Persujen syvin olemus?

  • Viestiketjun aloittaja 7thHeaven
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";27284818]Koittakaa herätä, älkää äänestäkö perussuomalaisia päättämään kuntanne asioista.
Rahat menee teiden kunnostukseen, ei sosiaalipuolelle tai terveydenhoitoon.[/QUOTE]

PS:lle nimenomaan on tärkeää että kunta voi itse pitää sosiaalitoimen kunnossa, niin itse sossun kuin terveyskeskuksenkin. Kokoomus leirissä ne halutaan ulkoistaa ja verotulot jyvittää veroparatiiseihin, kuten nähty on mehiläisen osaltakin.
Ennen kuin alat laukomaan täyttä paskaa niin ota asioista selvää ennen kuin saatat ittsesi naurinalaiseksi.
 
??
[QUOTE="vieras";27284870]"Suvaitsevaisiksi" itseään nimittävät ovat kaikista pahimpia rasisteja ja pilkkaajia, he eivät omista minkäänlaista moraalia. On todella huvittavaa ja samalla surullista miten he taistelevat omaa ideologiaansa vastaan.[/QUOTE]

Juu juu ja suvaitsevaisilla on kuulemma todella huono itsetunto, siksi ovat suvaitsevaisia. :D
 
"vieras"
Kyllä se arvon palstamammat on sillälailla, että teidän iässänne kyllä pitäisi jo tietää se tosiasia että ihmisen sisin olemus ja sydän on paljon tärkeämpää kuin ulkonäkö.

Perussuomalaiset eivät etsi pelkästään kiiltokuvatyttöjä ja -poikia joukkoonsa, vaan tavallisia ihmisiä. Ihmisiä, joilla on sydän mukana.



Ei voi sanoa kuin että hävetkää.
 
??
[QUOTE="vieras";27284927]Kyllä se arvon palstamammat on sillälailla, että teidän iässänne kyllä pitäisi jo tietää se tosiasia että ihmisen sisin olemus ja sydän on paljon tärkeämpää kuin ulkonäkö.

Perussuomalaiset eivät etsi pelkästään kiiltokuvatyttöjä ja -poikia joukkoonsa, vaan tavallisia ihmisiä. Ihmisiä, joilla on sydän mukana.



Ei voi sanoa kuin että hävetkää.[/QUOTE]

Voisivatko sitten myös nämä avoimesti/äänekkäästi rasistiset persut myös oppia tuon sinun sanomasi asian.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27284967]Mitähän annettavaa näillä persuehokkailla on omille kunnilleen? Tuskin käyvät edes kokouksissa, joissa asioista päätetään. :([/QUOTE]

Demarit, kokkareet ja vihreät ei käy kokouksissa vaikka nostavatkin isoja kokouspalkkioita. Olihan salovaarakin vuoden siinä valiokunnassa ja sai palkkioita mutta ei käynyt kertaakaan kokouksissa, ei edes tiennyt itse olevansa valiokunnassa mutta silti kelpasi tuhansein eurojen palkkiot :(
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27284967]Mitähän annettavaa näillä persuehokkailla on omille kunnilleen? Tuskin käyvät edes kokouksissa, joissa asioista päätetään. :([/QUOTE]

auot vaan päätäs täällä! minä tiedän miten asiaa vedetään eteenpäin!
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27284981]Demarit, kokkareet ja vihreät ei käy kokouksissa vaikka nostavatkin isoja kokouspalkkioita. Olihan salovaarakin vuoden siinä valiokunnassa ja sai palkkioita mutta ei käynyt kertaakaan kokouksissa, ei edes tiennyt itse olevansa valiokunnassa mutta silti kelpasi tuhansein eurojen palkkiot :([/QUOTE]

se kokoomus puuttu! No jos kokoomusta mollaat ne osaa pistää takas!
 
??
[QUOTE="vieras";27284992]Miten sinä näet ne rasistisina? Entä kokoomuksen logikka jonka mukaan kaikki kehätien ulkopuolella asuvat on loiseläjiä? Sekö on tasa-arvoista?[/QUOTE]

Oho, voi ei! Eihän persuissa olekaan ketään rasistista möläyttelijää, maailman kansalaisia kaikki! Mites mä nyt näin erehdyin luulemaan...

:D
 
pointer sister
Miksi persut pyrkivät ollenkaan kuntavaaliehdokkaiski. Heillähän on vain yksi teema: rasismi.
Rasismia ei monessakaan kunnassa pääse koskaan toteuttamaan käytännössä, mikä siis nöiden ehdokkaiden pointti ehdolle lähtemisessä?
Kunnanvaltuustoissa päätetään ihan muista asioista kuin siitä, mikä ihmisrotu on komein ja jaloin (valkoinen mies ilmeisesti kuvista päätellen...).
 
??
[QUOTE="vieras";27285010]No kerro? Ei luulis olevan ongelma sinulle :D[/QUOTE]

Älä leiki tyhmää! (vai "leikitkö" sittenkään?) Persut ovat vain yhden ajatuksen puolue, se on tullut jo aikoja sitten selväksi. Vihalla ja vitseillä Suomi nousuun! Jes!
 
"vieras"
Älä leiki tyhmää! (vai "leikitkö" sittenkään?) Persut ovat vain yhden ajatuksen puolue, se on tullut jo aikoja sitten selväksi. Vihalla ja vitseillä Suomi nousuun! Jes!
Niin, todennäköisesti et ole koskaan edes halunnut tutustua perussuomalaisiin, vaan haluat mielummin kuunnella puskaradiota ja jakaa lisää sontaa. Todennäköisesti jopa nautit siitä.

Olet ennakkoluulojen uhri.


Esimerkiksi minulla, perussuomalaisella ihmisellä on useitakin maahanmuuttajaystäviä, kyllä, jopa niitä tummia. Eikä minun seuraa kaihda homoseksuaalit ystävätkään, päinvastoin. Lisätään vielä semmoinenkin stereotypian rikkoja että teen mallintöitä ja olen kiinnostunut muista kulttuureista. Luen myös paljon kirjallisuutta ja suosin kierrätystä.
 
"joo"
[QUOTE="vieras";27285135]Niin, todennäköisesti et ole koskaan edes halunnut tutustua perussuomalaisiin, vaan haluat mielummin kuunnella puskaradiota ja jakaa lisää sontaa. Todennäköisesti jopa nautit siitä.

Olet ennakkoluulojen uhri.


Esimerkiksi minulla, perussuomalaisella ihmisellä on useitakin maahanmuuttajaystäviä, kyllä, jopa niitä tummia. Eikä minun seuraa kaihda homoseksuaalit ystävätkään, päinvastoin. Lisätään vielä semmoinenkin stereotypian rikkoja että teen mallintöitä ja olen kiinnostunut muista kulttuureista. Luen myös paljon kirjallisuutta ja suosin kierrätystä.[/QUOTE]

Lisäksi rasistipersuilla on useampi maahanmuuttaja kunnallisvaaliehdokkaana :) mitenkäs tämä nyt on käynyt päinsä...? ;)
 
pointer sister
[QUOTE="vieras";27285135]Niin, todennäköisesti et ole koskaan edes halunnut tutustua perussuomalaisiin, vaan haluat mielummin kuunnella puskaradiota ja jakaa lisää sontaa. Todennäköisesti jopa nautit siitä.

Olet ennakkoluulojen uhri.


Esimerkiksi minulla, perussuomalaisella ihmisellä on useitakin maahanmuuttajaystäviä, kyllä, jopa niitä tummia. Eikä minun seuraa kaihda homoseksuaalit ystävätkään, päinvastoin. Lisätään vielä semmoinenkin stereotypian rikkoja että teen mallintöitä ja olen kiinnostunut muista kulttuureista. Luen myös paljon kirjallisuutta ja suosin kierrätystä.[/QUOTE]

Saanko nyt suoraan sanoa, että olet valinnut puolueesi näinollen aivan päin persettä.
Sananmukasesti.
 
pointer sister
[QUOTE="vieras";27285198]Itseasiassa olen valinnut puolueeni täysin oikein. Puolueen arvomaailma ja aatteet ovat lähestulkoon identtiset itseni kanssa.[/QUOTE]

Eli puhuit äsken paskaa omasta elämästäsi.
Persujen arvot eivät sisällä homoja, maahanmuuttajia, tai ympärisönsuojelua millään tasolla tai tavalla.
 
pointer sister
[QUOTE="vieras";27285217]Voi lapsi pieni, tutustu tähän ympäröivään maailmaan, yllätyt.[/QUOTE]

Todellakin yllätyn, koska olen kuvitellut että ihminen joka edustaa tiettyä puoluetta, edustaa puolueen aatteita. Nähtävästi persut ovat jopa niin yksinkertaisia, etteivät ole tutustuneet oman puolueesa aatteisiin.
 
"vieras"
Todellakin yllätyn, koska olen kuvitellut että ihminen joka edustaa tiettyä puoluetta, edustaa puolueen aatteita. Nähtävästi persut ovat jopa niin yksinkertaisia, etteivät ole tutustuneet oman puolueesa aatteisiin.
Oletko tutustunut perussuomalaisten aatteisiin ja arvomaailmaan?


Et.


Puhut vain silkkaa paskaa ja yrität mustamaalata perussuomalaisia, niin puoluetta kuin äänestäjiäkin.

Minun ystäväpiirissä on useita perussuomalaisia, ihan maahanmuuttaja- ja homoseksuaalitasollakin.

Kierrätyksen ja luonnonsuojelunkin osalta olen tehnyt varmasti enemmän kuin sinä tulet koskaan tekemään.

Tutustuhan meihin ihan avoimin mielin. Ei me mörköjä olla.
 

Yhteistyössä