Ruokahaaste vol 53 ÄÄNESTYS

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Paras tarjottava ulkomaalaiselle vieraalle?

• Mamma italiana

Ääniä: 10 32,3%
  • Meteli Seis

Ääniä: 4 12,9%
  • Scarlett O Harava

Ääniä: 12 38,7%
  • Keittiönoita

Ääniä: 4 12,9%
  • päätön

Ääniä: 3 9,7%
  • minä

Ääniä: 2 6,5%

• Äänestäjiä yhteensä
    31
K

Keittiönoita

Vieras
Aiheena siis ulkomaalainen vieras. Äänestysaika 1 tunti. Ohjeet ruokiin löytyvät täältä: http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2193240-ruokahaaste-vol-53-a/

Mamma italiana: Mansikkatäytekakkua prosecon kera
11047245.jpg

Meteli Seis: Pulla
11049256.jpg

Scarlett O Harava: Lihapullat, perunamuusi ja salaatti
11052874.jpg

Keittiönoita: Karitsa-juurespata
safka071012g.jpg

päätön: Makaroonilaatikko
11054241.jpg

minä: Makaroonilaatikko
5514429740_a606a2a282_z.jpg

Jess, kerranki olin paikalla äänestysaikaan! Metelin leetalle meni ääni, vaikka en oo ite kova pullansyöjä enkä osaa sitä edes leipoa.

Pullapitkossa on vain jotain niin nostalgisen suomalaiskansallista :D

Mansikkakakku sai miun äänen, vaikka moni muukin näyttää hyvältä. :)

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;27283576:
Saisikos Mamma italianalta vähän ohjetta, että miten tuollainen herkku tehdään? :p

Makoisan näköisiä herkkuja. Oli taas vaikea valinta.

ihan tavis tàytekakku, riittàà kun asettelee mansikat nàtisti siihen kakun pààlle. sisuksiin laitoin muussaatuja mansikoita, sokerilla ja sitruunamehulla maustettuina.

Scarletin ja Keittiönoidan välillä vaikea valita. Mutta päädyin Scarlettiin, kun se ehkä enemmän suomalaisempaa kuin Keittiönoidan ruoka. Tuo mansikkakakkukin näyttin niin hyvältä, mutta nyt vähän nälkä, joten tekee enemmän suolaista mieli. Joten sen puolesta ääni suolaiselle ruualle.
Pitäsköhän itsekin osallistua tähän joskus... *jää miettimään ja seuraa tilannetta*

:wave:

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Lihapullat sai mun äänen :) Mä en voi uskoa, että tätä haastetta on käyty jo vuosi! Mä muistan sen ekan haasteen, ja ajattelin sillon et tuun tähän mukaan. Niin, nyt on menny vuosi enkä oo vielä ainuttakaan ruokaa tähän haasteeseen tehnyt :/ Äänestänyt kyllä olen aina ku ehdin :)

[QUOTE="hellou";27283832]Lihapullat sai mun äänen :) Mä en voi uskoa, että tätä haastetta on käyty jo vuosi! Mä muistan sen ekan haasteen, ja ajattelin sillon et tuun tähän mukaan. Niin, nyt on menny vuosi enkä oo vielä ainuttakaan ruokaa tähän haasteeseen tehnyt :/ Äänestänyt kyllä olen aina ku ehdin :)[/QUOTE]
Vuosi on mennyt ihan älyttömän nopeasti.

Yhteistyössä