin sen pois, mutta miten!? Käyttöohjeesta en löytäny mitään mainintaa..

Muitakin neuvoja voi antaa, ihan kummallinen koko puhelin..

[QUOTE="vieras";27298081]Mulla on L710 ja tää on älyttömän helppo luuri käyttää ja se puinen robo on ihana.[/QUOTE]

Se on hirvee! Etkö tiedä miten sais pois?

Onhan täs kaikkia ihania juttuja kunhan ehtii tutustua, mutta oon niin huono opettelemaan uutta! Haluaisin osata kaikki heti..

Mene Kuvagalleriaan, Kameran kuvat ja valitse sieltä kuva, josta pidät esim. lapsestasi. Napauta kuva näytön kokoiseksi ja jos katsot tarkkaan on näytön oikeassa alareunassa kolme valkoista pistettä, joita näpäytätä. Se tarjoaa valikon, josta valitset kohdan käytä taustakuvan. Tarjoaa rajausa, jota voit sormella liikutella kuvassa oikeaan kohtaan. Näin saat se inhomasi näytönsäästäjäkuvan pois.

[QUOTE="vieras";27298114]Ei se ole hirvee, enkä tiedä miten sen saa pois, vai saako ollenkaan.[/QUOTE]

No ei tietty jos tykkää =) Mulla herättää jotain ahdistusta.

Mitkä jutut sun mielestä on hyviä? Tai siis että kantsis opetella käyttämään?

Mene Kuvagalleriaan, Kameran kuvat ja valitse sieltä kuva, josta pidät esim. lapsestasi. Napauta kuva näytön kokoiseksi ja jos katsot tarkkaan on näytön oikeassa alareunassa kolme valkoista pistettä, joita näpäytätä. Se tarjoaa valikon, josta valitset kohdan käytä taustakuvan. Tarjoaa rajausa, jota voit sormella liikutella kuvassa oikeaan kohtaan. Näin saat se inhomasi näytönsäästäjäkuvan pois.

Jes!! Kiitos kiitos tosi paljon!
Yritin kaikkea, mutta noita pieniä pisteitä en tajunnu ite!

Ihanaa =)

Yhteistyössä