Mitäs minä sanoin: Tigerin ammuskelija oli mamu!!!

• Viestiketjun aloittaja vetoa lyönyt
  • Ensimmäinen viesti
vetoa lyönyt
Otsikko: Jaaha, mamu se siellä Tigerissä ammuskeli

Arvaukseni osui ihan oikeaan eli siksi ei julkaistu tuntomerkkejä eikä mitään muutakaan.

Nelikymppinen mies vangittu Tigerin ampumisesta | Yle Uutiset | yle.fi

On tuo Suomen poliisin toiminta jo aika surkuhupaisaa, vaarannetaan kaikkien muiden henki sillä verukkeella, että ei voida julkaista tuntomerkkejä eikä mitään, koska se voidaan tulkita rasismiksi jne. Voi kun joku tutkisi tuota poliisin toimintaa, ei kestä kyllä päivänvaloa.

Anti-rasisti
Tää oon taas tätä. Käsittääkseni persumeiningissä on yleensä vietnamilaiset hyväksytty? Ja sitten kun tämmönen tapahtuu, niin sitten kelpaa sitäkin ryhmää syyllistää. Miten se nyt sitten on? Onko esim. avaajan tavoite se, että Suomesta heitetään pihalle kaikki ulkomaalaissyntyiset? Entäs sitten sellaiset, joilla on ulkomaalainen toinen vanhempi? Vai ketkä heitetään pihalle?

Toki se on vain hypoteettinen ajatusleikki, mutta ketkä Suomesta pitäisi heittää sinun mielestäsi pihalle?

"vieras"
Tää oon taas tätä. Käsittääkseni persumeiningissä on yleensä vietnamilaiset hyväksytty? Ja sitten kun tämmönen tapahtuu, niin sitten kelpaa sitäkin ryhmää syyllistää. Miten se nyt sitten on? Onko esim. avaajan tavoite se, että Suomesta heitetään pihalle kaikki ulkomaalaissyntyiset? Entäs sitten sellaiset, joilla on ulkomaalainen toinen vanhempi? Vai ketkä heitetään pihalle?

Toki se on vain hypoteettinen ajatusleikki, mutta ketkä Suomesta pitäisi heittää sinun mielestäsi pihalle?
Heitetään sut ihan ekana yli laidan...

??
Ammutut olivat virolaisia, joten kukkahattutädit saavat vettä myllyyn suomalaisen yhteiskunnan rasistisuudesta.:xmas:
Palstapersujen mielestähän näistä kahdesta kansasta ei ole mitään ongelmia, vaikka vankilat on täynnä virolaisia ja vietnamilaiset pyörittävät ties mitä rikollistoimintaa...Toiset ei näy ja toiset ei kuulu, niin persulle kelpaa, hällä väliä, mitä tapahtuu "pinnan alla"..

"vieras"
Niin, vietnamilaisethan ovat niin hyvin sopeutuneita ja hyviä kuten palstapersut tietää paremmin...

Juu juu...not.
Aasialaiset (itä ja kaakkois) nimenomaan ovat kaikkein parhaiten sopeutuneita maahanmuuttajia maailmanlaajuisestikin, aina olleet. Työteliäitä, eikä todellakaan väkivaltaisia. Tuo mies oli porukassaan harvinainen poikkeus. Veikkaan, että tuon alueen maahanmuuttajat ovat keskimäärin vähemmän väkivaltaisia kuin suomalaiset.

??
[QUOTE="vieras";27275735]Aasialaiset (itä ja kaakkois) nimenomaan ovat kaikkein parhaiten sopeutuneita maahanmuuttajia maailmanlaajuisestikin, aina olleet. Työteliäitä, eikä todellakaan väkivaltaisia. Tuo mies oli porukassaan harvinainen poikkeus. Veikkaan, että tuon alueen maahanmuuttajat ovat keskimäärin vähemmän väkivaltaisia kuin suomalaiset.[/QUOTE]

Hah....mitäpä tähän voisi sanoa... :D Tulepa tutustumaan näihin "poikkeustapauksiin"...niin noh, he eivät halua tutustua sinuun jos olet suomalainen. ;) En yleistä kaikkia samanlaisiksi, mutta nämä persmielisten mielikuvat tässäkin asiassa eivät oikein vastaa todellisuutta kuten ei muihinkaan asioihin liittyen.

"vieras"
Hah....mitäpä tähän voisi sanoa... :D Tulepa tutustumaan näihin "poikkeustapauksiin"...niin noh, he eivät halua tutustua sinuun jos olet suomalainen. ;) En yleistä kaikkia samanlaisiksi, mutta nämä persmielisten mielikuvat tässäkin asiassa eivät oikein vastaa todellisuutta kuten ei muihinkaan asioihin liittyen.
Mikä helvetin persmielinen. Tuo on ihan totta. Sinun poikkeustapauksesi eivät minua liikuta.

??
[QUOTE="vieras";27275802]Mikä helvetin persmielinen. Tuo on ihan totta. Sinun poikkeustapauksesi eivät minua liikuta.[/QUOTE]

Persmielinen = persuja palvova. ;) Se nyt ei yllätä, ettet halua ottaa asiosta selvää kun kerta "tiedät jo kaiken". :D

"Maria"
Olin itse paikalla tuolla kun ammuskelu tapahtui, näin uhrin lattialla yms. Mulle ihan sama kuka teki, pääasia et jäi kiinni. Siellä kuitenkin paljon ihmisiä ja kaikki vaarassa, varsinkin jos olisi ollut tiedossa siellä olleen aseen, olis varmasti tullut paniikki ja pahemmat seuraukset.

Kbbkkb
Minulla ei ole yhtään negatiivista sanottavaa vietnamilaisista, vaikka lapsuuteni kaupungissa heitä oli todella paljon. Tosi mukavia, sopeutuvaisia ja työteliäitä. Kevätrullia myivät joka nurkassa.

??
Alkuperäinen kirjoittaja sulle mietittävää;27276379:
Ajatteles, ne parhaintenkin sopeutuneet syyllistyvät törkeisiin rikoksiin...
Ei mun tarvitse ajatella tuota yhtään, ihan tuttua kun kyse vietnamilaisista, mutta näille persmielisille tämä on nähtävästi jotain uutta.

Yhteistyössä