V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä...;27275127:Meillä on koiria, useampia. Olen myös yh. Lapsi haluaa sitä, tätä ja tota huvitusta. Lapsi ei kuitenkaan pääse kaikkialle minne tahtoo ja koirat luovat omat aikataulunsa perheeseemme. Lapsi nauttii koirien seurasta, juoksee niiden kanssa pitkin metsiä. En todellakaan ole ajatellut, että koirat olisivat lapsen edellä vaikken lasta kuskailekaan kaikkeen haluamaansa.
Mitäs sinä muuten harrastat?
Harrastan juoksua, lapsilla omat harrastuksensa. Mitä se tähän kuuluu?
Alkuperäinen kirjoittaja mä...;27275176:Tiedätkö miten paljon eläin voi ehkäistä psyykkisiä ongelmia? Koira toimii usein ennaltaehkäisevänä "apuvälineenä" (kuten joku aiemmin hyvin kuvasi). Koira pakottaa ihmisen ulos neljän seinän sisältä, koiran kautta sosiaaliset piirit laajenevat, fyysinen kunto pysyy parempana. Osaatko yhtään hahmottaa, miten paljon yhteiskunta säästää ennaltaehkäisemällä kuin hoitamalla sitten, kun tilanne on jo paha?
Alkuperäinen kirjoittaja mä...;27275197:Toivoin, että olisit itse ymmärtänyt yhtäläisyyden... Mutta ilmeisesti kyseessä on kuitenkin tilanne, ettet hahmota (tai halua hahmottaa), mitä hyvää ja mahdollisesti ennaltaehkäisevää koira voi kaverillesi tuoda ja näin ollen olla taloudellinen säästö.
ja sinä olet varma ettei ne koskaan pääseLuulisi neljässä lapsessa riittävän harrastusta ja tekemistä ilman koiraakin. Säälittää vaan ne
lapset, kun eivät pääse Lintsille, vaikka haluaisivat ja ymmärtävätkö ollenkaan, jos äiti sanoo, että
me nyt ei päästä huvittelemaan kun meillä on koira. En usko. Ressukat. Lapsuus ilman huvipuistoa.![]()
ja sinä olet varma ettei ne koskaan pääse
No, näin tämä äiti sanoi minulle, etteivät mene Lintsille, koska ei ole varaa. Melko yksiselitteisesti. Toki joku muu voi heidät sinne maksaa, mutta kerran elämässä huvipuistossa kuulostaa nykypäivänä aika vähältä.
No, näin tämä äiti sanoi minulle, etteivät mene Lintsille, koska ei ole varaa. Melko yksiselitteisesti. Toki joku muu voi heidät sinne maksaa, mutta kerran elämässä huvipuistossa kuulostaa nykypäivänä aika vähältä.
Luulisi neljässä lapsessa riittävän harrastusta ja tekemistä ilman koiraakin. Säälittää vaan ne
lapset, kun eivät pääse Lintsille, vaikka haluaisivat ja ymmärtävätkö ollenkaan, jos äiti sanoo, että
me nyt ei päästä huvittelemaan kun meillä on koira. En usko. Ressukat. Lapsuus ilman huvipuistoa.![]()
Agressiivisuuttamulta ei heru sympatiaa tällaiselle äidille, joka laittaa vähäiset varat
rotukoiraa ja sen syöttämiseen ja hoitamiseen. En mitenkään vihamielisesti. Sanoin vain,
ette oikein voi sympatiseerata, kun valittaa rahapulaa ja sitä ettei ole varaa mennä Lintsille.