Minne bailaamaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Namppis88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Namppis88

Aktiivinen jäsen
24.01.2011
3 774
0
36
Sellanen homma olis, että viikonloppuna koittaa kauan kaivattu ja pitkään suunniteltu tyttöjen ilta. Oltais lähdössä Helsinkiin kiertämään baareja ja nyt tarttis suosituksia. :)

Saa olla rock-henkisiä ja discoja, mutta erityisesti ysärimusaa soittavia paikkoja olisi hakusessa. Tarkoitus olis pysytellä keskustan tuntumassa.

Auttakaas nyt junttia hädässä :)

En tiä soitetaaks hirveesti ysäreitä missää, mut Lady Moon -clubilla taidetaan soitella. Pieni ja intiimi paikka.

Ja käykää ny Zetorissaki sitte:D

• Tykkää
Reactions: Namppis88
Mut siellon röökihuone ja euroopan söpöin baarimikko (mun mielestä) :D

Ahdistavuus riippuu aika paljon minä päivänä sinne menee.

No ei mielellään mitään teinihelvettejä ikärajalla 18v.
Ollaan kaikki pilettäjät 24-vuotiaita et valtaosaan kapakoista pitäs päästä.

Paikan tyylillä nyt ei muuten väliä mut ei just ihan mitään teinihelvettejä tyyliin the club tai fever :D Ja hyvä meno pitää olla! DTM:n ei mennä, sitä ei kannata ehdottaa :)

Sellanen homma olis, että viikonloppuna koittaa kauan kaivattu ja pitkään suunniteltu tyttöjen ilta. Oltais lähdössä Helsinkiin kiertämään baareja ja nyt tarttis suosituksia. :)

Saa olla rock-henkisiä ja discoja, mutta erityisesti ysärimusaa soittavia paikkoja olisi hakusessa. Tarkoitus olis pysytellä keskustan tuntumassa.

Perinteinen On the Rocks, tai nykyään ehkä suositumpi on Prkl/Hiisi. Mutta ne ei oo ainoastaan henkisiä vaan ihan metal :D

On the Rocks

PRKL Club

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Perinteinen On the Rocks, tai nykyään ehkä suositumpi on Prkl/Hiisi. Mutta ne ei oo ainoaan henkisiä vaan ihan metal :D

On the Rocks

PRKL Club

Kiitos :) Oon nuo nimet kuullukkin, mut jos on hyviä paikkoja niin täytyy käydä pyörähtämässä.

Muoks* näyttäs olevan keikat molemmissa lauantaina, et saa nähdä mennäänkö, mut kiitos kuitenkin :)

Viimeksi muokattu:
Jos meette perkeleeseen ni ottakaa chilivodkat alkuun, voin suositella lämpimästi:D

Olisko tuosta apuja.
Ensin valkkaat jonkun noista kolmesta mitä on ensin tarjolla ja sitten tulee listoja paikoista. Ja niitä klikkaamalla saa tietoa kyseisestä mestasta

Yöelämä | Nightlife Helsinki

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Kiitos :) Oon nuo nimet kuullukkin, mut jos on hyviä paikkoja niin täytyy käydä pyörähtämässä.

Jos et ole koskaan DTM:ssa käynyt niin kannattaa pyörähtää. Perkele ja Lady Moon on ensinnäkin perseenreiän kokosia DTM:aan verrattuna ja musa on NIIIIN paljon parempaa DTM:ssa. Ja siellä et kyllä mitää lesbiksii välttämättä ees näe, eikä siellä kukaan tu iskemään!

Loosekin on ihan jees, tosin siellä on illasta riippuen vähän vaihtelevaa se porukka. Välillä hipsteriä, välillä rokkaria. Eli riippuu, kuka alakerrassa esiintyy, vai onko pelkkä dj.

• Tykkää
Jos et ole koskaan DTM:ssa käynyt niin kannattaa pyörähtää. Perkele ja Lady Moon on ensinnäkin perseenreiän kokosia DTM:aan verrattuna ja musa on NIIIIN paljon parempaa DTM:ssa. Ja siellä et kyllä mitää lesbiksii välttämättä ees näe, eikä siellä kukaan tu iskemään!

Sanoin tossa aiemmin, et DTM:n ei mennä, siellä on käyty ja se lasimurskan ja tahmean lattian määrä sekä kusipäinen baarimikko oli jotain niin mieleenpainuvaa ettei toiste tartte mennä. Lepakot ei pelota, mut tylsästi varattuja ollaan kaikki. ;)

Onkse mimmonen se "uus" DTM? Kun ei oo tullu käytyä....kts edellinen viestini.

Onkse mimmonen se "uus" DTM? Kun ei oo tullu käytyä....kts edellinen viestini.

No mun mielestä ihan mieletön! Tosi hyvä musa, kivasti tilaa tanssia vaikka korokkeella:D No veskit on sellasii että sinne tulee pojatkin mutta tyttöjähän ne on:D Eikä ainuttakaan tappelua ollu ikinä kun olen ollu, muualla järestäen aina.

Kannattaa sitten poistua raflasta hyvissä ajoin ennen sulkemista, pitkät odotukset muuten.

Bäkkäri on kampissa joo, en oo tosin käyny. Vanha ihminen ku on ni sitä tuppaa jäämään kotikulmille pubiin kyhjöttään :ashamed:

No ne onkin niitä helmiä:)
Lähipaareissa ei tosiaan ole mitään vikaa!

No mun mielestä ihan mieletön! Tosi hyvä musa, kivasti tilaa tanssia vaikka korokkeella:D No veskit on sellasii että sinne tulee pojatkin mutta tyttöjähän ne on:D Eikä ainuttakaan tappelua ollu ikinä kun olen ollu, muualla järestäen aina.

Kannattaa sitten poistua raflasta hyvissä ajoin ennen sulkemista, pitkät odotukset muuten.

Juu tuo poistumisjuttu tuli kans huomattua silloin kun käytiin, ihan törkeet jonot narikassa! Olis varmaan ollu muuten ihan kiva paikka mut se lasimurskan ja tahmalattiat ällötti, mulla meni kengät pilalle siellä.

Juu tuo poistumisjuttu tuli kans huomattua silloin kun käytiin, ihan törkeet jonot narikassa! Olis varmaan ollu muuten ihan kiva paikka mut se lasimurskan ja tahmalattiat ällötti, mulla meni kengät pilalle siellä.

Mul on niin vähän tartuntapintaa kengissä etten pistä tollasia asioita merkille:D
Tai olen juonut tarpeeksi..

• Tykkää

Yhteistyössä