No palstalaiset, auttakaas ymmärtämään tota ukkoa ja sen outoa käytöstä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ollaan oltu yhdessä 13 vuotta, ihan onnellisina. Ollaan aina oltu avoimia kaikessa, on yhteinen pankkitili, se tietää mun salasanat ja mä tiesin sen. Ei kyllä ollut ikinä mitään tarvetta kyttäillä kännyköitä ja facebook-tilejä. Voidaan vastata toistemme puhelimiin jne.
Nyt se on sitten muuttunut täysin. Vaihtanut kaikki salasanat, pitää kännykkäänsä koko ajan taskussa, jos lähtee läppärinsä äärestä metrinkin kauemmas niin kirjautuu ulos.
Enkä todellakaan ole mikään hullu kyttääjä joka tutkii miehensä taskuja ja puhelimia, ei ole ollut mitään tarvetta.
Nyt ton sen salailun takia tuntuu että sillä on jotain salattavaa...

[QUOTE="moi";27279984]selvästi toinen nainen kuvioissa[/QUOTE]

Ehkä, mut en silti usko et pettää. Korkeintaan jotain ihastusta tms.. Tosin suoraan kun kysyn niin kieltää sen.

Öööö...kuinka moni myöntäisi kysyttäessä?

No emmä tiiä. :D
Vaikee vaan ois uskoa, jo senkin takia et toi ukko on nykyään jatkuvasti mun kimpussa haluamassa seksiä. Jos sillä joku toinen ois niin aika kuiviin vedetyn ukon sais. :D
Mut ihan tosissaan, kun kerran on ollut tää kriisi, niin paljon on käyty vakavia keskusteluja ja olettaisin että jos toi ukko kerran haluaa et selvitään yhdessä niin ollaan rehellisiä. Vaikka tekis kuinka kipeetä.

[QUOTE="mies";27280111]Jos suhteenne kerran on hyvä, otapa asia oikein vakavammin puheeksi.[/QUOTE]

oon ottanut, mut vaikee on puhua kun toinen ei sano mitään. kaikesta muusta kyllä puhutaan mut tässä tulee vastaukseks jotain emmätiiä mutinaa..

Sillä on nettirakas. Se tarvii sua vaan siihen oikeaan, konkreettiseen seksiin. Ja pitämään kulisseja pystyssä.

Nojoo, toi vois olla.. et hempeilee ja pervoilee facessa.. kun en nykyään sitä faceakaan saa edes nähdä. Ja ennen tosiaan ukko saattoi esim. vessasta huutaa et "kurkkaatko mun sähköpostista onks tullu se tilausvahvistus" tms. Ja näytti facessa kavereiden kuvia jne..

Yhteistyössä