relaatio 32

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Joku1"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ruutujen aiheet ovat nyt hiukan erilaisia kuin aiemmin, toivottavasti tämäkin tapa on toimiva. Koetin saada niihin hiukan enemmän sellaista päättelyä alkuun, ettei kaikkea tarvitsisi heti ryhtyä tutkimaan wikistä. Toki wikiäkin joutuu käyttämään ratkoessa.

Niin, ja tuo kaikki sanat ja loppuratkaisun tehnyt on siis laatija itse.. Hra relaatio antoi minulle mahdollisuuden tarkistaa ennalta viivojen suunnat, ettei tulisi samanlaisia kummallisuuksia kuin aikaisemmin on tullut. Toivottavasti huomasin ne kaikki. :)

se on mulla ainoa kiinni oleva ruutu. Vosiiko joku auttaa mut sinne, vaikka antamalla turkin jatkoja

Mulla on tuo auki, pääsin itse sinne mummo lumessa -ruudun kautta. Pääsanan ensimmäisen sanan kautta (se sama sama toistuu parissa ruudussa, muistaakseni se väliviivallinen löytyi kun alkoi kirjoittaa sitä ensimmäistä sanaa googleen/wikiin).

Auta sinä vuorostasi tuossa turkki jutussa, mistä se tulee? Mulla ei tuollaista ole.

Mulla on tuo auki, pääsin itse sinne mummo lumessa -ruudun kautta. Pääsanan ensimmäisen sanan kautta (se sama sama toistuu parissa ruudussa, muistaakseni se väliviivallinen löytyi kun alkoi kirjoittaa sitä ensimmäistä sanaa googleen/wikiin).

Auta sinä vuorostasi tuossa turkki jutussa, mistä se tulee? Mulla ei tuollaista ole.

Lumen jälkeen tulee kirjailija ja sitten kotimaa

[QUOTE="Mira";27269464]Sananlaskusta yksi sana - siitä kyseisen teoksen tekijä - siitä hänen synnyinmaansa = Turkki[/QUOTE]

mikä on L sanasta 3+4+4 (leffa, kirja, biisi ?)